ja kende em alquote:Op donderdag 9 september 2004 02:19 schreef p00pb0x het volgende:
Deze "Black Ninja" ownt de pan uit met zn move...![]()
Wat ik zag vond ik onrealistisch. Zoals iemand een pistool afnemen. Dat zal vast werken voor een politieman in een kleine ruimte, alhoewel het maar de vraag is of je zo'n groot risico wilt nemen, maar een beetje terrorist zal je echt niet binnen bereik van z'n pistool laten komen (of het moet een ongelofelijke kluns zijn). Net als een mes vs ongewapend. Het is mogelijk ongewapend te winnen maar de odds zijn sterk in het voordeel van de gewapende, vooral als hij er een beetje mee kan omgaan. Dat geldt in nog sterkere mate als het vuurwapen vs ongewapend is.quote:Op donderdag 9 september 2004 00:38 schreef gimgamgommetje het volgende:
hawk,, waarom lach jij om krav maga gebaseerd op die documentaire?
Er zou gewoon een programma, eigenlijk een serie, moeten komen waar er echt uitgebreid naar een stijl wordt gekeken. Dus met al z'n principes en uitleg van bewegingen enzo.quote:Op donderdag 9 september 2004 12:22 schreef soulfly1983 het volgende:
zelf vond ik het jammer dat ze zo weinig hebben laten zien van het goju-kai karate wat op de nummer 2 stond.
ik beoefen deze sport zelf, en er zijn veel meer dingen die wel intressant zijn.
helemaal mee eensquote:Op donderdag 9 september 2004 12:36 schreef Hawk het volgende:
[..]
Er zou gewoon een programma, eigenlijk een serie, moeten komen waar er echt uitgebreid naar een stijl wordt gekeken. Dus met al z'n principes en uitleg van bewegingen enzo.
Dát zou pas interessant zijn.
Stel dat je als beginner niet weet welke stijl je wilt beoefenen (of welke er zijn), dan is zoiets een prima manier om mensen wegwijs te maken in de Martial Arts.
Wie belt De Mol?quote:Op donderdag 9 september 2004 14:02 schreef soulfly1983 het volgende:
helemaal mee eens
Ook enig idee hoe het zit met de verhoudingen tussen trappen/stoten en zelfverdediging met worpen/grepen enzo? Vind het allebei wel cool namelijk, dus als het een beetje gelijk is lijkt me echt super.quote:Op vrijdag 24 september 2004 10:21 schreef gimgamgommetje het volgende:
jiu jitsu pak,, ehh ik betaalde toen 80 gulden,,, zal wel iets duurder zijn maar begin te denken bij 40 euro. koop een stevig judopak. Ik kocht hem gewoon via de trainer.
je leert en verdedigingen en slaan, schoppen etc.
voor zelfverdediging gebruik je in principe alles. Voor wedstrijden is er oa het fighting system wat in 3 fases gaat. fase 1 is staand vechten, fase 2 is naar de grond toe werken en fase 3 is op de grond. in fase 1 stoot en schop je, in fase 2 en 3 niet.
Dat examen wat je hebt gezien is echt voor de 5e dan, Ik ben wel gegradueerd door een andere leraar.quote:Op zondag 26 september 2004 02:24 schreef gimgamgommetje het volgende:
heb je ook iets van examen gedaan daar? of is dat echt alleen voor 5e dan?
help :/quote:Op zondag 26 september 2004 20:51 schreef Wokschotel het volgende:
Sjit... Ik ben dit filmpje kwijt: http://members.lycos.nl/dreamhead88/Capo's%20Movie%20media.wmv
Uiteraard is die site al lang down. Is er iemand die dit filmpje nog heeft?
Ik heb het gehad, nu niet meerquote:Op dinsdag 28 september 2004 10:38 schreef Wokschotel het volgende:
[..]
help :/
Wie kan mij helpen? Een tijd geleden had ik een home-made, volgens mij Nederlands filmpje gedownload (minuut of 20) met daarin een compilatie van allerlei vechtsporten (kickboksen, taekwondo, capoeira etc) en wat turnoefeningen. Er was redelijke stevige muziek (genre Offspring) onder gemonteerd en alles zag er spectaculair uit. Nu is de HD van m'n laptop gecrasht en is het filmpje weg Bestandsnaam was Capo's Movie Media.wmv maar uiteraard kan ik het nergens meer op Internet vinden.... Is er nog iemand die het heeft liggen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |