quote:Op zaterdag 11 september 2004 22:43 schreef hellmondunited het volgende:
pff wat een shit, ga m er gauw afgooien
Ik bedoelde jou ook niet, eerder josties alsquote:Op zaterdag 11 september 2004 10:34 schreef cygnusx het volgende:
ik zit daar dus niet mee, denk jij dat ALS het al strafbaar is dat microsoft daar een fuck om geeft?
quote:Op zaterdag 11 september 2004 16:03 schreef SynXteR het volgende:
@ wimmel_1 hou je fucking aarsch wannabe microsoft crew member....
maar smilies zoals bv :quote:Op zondag 12 september 2004 11:07 schreef infra-roodborstje het volgende:
Maar als anderen die Fok!smileys niet kunnen zien, installeer ik liever een Fok!smiley pakketje bij 'mijn aangepaste emoticons'. Dan kan iedereen ze zien.
Dus kun je wat dat betreft niet beter een gave skin ontwerpen? En een .zip file met smileys kado doen?![]()
smiley in 2en knippen... zo heb ik ze ook in mn msn staan...quote:Op zondag 12 september 2004 14:28 schreef cygnusx het volgende:
euu, ja naja ik kan wel geanimeerde smilies toevoegen, maar als ze groter zijn als 19x19 word het moeilijk want ik kan geen grotere smilies maken (denk ik)
why?quote:Op zondag 12 september 2004 21:16 schreef Jump het volgende:
is er mogelijkheid om dit topic uit MyAT te halen ?![]()
tab manager?quote:Op zondag 12 september 2004 19:45 schreef Duracell het volgende:
Weet iemand een tab-manger die ook werkt op msn 6.2?
En ik ook!quote:Op dinsdag 14 september 2004 17:20 schreef Vaatdoek het volgende:
Het is helemaal niet leuk als de ontvanger die fok! smileys niet kan zien.
Zodra dat verandert installeer ik fok msn wel weer opnieuw, tot dan gebruik ik gewoon MSN met fok! smiley pakketje
Dat is dan wel weer leukquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |