Tante Sloerie (Tartara) heeft toch gezegd dat hij niet meer amongs the young past?quote:Op dinsdag 14 september 2004 02:32 schreef Borin het volgende:
Hoezo zou JP de serie uit moeten?
nu hij sexy is mag hij juist nog wel even blijven.....quote:Op dinsdag 14 september 2004 02:32 schreef Borin het volgende:
Hoezo zou JP de serie uit moeten?
Jah, zeg! Is jou dat ook opgevallen? Hij vreet als een beer. Smek smak smak. Klinkt als een kruiwagen beton die je omroert. Hij heeft de tafelmanieren van Ellen. Als die vreet hoor je ook "Kram! Kgraamm! Mwam mwam mwam! Klok! Kloennnnk!"quote:Op dinsdag 14 september 2004 02:37 schreef Wup het volgende:
ik vind Chris helemaal oke, maar wat eet die jongen smerig zeg...
eerst al die appel en toen later nog een keer
niet meer etende Chris in beeld doen graag
[pestkopmode] Ik dacht dat jij alleen maar Claire sexy vond!? [/pestkopmode]quote:Op dinsdag 14 september 2004 02:37 schreef Wup het volgende:
nu hij sexy is mag hij juist nog wel even blijven.....
Ik vind die Marnix ZO'N GORE VIESPEUK!!! Als hij samen met Sanne is denk ik dat hij elk moment zijn dochter zou kunnen aanranden. Hij doet tegen haar net zo klef als tegen Iris en Joyce.quote:Op dinsdag 14 september 2004 02:40 schreef Wup het volgende:
en ik vond Sanne en Marnix wel schattig saampjes
lol, Ellen moest een keer een soepje slurpen, ik hoor het nu nog:)quote:Op dinsdag 14 september 2004 02:40 schreef weet_ik_veel het volgende:
Jah, zeg! Is jou dat ook opgevallen? Hij vreet als een beer. Smek smak smak. Klinkt als een kruiwagen beton die je omroert. Hij heeft de tafelmanieren van Ellen. Als die vreet hoor je ook "Kram! Kgraamm! Mwam mwam mwam! Klok! Kloennnnk!"
ow wat een lief ideetje.... een timide en jammerende Claire is echt helemaal nul goed voor mequote:Zullen we afspreken dat Chris alleen nog maar in beeld mag als hij wordt afgezeken? Liefst door Claire?
mja, maar ze heeft nu dus concurrentie van hippe JPquote:Op dinsdag 14 september 2004 02:41 schreef weet_ik_veel het volgende:
[pestkopmode] Ik dacht dat jij alleen maar Claire sexy vond!? [/pestkopmode]
ach welnee, hij is een leuke papsquote:Op dinsdag 14 september 2004 02:43 schreef weet_ik_veel het volgende:
Ik vind die Marnix ZO'N GORE VIESPEUK!!! Als hij samen met Sanne is denk ik dat hij elk moment zijn dochter zou kunnen aanranden. Hij doet tegen haar net zo klef als tegen Iris en Joyce.
Tot dat straks blijkt dat hij bij Sanne "mond op mond beademing" heeft toegepast. Of "heimlichgreep"....quote:Op dinsdag 14 september 2004 02:51 schreef Wup het volgende:
ach welnee, hij is een leuke paps
nah, als ze er beter van gaat acteren heeft ie mijn zegen.....quote:Op dinsdag 14 september 2004 02:58 schreef weet_ik_veel het volgende:
Tot dat straks blijkt dat hij bij Sanne "mond op mond beademing" heeft toegepast. Of "heimlichgreep"....
Oeps! That's the alcohol talking.....
Huh? Door mij? Ben jij veranderd of ik?quote:Op dinsdag 14 september 2004 02:48 schreef Wup het volgende:
lol
En dat ze die vreselijke blauwe jaren '70-oogschaduw eens afwast.quote:Op dinsdag 14 september 2004 03:00 schreef Wup het volgende:
nah, als ze er beter van gaat acteren heeft ie mijn zegen.....
neuh, die lol komt door Ellen...heb noch jij, noch ik iets mee van doenquote:Op dinsdag 14 september 2004 03:01 schreef weet_ik_veel het volgende:
Huh? Door mij? Ben jij veranderd of ik?
ik vind Sanne trouwens wel stoer als ze aan een sigaret staat te hijsen...quote:Op dinsdag 14 september 2004 03:03 schreef weet_ik_veel het volgende:
En dat ze die vreselijke blauwe jaren '70-oogschaduw eens afwast.
Ze moest ook eens boeren, samen met Do'Riz. De volgende keer schijt ze samen met haar in de luiers.quote:Op dinsdag 14 september 2004 02:48 schreef Wup het volgende:
Ellen moest een keer een soepje slurpen, ik hoor het nu nog![]()
Scheel kijken als een 6 doet ze ook overtuigend als ze door een gapende wond weer op de tegels gaat.quote:Op dinsdag 14 september 2004 03:05 schreef Wup het volgende:
dat doet ze toch wel weer erg overtuigend
is zij ook al scheel?quote:Op dinsdag 14 september 2004 03:07 schreef weet_ik_veel het volgende:
Scheel kijken als een 6 doet ze ook overtuigend als ze door een gapende wond weer op de tegels gaat.
Nee, want Iris is niet scheel. Sanne is scheel als ze flauwvalt en Shirina is scheel als ze een woning accepteert en de prijzen van Frommel hoort.quote:Op dinsdag 14 september 2004 03:08 schreef Wup het volgende:
is zij ook al scheel?
was dat voorwaarde bij de nieuwe lichting vrouwelijke co-assistenten ofzo?
Shirina heeft inderdaad wel een raar soort toneelklasje gevolgd..quote:Op dinsdag 14 september 2004 03:25 schreef weet_ik_veel het volgende:
Nee, want Iris is niet scheel. Sanne is scheel als ze flauwvalt en Shirina is scheel als ze een woning accepteert en de prijzen van Frommel hoort.
Dan maar een zak over haar hoofd?quote:Op dinsdag 14 september 2004 03:28 schreef Wup het volgende:
Shirina heeft inderdaad wel een raar soort toneelklasje gevolgd..
kijk boos lukt niet
kijk arrogant lukt niet
en kijk verleidelijk is al helemaal een drama...
ow dat was me nog niet opgevallen, ik zal er op gaan lettenquote:Op dinsdag 14 september 2004 03:33 schreef weet_ik_veel het volgende:
Ik moet wel toegeven dat Shirina een sexy, aparte stem heeft.
Die figuranten lijken wel hoeren. Voor een paar euro een paar uren in te huren, hahahahahahahaha!quote:Op dinsdag 14 september 2004 03:35 schreef Wup het volgende:
ow en die figurante die mij vorig jaar zo aan het lachen maakte omdat ze 20 in dezelfde scene voorbij kwam wandelen, was vandaag ook weer ingehuurd...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |