ja en msn poppetje isquote:Op maandag 4 oktober 2004 17:32 schreef killko het volgende:
[..]
jammer dat de andere "oersioon" niet dezelfde smileys ziet..
Dat hondje wat standaard in msn zat (&) is nu trouwens![]()
fok! messenger is een proggie op zichzelf...dit draai ej dus NAAST je gewone msnquote:Op maandag 4 oktober 2004 17:48 schreef Tiemie het volgende:
is er al een versie voor MSN7.0?
Ooh maar we maken ook een FoK! Gates hoor..quote:Op maandag 4 oktober 2004 19:48 schreef killko het volgende:
Cool>knippert met z'n oog in de fok messenger!!
Straks wordt Bill Gates boos en gaatie zeggen:
"Wie heeft er met MSN zitten Fokken!met de originele ':@' smiley natuurlijk"
![]()
dat heb je toch niet helemaal goed gesnapt jongeman. het is gewoon een aangepaste msn messenger dus geen tooltje zoals msn plus die naast msn draait (daar heb ik de programeercapiciteiten niet voor.. als iemand dat wel heeft mag hij zich meldenquote:Op maandag 4 oktober 2004 18:44 schreef nXn het volgende:
[..]
fok! messenger is een proggie op zichzelf...dit draai ej dus NAAST je gewone msn
quote:Op dinsdag 16 november 2004 15:20 schreef brainster het volgende:
is er een werkende download link?
dus het is helemaal gebeurd??? geen nieuwe versies?quote:Op dinsdag 16 november 2004 20:03 schreef cygnusx het volgende:
om heel eerlijk te zijnik heb m niet meer
, zal ff zoeken of hij nog te vinden is...
Die is er al.quote:Op woensdag 17 november 2004 18:05 schreef killko het volgende:
Ik heb het programma na een paar dagen gebruik (tijdje terug) weer gedeinstalleerd.. het beviel me toch niet.. misschien is een smiley-pack voor msn leuker (zodat de ontvanger ook het juiste plaatje ziet en dat je ook nog de gewone plaatjes kan.. of dat je kan omschakelen tussen gewoon en fok terwijl je aan het typen bent..
neequote:Op dinsdag 30 november 2004 14:55 schreef SHERMAN het volgende:
Heb je die zelf niet meer?
Ik heb hem nogquote:Op dinsdag 30 november 2004 14:53 schreef cygnusx het volgende:
iemand die de installlatie van fok messenger nog? dan zal ik dr mee verder gaan, verbeteren enzo...
Ja, ik wou hem net downenquote:Op dinsdag 30 november 2004 18:51 schreef Metroid het volgende:
Die downloadlink mag onderhand wel gefixt worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |