quote:Op donderdag 9 september 2004 23:23 schreef GinaG het volgende:
[..]
Deal![]()
3 uur les en daarna voorlichting over de 2e fase. Ugh, weinig zin in. Maar, aan de andere kant, d'r gaat een gerucht rond dat we daarna gaan bowlen.quote:Op vrijdag 10 september 2004 07:47 schreef rockstah het volgende:
vandaag weer een dag gevuld met school![]()
![]()
ok, dan wil ik wel toegeven dat mijn dag beter wordquote:Op vrijdag 10 september 2004 07:47 schreef rockstah het volgende:
vandaag weer een dag gevuld met school![]()
![]()
Pkwarts had je kunnen vertellen dat via internet bestellen niet altijd even ideaal isquote:Op vrijdag 10 september 2004 07:57 schreef Gamedemon het volgende:
nog niet verstuurd...kanker free record
gamedemon heeft al de nodige ervaringen hoor met internetbestellingen( 4 a 5 weken wachten op onimusha 3 was het tochquote:Op vrijdag 10 september 2004 09:10 schreef GinaG het volgende:
[..]
Pkwarts had je kunnen vertellen dat via internet bestellen niet altijd even ideaal is![]()
Boeiendquote:Op vrijdag 10 september 2004 09:47 schreef GinaG het volgende:
Ik ben trouwens gister tijdens het gamen de voorkant van mijn piercing kwijt geraakt![]()
ging het er zo heftig aan toe?quote:Op vrijdag 10 september 2004 09:47 schreef GinaG het volgende:
Ik ben trouwens gister tijdens het gamen de voorkant van mijn piercing kwijt geraakt![]()
Boeiendquote:Op vrijdag 10 september 2004 09:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Anyway, ik zie dat je LIVE hebt, welke games heb je voor LIVE?
NFSU kan niet via live gespeeld worden (deel 2 wel). Alleen op de ps2 , het is een oude EA game hehquote:Op vrijdag 10 september 2004 09:52 schreef GinaG het volgende:
Ik heb :
Black Arrow
Midtown Madness
NFSU (weet niet zeker of dat live kan)
![]()
Die kutnewbies ook altijd he, weten nooit waar ze het over hebbenquote:Op vrijdag 10 september 2004 09:55 schreef DinoPK het volgende:
[..]
NFSU kan niet via live gespeeld worden (deel 2 wel). Alleen op de ps2 , het is een oude EA game heh
Ah, volgende week gaan we schieten okquote:Op vrijdag 10 september 2004 09:52 schreef GinaG het volgende:
Ik heb :
Black Arrow
Midtown Madness
NFSU (weet niet zeker of dat live kan)
![]()
Kennelijkquote:Op vrijdag 10 september 2004 09:51 schreef Rahl het volgende:
[..]
ging het er zo heftig aan toe?
oeh dat zou meesterlijk zijnquote:Op vrijdag 10 september 2004 09:59 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ah, volgende week gaan we schieten okHeb je overigens de Black Arrow review op games.fok al gelezen?
Als we nou met een paar man afspreken kunnen we 8 tegen 8 doen
en ik had godverdomme geen live gisteravondquote:Op vrijdag 10 september 2004 10:01 schreef DinoPK het volgende:
Gisteren hadden we dacht ik een game met 9 fok! leden tegelijk? Vrij druk in ieder geval (helaas is het voor de meeste mensen wel erg vroeg bedtijd... :S)
9 is al best aarig ja, maar 8 vs 8 is echt heerlijkquote:Op vrijdag 10 september 2004 10:01 schreef DinoPK het volgende:
Gisteren hadden we dacht ik een game met 9 fok! leden tegelijk? Vrij druk in ieder geval (helaas is het voor de meeste mensen wel erg vroeg bedtijd... :S)
Soms gaan de oogjes wat vroeger toequote:Op vrijdag 10 september 2004 10:01 schreef DinoPK het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |