quote:Op maandag 13 september 2004 22:08 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Die blondine? Dat is Annelieke Bouwers, "Sanne Klein".
Ze ziet er wel aardig uit, maar haar karakter in ONM is erg zouteloos.quote:Op maandag 13 september 2004 22:21 schreef paultjuhhh het volgende:
![]()
![]()
Wat ziet Kyra d'r haar eruit. Lijkt wel een ontplofte mol!!!!!!quote:Op maandag 13 september 2004 22:16 schreef babette21 het volgende:
die bank stond toch eerst boven De Engel?
[afbeelding]
mja ik zag een stukje in een restaurant toen zei een gozer van je mag niet over mn moeder praten, dat was ech slecht geacteerdquote:Op maandag 13 september 2004 22:25 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Ze ziet er wel aardig uit, maar haar karakter in ONM is erg zouteloos.
quote:Op maandag 13 september 2004 22:32 schreef paultjuhhh het volgende:
te erg voor woorden![]()
quote:Op maandag 13 september 2004 22:46 schreef Borin het volgende:
[..]
![]()
Toen zat ze met haar collega Chris Frommelmans te happen.quote:Op maandag 13 september 2004 22:32 schreef paultjuhhh het volgende:
mja ik zag een stukje in een restaurant toen zei een gozer van je mag niet over mn moeder praten, dat was ech slecht geacteerd
Gelukkig dat er bij jou in huis nog mensen met smaak zijn .....quote:( mn zusje en moeder kieken het elke dag![]()
![]()
![]()
al vanaf het begin, te erg voor woorden
)
quote:Op maandag 13 september 2004 22:51 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Toen zat ze met haar collega Chris Frommelmans te happen.
[..]
Gelukkig dat er bij jou in huis nog mensen met smaak zijn .....
Vreet dan een half uur eerder of later. Tijdens cultuur behoor je er met je volle aandacht bij te zijn.quote:Op maandag 13 september 2004 22:54 schreef paultjuhhh het volgende:
tis irritant, en altijd met die ondertiteling omdat ik er doorheen praat
, maarja ik eet meestal en kan dan nooit wat anders ff kijken, dan dat ziekenhuis met felgroene gordijnen
![]()
cultuurquote:Op maandag 13 september 2004 22:58 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Vreet dan een half uur eerder of later. Tijdens cultuur behoor je er met je volle aandacht bij te zijn.
Ik heb hier een aantal punten die je in acht dient te nemen:quote:Op maandag 13 september 2004 23:03 schreef paultjuhhh het volgende:
cultuur![]()
tis maar een soapje hoor
Wat een homo's daar! Sanne ziet er prima uit, hoewel Iris en Lizzy natuurlijk veel leuker zijn.quote:Op maandag 13 september 2004 23:06 schreef paultjuhhh het volgende:
ze kraken Sanne af
---------------> Annelieke Bouwers ( Sanne uit ONM)
Hey, ik vind Sanne ook prima hoor!quote:Op maandag 13 september 2004 23:18 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Wat een homo's daar! Sanne ziet er prima uit, hoewel Iris en Lizzy natuurlijk veel leuker zijn.
En Frommelmans en Marnix ook, of interpreteer ik je reactie verkeerd?quote:Op dinsdag 14 september 2004 00:43 schreef Borin het volgende:
Hey, ik vind Sanne ook prima hoor!
Frommelmans kun je er vast en zeker nog bij hebben. Neem 'm maar gauw mee uit de serie. Dan zijn wij 'm kwijt.quote:Op dinsdag 14 september 2004 01:24 schreef Borin het volgende:
Ik heb aan m'n eigen vent genoeg.![]()
Alsjeblieft niet zeg! Laat Bram hem maar omleggen en dan zelf de bak in verdwijnen!quote:Op dinsdag 14 september 2004 01:51 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Frommelmans kun je er vast en zeker nog bij hebben. Neem 'm maar gauw mee uit de serie. Dan zijn wij 'm kwijt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |