Jij ookquote:Op donderdag 9 september 2004 19:53 schreef lady-wrb het volgende:
je hebt mail beefcake
kermis in zaandam afgelopen woensdagavond. en inderdaad werd spongebob hier ook met een karretje de kermis over gereden. meteen hele hordes ouders(!) erbij die hun kind op de foto wilden zetten. de kinderen werden gewoon naar achter geduwdquote:Op vrijdag 10 september 2004 12:00 schreef Githa het volgende:
Lady Wrb die foto is die niet gemaakt op de Tilburgse kermis ?
Op de woensdag was daar ook een kar met spongebob waarmee je op de foto kon ...erg leuk was dat.
niet dat het veel uit maakt hoor .....ben een beetje nieuwsgierig![]()
ja wellicht was dat karretje geen goeie optie want dan denken veel ouders dat ze hun kind moeten helpen met voordringenquote:Op vrijdag 10 september 2004 12:21 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
kermis in zaandam afgelopen woensdagavond. en inderdaad werd spongebob hier ook met een karretje de kermis over gereden. meteen hele hordes ouders(!) erbij die hun kind op de foto wilden zetten. de kinderen werden gewoon naar achter geduwd
o ja dat zeker!quote:Op vrijdag 10 september 2004 12:37 schreef Githa het volgende:
[..]
ja wellicht was dat karretje geen goeie optie want dan denken veel ouders dat ze hun kind moeten helpen met voordringenbeter was geweest als ze gewoon die pop hadden laten rondlopen of hem een vast plekje hadden gegeven dan hadden die kids dat zelf wel geregeld ... raar maar vaak gaat dat beter zonder bemoeienis van ouders
maar het blijft wel heel erg leuk
![]()
![]()
Jaaaaquote:Op vrijdag 10 september 2004 12:33 schreef melonovy het volgende:
Maar hier sta ik er wel weer leuk op he:
[afbeelding]
ik wilde toevallig net deze vergelijking gaan plaatsenquote:Op vrijdag 10 september 2004 14:20 schreef snoopy het volgende:
Jee, wat is Amber al weer groot ladyS. In mijn gedachten is ze echt nog maar net op de wereld maar op de foto is het echt geen ienieminibeebietje meer![]()
die Chinook boft maar hoorquote:Op zaterdag 11 september 2004 12:22 schreef Tan het volgende:
Oooh Amber wat ben jij een mooi meisje!!
En Chiara, jij hebt zeker veel zin in 'zus worden'
Een verjaardagsfoto's-spammetje van Chinook:
[afbeelding]
Eerst kadootjes uitpakken aan de ontbijttafel, omdat ze een nieuwe fiets heeft gehad, hadden we 'maar' 5 kadootjes, van iedereen kreeg ze er eentje
[afbeelding]
Maarr... verrassing!! In de kamer lagen stiekem nog 13 kadootjes verstopt, die is ze hier dus aan het zoeken
[afbeelding]
Haar nieuwe kleren.
[afbeelding]
De taart, supelekkere hazelnootschuimtaart
[afbeelding]
De visite, schoonzusjes jong en oud
[afbeelding]
Kadootjes bekijken
[afbeelding]
's avonds kijken ze nog een filmpje met twee van mijn schoonzusjes en een buurjongetje.
quote:Op zaterdag 11 september 2004 12:58 schreef es70 het volgende:
Vorig weekeinde kermis in Volendam...
De kids waren er klaar voor![]()
[afbeelding]
Vlnr: Storm, Nina, Kyran en Romek
Is ook leuk, Jessai zit nog in de kinderstoel en Junah meestal in het wipstoeltje of op schoot, maar straks zijn allezes de stoelen aan tafel gewoon gevuldquote:Op zaterdag 11 september 2004 13:51 schreef miss_dynastie het volgende:
Heerlijk lijkt me dat, Tan, zo'n groot en gezellig gezin aan de ontbijttafel
Hier hetzelfde hoor, 't is alleen een beetje proppen als er gasten aanschuiven...quote:Op zaterdag 11 september 2004 14:14 schreef Tan het volgende:
[..]
Vind ik soms wel eens raar, want ik heb helemaal niet het idee dat het nu zo'n groot gezin is, vind het eigenlijk wel meevallen
was dat niet die kermis waar een attractie bleef hangen?quote:Op zaterdag 11 september 2004 12:58 schreef es70 het volgende:
Vorig weekeinde kermis in Volendam...
De kids waren er klaar voor![]()
[afbeelding]
Vlnr: Storm, Nina, Kyran en Romek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |