---->quote:Op zondag 19 september 2004 21:22 schreef dutchie het volgende:
(ik zou wel een bouwvakker-fluit-vrouw-na-smilie kunnen gebruiken)
Ik ben zo vrij geweest om 'm te reseizen voor je: (komt de kwaliteit niet ten goede)quote:Op maandag 20 september 2004 06:28 schreef Mirage het volgende:
[url=http://img38.exs.cx/img38/743/156_5676.jpg[]http://img38.exs.cx/img38/743/156_5676.jpg[[/url]
Merlyn
( overigens de oorzaak van mijn verstoorde nachtrust... ow wacht ! ik héb helemaal geen nachtrust gehad... 1,5 uur voor mijn wekker ging viel hij pas in slaap )
edit: image tags verwijderd.. foto is vééél te groot, excuus
Dank je wel !!!quote:Op maandag 20 september 2004 09:04 schreef Tan het volgende:
[..]
Ik ben zo vrij geweest om 'm te reseizen voor je: (komt de kwaliteit niet ten goede)
[afbeelding]
Merlyn
Wat een droppie
Chinook gaat ook pas in mei verder met B, misschien C, Cheyenne heeft ook heel hard moeten oefenen (iedere dag zwemmen) voor zo zover was dat ze drie diploma's in één zwemseizoen (mei t/m augustus) kon halen. Zo te zien bij jullie ook in een buitenbad. Dat was voor ons de reden om Chinook nu niet door te laten gaan voor B, die is veel minder gemotiveerd dan Cheyenne. Ik vind B ook wel een must, C is ook wel handig, maar niet noodzakelijk.quote:Op maandag 20 september 2004 09:40 schreef Anitra het volgende:
Het is een heerlijk idee, vooral omdat we hier met heel veel water in de buurt zitten. Ik heb haar express "zware" gympen aan gedaan met oefenzwemmen en afzwemmen zodat ik zeker weet dat ze het daarmee red. In april gaat ze verder met haar C. Heel knap van Cheyenne dat ze A,B enC gedaan heeft!!!
Ja !quote:Op maandag 20 september 2004 09:55 schreef Tan het volgende:
[..]
Chinook gaat ook pas in mei verder met B, misschien C, Cheyenne heeft ook heel hard moeten oefenen (iedere dag zwemmen) voor zo zover was dat ze drie diploma's in één zwemseizoen (mei t/m augustus) kon halen. Zo te zien bij jullie ook in een buitenbad. Dat was voor ons de reden om Chinook nu niet door te laten gaan voor B, die is veel minder gemotiveerd dan Cheyenne. Ik vind B ook wel een must, C is ook wel handig, maar niet noodzakelijk.
En Mirage geen dank. Is dat nu een shirtje van Jessai? Ja hè? Komt me zo bekend voor
Ja hier ook alleen buitenbad. Djen heeft A vorig jaar gehaald met schoolzwemmen (vanaf groep3 tot 5) en nu in 1 seizoen haar B, in 5 lessen dus, maar ze heeft een abonement gehad en veel kunnen oefenen dus. A,B is hier ook een must en C is zoals ze hier zeggen voor de kunstjes, maar ze wil graag dus die gaat ze volgend jaar met lessen doen.quote:Op maandag 20 september 2004 09:55 schreef Tan het volgende:
[..]
Chinook gaat ook pas in mei verder met B, misschien C, Cheyenne heeft ook heel hard moeten oefenen (iedere dag zwemmen) voor zo zover was dat ze drie diploma's in één zwemseizoen (mei t/m augustus) kon halen. Zo te zien bij jullie ook in een buitenbad. Dat was voor ons de reden om Chinook nu niet door te laten gaan voor B, die is veel minder gemotiveerd dan Cheyenne. Ik vind B ook wel een must, C is ook wel handig, maar niet noodzakelijk.
En Mirage geen dank. Is dat nu een shirtje van Jessai? Ja hè? Komt me zo bekend voor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |