Zitten met een meldingsplicht op het bureau van Bartlehiem..quote:Op donderdag 9 september 2004 21:37 schreef bramos-elvis het volgende:
Waar zijn de teletoeters eigenlijk gebleven, tegen Liechtenstein waren ze er ook al niet bij.....![]()
Damn zeg, je hebt gelijk!quote:Op donderdag 9 september 2004 22:27 schreef Vom het volgende:
[..]
Wat een verademing, geen teletoeters![]()
Hopelijk komen ze niet meer terug.
Bedoel je deze?quote:Op donderdag 9 september 2004 23:02 schreef tong80 het volgende:
Blij dat we op de volgende pagina zitten, zijn we van die kutfoto's af.
Wat een verademing, iemand met kijk op voetbal!!quote:Op donderdag 9 september 2004 18:39 schreef manny het volgende:
die voorzet van Kuijt was toch gewoon slecht ? Als die verdediger doorloopt en de bal wegschopt dan heeft Kuijtt 90 minuten slecht gespeeld en niet 1 redelijke voorzet afgeleverd. Nu heeft ie 90 minuten slecht gespeeld en een lucky assist gegeven.
Wacht ff....volgens mij was die laatste voorzet gewoon op maat.quote:Op vrijdag 10 september 2004 10:39 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Wat een verademing, iemand met kijk op voetbal!!![]()
Nee, die had voor Bolf moeten zijnquote:Op vrijdag 10 september 2004 10:42 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Wacht ff....volgens mij was die laatste voorzet gewoon op maat.
had moeten zijn ja, maar was het niet en daar gaat het uiteindelijk omquote:Op vrijdag 10 september 2004 12:29 schreef aldostuta het volgende:
Nee, die had voor Bolf moeten zijn
Heb je die kaartjes nog?quote:Op donderdag 9 september 2004 17:44 schreef -Eddow- het volgende:
Jongens het was echt een coole wedstijd om mee te maken in het stadion
Die tsjechen flipte helemaal door op die lijnrechter (Y)
Ik heb ook nog wat pics!
[img]http://boink.ensifex.nl/gallery/albums/NederlandTsjechie/DSC00344.sized.jpg]
Klopt, maar dat maakt de voorzet nog niet tot een goedequote:Op vrijdag 10 september 2004 12:35 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
had moeten zijn ja, maar was het niet en daar gaat het uiteindelijk om
Wil jij mijn quote even opzoeken waar ik aangeef beter te kunnen voetballen dan Kuijtquote:Op vrijdag 10 september 2004 14:43 schreef Wekkerklok het volgende:
Dat vraag ik niet
Maar als er zoveel kritiek geleverd wordt, dat _moet_ gewoon betekenen dat sommige mensen het wel beter kunnen die hier zijn
Of, misschien toch niet, omdat jullie idd geen miljoenen betaald krijgen? Misschien wilt dat idd wel zeggen dat de mensjes die het wel betaald krijgen, misschien wat beter kunnen.
Nee, dat hoeft dat helemaal niet te betekenen. Het betekent dat sommige mensen hier beter kennen.quote:Op vrijdag 10 september 2004 14:43 schreef Wekkerklok het volgende:
Dat vraag ik niet
Maar als er zoveel kritiek geleverd wordt, dat _moet_ gewoon betekenen dat sommige mensen het wel beter kunnen die hier zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |