Jij druk? Jij zit hier nu een beetje te relaaxen met Golden Power en je bent aan het fokken en msnnen. Noem ik niet druk hoor....quote:Op zaterdag 18 september 2004 21:02 schreef cygnusx het volgende:
ja, ben nogal druk op t moment dus erg veel vordering is er nietmaar dat komt zeker wel...
weekend he, moet ff ontspannen, ga strax naar huis en dan maandag weer drukke schooldagenquote:Op zaterdag 18 september 2004 21:03 schreef mrkanarie het volgende:
[..]
Jij druk? Jij zit hier nu een beetje te relaaxen met Golden Power en je bent aan het fokken en msnnen. Noem ik niet druk hoor....![]()
Drukke schooldagen? Ach man, je bent vorige week de helft v/d niet eens geweest man!quote:Op zaterdag 18 september 2004 21:04 schreef cygnusx het volgende:
[..]
weekend he, moet ff ontspannen, ga strax naar huis en dan maandag weer drukke schooldagen
*kuch* bruiloft!quote:Op zaterdag 18 september 2004 21:05 schreef mrkanarie het volgende:
[..]
Drukke schooldagen? Ach man, je bent vorige week de helft v/d niet eens geweest man!![]()
Het is ook een plugin net als msn plus of handschrijven of grotere plaatjes, hij werkt er gewoon naast.quote:Op donderdag 23 september 2004 23:01 schreef Nolius het volgende:
Maar is het nu wel of niet iets. Ik lees wisselende dingen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |