ja inderdaad, want als die kinderen een fiets vragen aan Sinterklaas.quote:Op donderdag 9 september 2004 09:40 schreef HyperViper het volgende:
Die moeder is blut na december door die kinderen!
Idd, levert sinterklaas tegenwoordig onder rembours?quote:Op donderdag 9 september 2004 09:40 schreef HyperViper het volgende:
Die moeder is blut na december door die kinderen!
En ook dat ligt niet aan die kinderen.quote:Op donderdag 9 september 2004 09:44 schreef HyperViper het volgende:
Het ligt natuurlijk ook aan de winkels zelf, maar die kinderen worden steeds hebberiger, vroeger vroegen ze een zak pepernoten en dan waren ze blij als ze een nieuw paar sokken kregen, maar nu
Het is een hufter iddquote:Op donderdag 9 september 2004 09:46 schreef QuietGuy het volgende:
[..]
En ook dat ligt niet aan die kinderen.
Sinterklaas is de afgelopen jaren steeds meer uit gaan geven. Misschien is hij aan het einde van z'n latijn, wie weet? Maar als een kind vorig jaar van sinterklaas een playstation 2 kreeg is een kind nu niet tevreden met een beetje lego.
Ik denk dat dat dus de schuld is van de Sint zelf.
Ik eergister alquote:Op donderdag 9 september 2004 09:48 schreef dolle_hond het volgende:
en gisteren al het bewaarboek van bart Shit in huis gekregen
yup heb ze gister al zien liggen in de supermarktquote:Op donderdag 9 september 2004 09:42 schreef QuietGuy het volgende:
Lagen er al pepernoten te koop misschien?
die ligt hier al dik een weekquote:Op donderdag 9 september 2004 09:48 schreef dolle_hond het volgende:
en gisteren al het bewaarboek van bart Shit in huis gekregen
Ja en ik heb ze ook alquote:Op donderdag 9 september 2004 09:42 schreef QuietGuy het volgende:
Lagen er al pepernoten te koop misschien?
Welke straat woon je dan dat de ouders zich gaan opkopen?quote:Op donderdag 9 september 2004 10:30 schreef AirRaid het volgende:
het zijn de winkeliers die te vroeg beginnen
en de ouders die willen patsen, een actionman is tegenwoordig niet meer genoeg, nu moet het allemaal heel groot en duur.
het liefst nog duurder dan de andere ouders in de straat
en de maanden erop wel klagen dat ze minder geld hebben om andere noodzakelijke dingen te betalen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |