nou ik normaal gesproken eigenlijk ook niet, maar Iwan klonk zo teleurgesteld.....quote:volgens mij ben ik de enige die zich echt níet met kijkcijfers bezighoudt...
Ik bedoel, kick je er op om je zo als een klootzak te gedragen? In het begin deed je nog gewoon normaalquote:Nee, ik ben er blij om dat je 't doet. Dan kan ik straks bij Wup weer een potje breken.
nou ik kan die gozer echt niet meer zien... hij heeft hetzelfde effect op Lizzy als Bram op Ellen...quote:Joost is ook niet iemand die ik uitermate vervelend vind .
Nee hoor, ik vind em leukquote:Op donderdag 9 september 2004 23:44 schreef weet_ik_veel het volgende:
Ik had een kar stront over me heen verwacht, na het openen van een tweede Iristopic......
Jouw icon moet een afbeelding van Pinocchio zijn. Krijgt een lange neus als hij liegt.quote:Op donderdag 9 september 2004 23:48 schreef Svensational het volgende:
Nee hoor, ik vind em leuk![]()
Dank je, schat.quote:Op donderdag 9 september 2004 23:46 schreef babette21 het volgende:
wiv: grandioze opening + titel!!!!
Ik denk het niet, want dan had ze het glas vele malen sneller achterover gekiept. Ondanks de zwangerschap blijft de alcoholverslaving aanwezig.quote:Op vrijdag 10 september 2004 01:53 schreef Wup het volgende:
Claire komt erachter dat er geen wodka bij de sju zit....
quote:Op vrijdag 10 september 2004 12:29 schreef babette21 het volgende:
Er zitten vast nog wat lullige foutjes tussen en er komt natuurlijk nog véél meer bij, maar:
Het ONM Archief staat online!!!!!
zo, en nu kan ik weer gewoon even verder met mijn leven.....
Mooie site, qua vorm en inhoud!quote:Plaats de cursus tegen het linkerframe voor het optiemenu...
linkje?quote:Op vrijdag 10 september 2004 12:29 schreef babette21 het volgende:
Er zitten vast nog wat lullige foutjes tussen en er komt natuurlijk nog véél meer bij, maar:
Het ONM Archief staat online!!!!!
zo, en nu kan ik weer gewoon even verder met mijn leven.....
bedankt,quote:Op vrijdag 10 september 2004 13:12 schreef Iwan1976 het volgende:
http://www.onm-archief.tk
Yep, niks mis, altijd raak bij Iris... (zie usericon Svensational)quote:Op vrijdag 10 september 2004 14:24 schreef Tom_Tom- het volgende:
Niks mis met Iris..
Op de club heb je ook nog een typefoutje...quote:Op vrijdag 10 september 2004 14:18 schreef babette21 het volgende:
typfoutje is aangepast, links zijn verwijderd...
en 't optiemenu, tja ik zal wel zien....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |