abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_21848563
quote:
Op donderdag 9 september 2004 21:37 schreef bramos-elvis het volgende:
Waar zijn de teletoeters eigenlijk gebleven, tegen Liechtenstein waren ze er ook al niet bij.....
Zitten met een meldingsplicht op het bureau van Bartlehiem..
"..and in my brain it's going wrong.."
  donderdag 9 september 2004 @ 22:55:21 #52
93264 Spideyman
"With great power.....
pi_21848884
quote:
Op donderdag 9 september 2004 22:27 schreef Vom het volgende:

[..]

Wat een verademing, geen teletoeters
Hopelijk komen ze niet meer terug.
Damn zeg, je hebt gelijk!

Wat een zegen! Ik heb me jarenlang doodgeergerd aan die nepgezelligheidssupporters. (22x woordwaarde)
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Wat ik jammer vind is hier het gejank om Kuijt. Alle serieuze media zijn het er over eens dat hij een van de betere op het veld was. Puur statistisch gezien had hij met 1 assist en 18 goede balbehandelingen (van de 32), prima cijfers. En dan dat eeuwige gezeur dat Kuijt technisch slecht onderlegd is zo dom napraten is dat. Omdat Derksen het een keer roept loopt de hele meute achter hem aan... Hij is heus geen Romario, maar Kuijt kwam deze wedstrijd dus wel zijn mannetje een paar keer voorbij en echt niet op snelheid.

Al 10 jaar worden er allerlei figuren geprobeerd op rechtsvoor: R de Boer, Seedorf, Bousatta, Overmars, Zenden, Mandy, en nu ook Castelen en John. Geen van deze spelers heeft ooit echt kunnen overtuigen op de rechtsvoorpositie. Gisteravond was dat eindelijk wel eens het geval. Laten we dat koesteren.
..... comes great responsibility"
--==Forza PSV==-- --==Forza Nilis==--
I Shot Her Above The Kneecap, She Can Still Walk - Jack Bauer
  Trouwste user 2022 donderdag 9 september 2004 @ 23:02:26 #53
7889 tong80
Spleenheup
pi_21849005
Blij dat we op de volgende pagina zitten, zijn we van die kutfoto's af.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  donderdag 9 september 2004 @ 23:07:54 #54
93264 Spideyman
"With great power.....
pi_21849125
quote:
Op donderdag 9 september 2004 23:02 schreef tong80 het volgende:
Blij dat we op de volgende pagina zitten, zijn we van die kutfoto's af.

Bedoel je deze?

..... comes great responsibility"
--==Forza PSV==-- --==Forza Nilis==--
I Shot Her Above The Kneecap, She Can Still Walk - Jack Bauer
  Trouwste user 2022 donderdag 9 september 2004 @ 23:10:17 #55
7889 tong80
Spleenheup
pi_21849194
Afhaakt hier

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_21855202
quote:
Op donderdag 9 september 2004 18:39 schreef manny het volgende:
die voorzet van Kuijt was toch gewoon slecht ? Als die verdediger doorloopt en de bal wegschopt dan heeft Kuijtt 90 minuten slecht gespeeld en niet 1 redelijke voorzet afgeleverd. Nu heeft ie 90 minuten slecht gespeeld en een lucky assist gegeven.
Wat een verademing, iemand met kijk op voetbal!!
I didn't lose my mind, it was mine to give away.
  vrijdag 10 september 2004 @ 10:42:39 #57
72703 Lionheaad
Nothing beats a Lion
pi_21855243
quote:
Op vrijdag 10 september 2004 10:39 schreef aldostuta het volgende:

[..]

Wat een verademing, iemand met kijk op voetbal!!
Wacht ff....volgens mij was die laatste voorzet gewoon op maat.
wordt aan gewerkt....ben net terug
  vrijdag 10 september 2004 @ 11:19:04 #58
9756 Dentist
Toept over...
pi_21855880
Tja.. en als de keeper beter opgesteld staat had van Hooydonk ook nooit meer in Oranje mogen spelen.. Zo ken ik er nog wel een paar natuurlijk, maar met gemiste kansen win je geen wedstrijd, net zoals de titel 'kampioen van de oefenserie' er geen reet toe doet. Feit blijft dat we voor het eerst in 4 jaar weer eens van Tsjechië winnen en hoewel we misschien wat geluk hebben gehad, was de overwinning in mijn ogen niet eens heel onverdiend.

Wat ik ook een verademing vindt is het relativeringsvermogen van vBasten.. Gewoon zeggen waar het op staat, toegeven dat je geluk hebt gehad op momenten, dat er nog een hoop beter moet, maar vooral realistisch blijven en 3 punten pakken. Ook fijn dat aangetoond wordt dat het systeem er eigenlijk niets toe doet, maar de invulling des te meer.. Hoe was het ook alweer? Achterin met 3 verdedigers kan niet tegen een topploeg als Tsjechië?
pi_21856491
Al dat overdreven optimisme raakt kant noch wal hier. Oranje won door dikke mazzel. Niet omdat Kuyt, van Hooijdonk of van Basten zo goed waren. Natuurlijk telt het resultaat maar please blijf een beetje realistisch.

Ik begon al een beetje genoeg te krijgen van die hele van Basten hype, nu komt daar een Kuyt hype bij en waarschijnlijk een Oranje hype. VD Sar heeft 1 punt velig gesteld voor Oranje, Merck de andere twee. Net zoals de laatste wedstrijd die we wonnen van de Tsjechen hebben we deze ook met dikke stront mazzel gewonnen.

En ik als Ajacied weet echt wel wanneer een wedstrijd lucky gewonnen wordt hoooooor
Let yourself go and enjoy the bassline...
pi_21857268
quote:
Op vrijdag 10 september 2004 10:42 schreef Lionheaad het volgende:

[..]

Wacht ff....volgens mij was die laatste voorzet gewoon op maat.
Nee, die had voor Bolf moeten zijn
pi_21857346
Ik snap die commotie om Kuyt hier niet, hij speelde gewoon een goede wedstrijd.
That's all folks!
pi_21857379
quote:
Op vrijdag 10 september 2004 12:29 schreef aldostuta het volgende:

Nee, die had voor Bolf moeten zijn
had moeten zijn ja, maar was het niet en daar gaat het uiteindelijk om
Winnaar FOK! VBL Voor Rood-Wit Gezongen-Award
PSV, de logische kampioen
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
pi_21857616
quote:
Op donderdag 9 september 2004 17:44 schreef -Eddow- het volgende:
Jongens het was echt een coole wedstijd om mee te maken in het stadion
Die tsjechen flipte helemaal door op die lijnrechter (Y)
Ik heb ook nog wat pics!
[img]http://boink.ensifex.nl/gallery/albums/NederlandTsjechie/DSC00344.sized.jpg]
Heb je die kaartjes nog?
Dutchgooner hiero is een groot verzamelaar van voetbalkaartjes
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 10 september 2004 @ 12:48:55 #64
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_21857660
Kuyt was de beste opties die we een tijd gehad hebben de laatste tijd. Maar die voorzet waaruit gescoord werd was niet echt een goede voorzet. But who cares.

En dat Kuyt technisch niet echt heel goed is, daarvoor hoef ik echt niet naar Derksen te luisteren. Maar hetsoort speler dat-ie is komt nu goed uit voor de balans van het team.
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_21859359
quote:
Op vrijdag 10 september 2004 12:35 schreef Tony_Montana67 het volgende:

[..]

had moeten zijn ja, maar was het niet en daar gaat het uiteindelijk om
Klopt, maar dat maakt de voorzet nog niet tot een goede
  vrijdag 10 september 2004 @ 14:10:40 #66
76173 bramos-elvis
FC Eindhoven 1909-2009
pi_21859397
gezeik, wij worden gewoon wereldkampioen!
Accept you're dead and start living
pi_21859926
Zo optimistisch als bramos-elvis is ben ik ik niet in ieder geval
Maar ik snap da tgezeik gewoon niet. Met geluk gewonnen blablabla. BOEIEND!
We _hebben_ gewonnen, klaar uit.2e keer ooit van Tsjechië gewonnen, who gives a fuck of het met geluk was of niet.
Ik vond t nederlands elftal leuk spelen, en volgens mij gaan ze over een paar jaar wel heel erg leuk, vermakend en vooral goed voetbal spelen!
En als jullie zoveel kritiek hebben, waarom staan jullie dan niet in het veld?

My 2 cents,

W~
Ik ben lief :-(
pi_21859987
Wij krijgen dan ook geen miljoenen per jaar om tegen een bal te trappen
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_21860231
Dat vraag ik niet
Maar als er zoveel kritiek geleverd wordt, dat _moet_ gewoon betekenen dat sommige mensen het wel beter kunnen die hier zijn
Of, misschien toch niet, omdat jullie idd geen miljoenen betaald krijgen? Misschien wilt dat idd wel zeggen dat de mensjes die het wel betaald krijgen, misschien wat beter kunnen.
Wat er dus wel gedaan kan worden in plaats van gekanker en gezeik, dat er wat vrolijker wordt gedaan omdat we gewoon van Tsjechië hebben gewonnen. T is maar een idee hoor.

Natuurlijk stoorde ik me ook aan bepaalde dingen. (dat de bal o.a. veels te vaak bij ons goaltje was dan zou moeten en dat het leek alsof castelen eerder zat te glijden dan te rennen) maar wat boeit mij t? Als we niet hadden gewonnen daardoor was het begrijpelijk, maar we hebben wel gewonnen

Dus quit whining, and be a happy camper! ^_^
pi_21860268
Vergeef me dat ik van mooi voetbal hou en niet van een stiekeme overwinning.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  vrijdag 10 september 2004 @ 14:47:28 #71
9756 Dentist
Toept over...
pi_21860341
Overigens zijn die Tsjechen wel erg slechte verliezers zeg...
pi_21860523
quote:
Op vrijdag 10 september 2004 14:43 schreef Wekkerklok het volgende:
Dat vraag ik niet
Maar als er zoveel kritiek geleverd wordt, dat _moet_ gewoon betekenen dat sommige mensen het wel beter kunnen die hier zijn
Of, misschien toch niet, omdat jullie idd geen miljoenen betaald krijgen? Misschien wilt dat idd wel zeggen dat de mensjes die het wel betaald krijgen, misschien wat beter kunnen.
Wil jij mijn quote even opzoeken waar ik aangeef beter te kunnen voetballen dan Kuijt
pi_21860536
Natuurlijk vind ik mooi voetbal ook leuker om te zien, en al helemaal als we winnen. Maar op dit moment kunnen we niet winnen met mooi voetbal, want daar heeft het team nog niet genoeg ervaring voor. Dus dan maar stiekem
En idd, de Tsjechen zijn beroerde verliezers. En al helemaal hoe ze de laatste 20 minuten speelde ;/
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 10 september 2004 @ 15:03:57 #74
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_21860711
quote:
Op vrijdag 10 september 2004 14:43 schreef Wekkerklok het volgende:
Dat vraag ik niet
Nee, dat hoeft dat helemaal niet te betekenen. Het betekent dat sommige mensen hier beter kennen.

Ik bedoel, iedere joker die in de GGD speelt, speelt beter dan ik, maar ik zal het nog steeds het een prutser noemen als-ie bijvoorbeeld het NLselftal zou moeten uitkomen: het is niet het niveau wat ik verwacht.
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_21860790
@aldostuta
Ik val niemand persoonlijk aan hoor, maar ik vind dat gezeik over Kuyt een beetje laf (van iedereen dus)
Die jongen deed gewoon zijn best, stond waar het nodig was, en was denk ik in mijn ogen ook de betere keus daar. En je moet niet kijken hoe ze het nu doen, je moet kijken wat ze op het WK kunnen klaar krijgen. Ik zie echt liever een Kuyt, dan een Seedorf (puke).
Natuurlijk tipt Kuyt niet aan de mensen van vroeger die daar stonden, maar goh, die waren ook niet als super-top geboren hoor, die moesten ook nog ervaring en alles opdoen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')