Nelly Furtado vind ik wel goed trouwens.
quote:Als het ECHT moet wel ja
Op donderdag 30 augustus 2001 23:30 schreef DemonRage het volgende:[..]
Voulez-vous couché avec Alizée?
mwôh...wel een leuk nummer... beetje middelmatig... en Frans, dus 'k versta d'r geen reet van...
leuke clip, wel... (Alizée die rondhuppelt tussen de zeepbellen, wat is daar nou niet leuk aan...)
vind alleen die synthesizer "JHI" "HA"-geluidjes in het laatste deel een beetje vaag... 't klinkt gewoon niet helemaal lekker in het nummer...
quote:welk een haarscherpe analyse
Op vrijdag 31 augustus 2001 13:07 schreef -Mellowdy- het volgende:
neej ik vind het werkelijk nix aan! Bah.... Het is niet om het een of het ander, maar de creators van Alizee wilden dit bereiken! Van die opgegeilde jonge jongens! Als het een lelijk wijf was geweest weet ik zeker dat een stuk minder mensen van het mannelijke geslacht het nog zo geweldig zouden vinden!
sorry voor d'r fans
vkind 't ook een zeer ranzig idee zo'n jong meisje en zulke taal die over haar word gepraat BAH! Als mijn dochter zich zo zou kleden op die leeftijd kon ze vertrekken (btw zo mooi vind ik d'r niet, ben ik daarmee blijkbaar ook de enige? )
Btw, IK vind nelly furtado wel heel goed en ik denk dat er best wel veel met me eens zijn, misschien niet op dit forum maar over 't algemeen echt wel.
Maar het zal me niet verbazen als het dadelijk in de 'top'40 komt Kan iemand me uitleggen wat er beter is aan dit nummer dan de andere meuk die erin staat
Dat het in t Frans is ofzo?
quote:ik vind m gewoon echt harstikke lekker klinken hoor
Op vrijdag 31 augustus 2001 23:32 schreef Machiel het volgende:
Furtado is zeker wel beter als Alizeé dat is een ding dat zeker is die durft/kan tenminste live zingen namelijkVind dit nieuwe nummer zeker een stuk minder als Moi lolita en die is al niet zo heel bijzonder eigenlijk. En nee t zal me rotten of t tussen de 'muziek' in de 'top'40 staat of niet zou nieteens meer weten wat erin staat en wat niet of wat op een staat lekker boeiend zegt toch geen ruk over de kwaliteit meer
Er zijn idd mensen die muziek afkeuren omdat t erin staat of omdat t er niet in staat dat vind ik ook stom maar er maar gelijk vanuit te gaan dat het daardoor komt vind ik ook stom
Of zeggen dat wij in Nederland ALLEMAAL watjes zijn die geen eigen smaak hebben *proest*
En bedankt hee
![]()
Maar het zal me niet verbazen als het dadelijk in de 'top'40 komt
Kan iemand me uitleggen wat er beter is aan dit nummer dan de andere meuk die erin staat
Dat het in t Frans is ofzo?
quote:[off]
Op vrijdag 31 augustus 2001 13:07 schreef -Mellowdy- het volgende:
Als het een lelijk wijf was geweest weet ik zeker dat een stuk minder mensen van het mannelijke geslacht het nog zo geweldig zouden vinden!
Het nieuwe nummer van Alizee vind ik trouwens maar matig, veels te sloom en rustig vergeleken met de Moi, Lolita.
Het 'nieuwe' nummer van Nelly Furtado vond ik eigenlijk gelijk al beter dan I'm Like a Bird... Maar misschien kwam dat nummer ook onderdehand mijn strot wel uit...
Als Alizee fan weet de topicstarter vast wel wat ze zegt in het begin van het liedje "moi lolitaaaahh"
(okee ik bedoel dus wat ze tegen die jongen zegt, en die jongen tegen haar. En WAAROM krijgt ze geld? Is ze een hoertje)
[Dit bericht is gewijzigd door Fegisje op 02-09-2001 00:46]
quote:geen zak aan.
Op donderdag 30 augustus 2001 20:51 schreef ikbenveldmuis het volgende:
dit nummer vind ik dus echt geweldig
maar ik heb af en toe het idee dat ik de enige ben
of ligt dat maar aan mij?!
en uiteraard, Alizée zelf is ook![]()
enzo
maar goed, wat vinden jullie nou van dit, naar mijn mening geweldige, nummer?
Ze is een schon medje, en da is ok een schon ploatje
quote:kwweeeeeeeeeeenie
Op zaterdag 01 september 2001 23:30 schreef Fegisje het volgende:
Ach Alizee is best een geil tienertje.Als Alizee fan weet de topicstarter vast wel wat ze zegt in het begin van het liedje "moi lolitaaaahh"
(okee ik bedoel dus wat ze tegen die jongen zegt, en die jongen tegen haar. En WAAROM krijgt ze geld? Is ze een hoertje)
quote:dat meisje (Alizée) heet Alizée, dus ik denk dat het over haar gaat
Op zondag 02 september 2001 10:35 schreef Marble het volgende:
Wat betekent de titel van dat nieuwe nummer eigenlijk?
quote:dan klopt de titel van dit topic niet, want er staat "L'Alizé" (mannelijke vorm)
Op zondag 02 september 2001 10:40 schreef ikbenveldmuis het volgende:
dat meisje (Alizée) heet Alizée, dus ik denk dat het over haar gaat
weet het eigelijk wel zeker
quote:ja vind ik ook, veni vedi vici is trouwens ook errug mooi
Op maandag 03 september 2001 00:09 schreef SunChaser het volgende:
Heb nu de cd opstaan, vind t een erg goed nummer, misschien wel de beste van de hele cd
quote:idd..
Op dinsdag 04 september 2001 05:01 schreef _psilocybin het volgende:
geen top40 ehahehe
alleen al hoe ze in die nummers rondhuppelt
quote:
Op dinsdag 04 september 2001 15:17 schreef Vivi het volgende:
L'alizee betekent zoiets als :snoepjes, lekkernijen.
quote:Moi is dat erg dan
Op donderdag 30 augustus 2001 21:18 schreef Meneer_Aart het volgende:
Het is een kutnummer, en de clip is veel minder dan de vorige. In Moi...Lolita zag ze er gewoon lekker uit, nu als een kleuter.
* blijft Alizee tochvinden, verder
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |