-Chasing Amy: Criterion Collection
-Dude, Where's My Car
Het geluid is niet beter dan de VHS-versie die ik al heb, dus deze ga ik vandaag waarschijnlijk ruilen.
quote:Hij opent dit topic ook niet voor niks...
Op donderdag 13 september 2001 13:00 schreef mux het volgende:
en damn Smots wat heb jij een DVD doorloop..wah!mux
Pandora's Box of Horror. Met daarin:
- The Nightflier
- Maximum overdrive
- Dead ringers
- Halloween 4
- Quicksilver highway
- The Golden years. (had ik al, maar toch was de box interessant genoeg.
)
Verder nog:
- Breaking the waves
- Diva
- Three kings
- The boys from Brazil
- Lost in space
- Demolition man
- Eraser
En nu wil ik graag tijd kopen
En volgende week komen nog Titanic en the Matrix binnen.
(Tip: tot en met vandaag nog bij elke bestelling bij Bart Smit.com, f 25,- beltegoed van KPN gratis! Zelf Titanic besteld voor f 39,95, kost me dus eigenlijk maar f 15,- ! )
via amazon.co.uk: Twin Peaks Fire Walk With Me. Niet de versie die ik eigenlijk wil, dit is de normale (voor zover je bij Lynch van normaal kan spreken!) bioscoop versie. Schijnt wel een hele behoorlijke transfer te zijn. Volgend jaar komt -als het goed is- eindelijk de director's cut uit, met maar liefst 1 UUR (!) aan extra scenes.
via amazon.com: in de pre-order, de Twin Peaks Season 1 Box Set, komt uit begin december. Mijn God het zou ook tijd worden ook dat deze serie eindelijk op DVD uitkwam zeg. Zelfs scooby doo en pipi langkous zijn al jaren op DVD verkrijgbaar, dus 't mocht ondertussen wel. Eerste tv-serie op DVD met DTS geluid!!!
*happy*
en in de bestelling staat:
-Queen, we will rock you
En ook nog een vrij grote bestelling bij Amazon... Maar dat zal wel met vertragingen in het vliegverkeer te maken hebben dnek ik zo...
quote:* Smots rent na het lezen van dit bericht als een gemuteerde labrador door het kantoor en krijst: "TWIN PEAKS OP DVD!!!!!"
Op dinsdag 18 september 2001 17:06 schreef Jarno het volgende:
Net besteld:via amazon.co.uk: Twin Peaks Fire Walk With Me. Niet de versie die ik eigenlijk wil, dit is de normale (voor zover je bij Lynch van normaal kan spreken!) bioscoop versie. Schijnt wel een hele behoorlijke transfer te zijn. Volgend jaar komt -als het goed is- eindelijk de director's cut uit, met maar liefst 1 UUR (!) aan extra scenes.
via amazon.com: in de pre-order, de Twin Peaks Season 1 Box Set, komt uit begin december. Mijn God het zou ook tijd worden ook dat deze serie eindelijk op DVD uitkwam zeg. Zelfs scooby doo en pipi langkous zijn al jaren op DVD verkrijgbaar, dus 't mocht ondertussen wel. Eerste tv-serie op DVD met DTS geluid!!!
*happy*
quote:Hey die reactie had ik ook, ik ben echter alleen thuis en ik heb alleen de geraniums om tegen te gillen!
Op dinsdag 18 september 2001 17:27 schreef Smots het volgende:[..]
* Smots rent na het lezen van dit bericht als een gemuteerde labrador door het kantoor en krijst: "TWIN PEAKS OP DVD!!!!!"
vanmiddag 'n DVD'tje gekocht...
Led Zeppelin - The Song Remains The Same.
50 piek bij FRS...
quote:Moest je die bestellen? Ligt voor 30 piek of zo bij verschillende zaken in Rotterdam.
Op woensdag 19 september 2001 19:20 schreef KELDER het volgende:
net besteld:http://us.imdb.com/Title?0130414
En ik vond vanochtend op mijn bureau:
Funny games.
1492: Conquest of paradise.
quote:Jammer, net verkocht anders had je m van mij kunnen overnemen.
Op woensdag 19 september 2001 19:33 schreef Manfredje het volgende:
Al wel besteld maar nog niet binnen "X-Files seizoen 2"
quote:Shit had ik dat maar geweten heb 'm nu voor f300
Op donderdag 20 september 2001 14:48 schreef StrayDog het volgende:[..]
Jammer, net verkocht anders had je m van mij kunnen overnemen.
Had je wel wat gescheeld denk ik, hem m voor f 180,- verkocht... (wat heb je er nog voor moeten betalen?)
-Lock, Stock...The Complete Series
Vandaag gekregen:
-Armageddon: Special Edition
-U-571
-The Cell
-Red Planet
quote:Tokus, effe een vraagje...
Op donderdag 20 september 2001 22:43 schreef Tokus het volgende:
vanavond gekocht:
Traffic (r2, UK)
Evil Dead (uncut, R2, Anchor Bay versie)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |