-True Lies
-The Goonies
quote:Voor degene die deze ook willen hebben, je krijgt 'm deze maand GRATIS bij de playboy (f9,25) bij de AH
Op donderdag 27 september 2001 19:38 schreef Manfredje het volgende:
Zojuist gekocht Highlander
quote:Extra's op DVD boeit mij dus helemaal niet of nauwelijks. Ik kijk er dan ook alleen naar als ik me verveel.
Op vrijdag 31 augustus 2001 16:03 schreef Smots het volgende:
Ja, en ik ga dus mooi die fucking DVD van memento terug brengen.
Er staan dus helemaal GÉÉN extra's op!
HE-LE-MAAL NIETS!!!!Wat een stront-DVD zeg....
Gelukkig mag ik 'm nog ruilen van die aardige meneer van de RAF
(OK, OK, dan wel niet helemaal door mij geschreven, maar ik heb er wel het 1 en het ander aan meegeschreven)
Is toch wel het fijn genre films waarbij je de DV moet aansluiten op de stereotoren en die dan behoorlijk hard zetten
Vandaag opgepikt:
Natural born killers
The magical legend of the leprechauns
uit de Kubrick Collection
en ik ga Merlin maar ruilen denk ik, vette bagger kwaliteit DVD
-4:3 (dus geen breedbeeld)
-stereo geluid
-vage happeringen (en nee, is niet het wisselen van de layer)
vooral dat laatste stoort me enorm
tevens: het hoesje van de regio1 versie is een factor 10 keer zo mooi als die van r2
meerdere mensen met deze dvd trouwens die die happeringen hebben ?
of ligt het specifiek aan mijn dvd'tje ?
Waar hebben jullie Transformers R2 besteld??? Ik had er vorig jaar zo weinig vertrouwen in dat ie in R2 uit zou komen dat ik 'm meteen als R1 had besteld...dammit!
quote:Als je de Merlin bedoeld die ik denk dat je bedoeld dan is dat logisch, die was namelijk als TV serie opgenomen, en niet als film. Hij is dus bedoeld voor 4:3. Je hoeft dus niet bang te zijn dat je iets mist.
Op dinsdag 02 oktober 2001 16:50 schreef KELDER het volgende:
-4:3 (dus geen breedbeeld)
-stereo geluid
quote:Ik heb er geen problemen mee.
-vage happeringen (en nee, is niet het wisselen van de layer)vooral dat laatste stoort me enorm
tevens: het hoesje van de regio1 versie is een factor 10 keer zo mooi als die van r2meerdere mensen met deze dvd trouwens die die happeringen hebben ?
of ligt het specifiek aan mijn dvd'tje ?
quote:ja i know, maar het breedbeeld boeit me niet eens zoveel, maar het remasteren naar dolby is tegenwoordig niet zon grote moeite meer, dus jammer dat ze dat niet hebben gedaan
Op dinsdag 02 oktober 2001 18:49 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:[..]
Als je de Merlin bedoeld die ik denk dat je bedoeld dan is dat logisch, die was namelijk als TV serie opgenomen, en niet als film. Hij is dus bedoeld voor 4:3. Je hoeft dus niet bang te zijn dat je iets mist.
[..]
quote:zal die van mij wel vage productiefout hebben ofzo.., zijn hele irritante happeringen
Ik heb er geen problemen mee.
Onder op de disc zelf staat de tekst: "hij doet het niet"
Ik heb het bij een aantal schijven in de FRS gezien. (en ze hadden geen ongelijk, is de slechtste dvd die ik tot nu toe ben tegengekomen. Na 5 keer in de player doen doet ie het eindelijk).
Bij dit spel kreeg je een gratis DVD-ROM die ook in je standalone player kon worden afgespeeld. Verder kun je het spel spelen met 5.1 geluid!
AAAAAAAAAAAAAH YEAH!
Helaas bestaat de site van het spel niet meer, maar op Avault staat wel het volgende te lezen:
http://www.avault.com/news/displaynews.asp?story=11111998-155555
Review van Lander:
http://www.avault.com/reviews/review_temp.asp?game=lander&page=1
Het spel zelf heb ik nog niet gespeeld, maar de DVD is echt ontzettend cool!
Je kunt in de cut-scenes tussen drie verschillende angles wisselen, en zo de wire-frame versies van de filmpjes zien.
Verder staan er vier erg leuke Dolby Digital trailers op de DVD.
Een hele leuke DVD, en je krijgt er eigenlijk een gratis spelletje bij....
-Terminator 2: Ultimate Edition
-Platoon: Special Edition
-Tremors
The Godfather Trilogy
Silence of the Lambs (cool man al die extra's, vooral erg gelachen om de bloopers. "Put your hands on your hips" LOL )
Nokia.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |