De minuten zijn om?quote:Op donderdag 9 september 2004 00:57 schreef p-etr-a het volgende:
Doe je goed!
Wat is je geheim?
Hoiquote:Op donderdag 9 september 2004 00:58 schreef jaguar het volgende:
hallo
Nee, want we moeten de resultaten krijgen.quote:Op donderdag 9 september 2004 00:52 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Ah ja vergeten. Zonder hem ben je niks![]()
Waar staat ie in de file dan? Tis potdomme 01:00quote:Op donderdag 9 september 2004 00:58 schreef DePresident het volgende:
Nee, want we moeten de resultaten krijgen.![]()
Jaquote:Op donderdag 9 september 2004 00:58 schreef livEliveD het volgende:
[..]
De minuten zijn om?![]()
![]()
![]()
petraquote:Op donderdag 9 september 2004 01:00 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Ja![]()
![]()
.
oh deze ?quote:Op donderdag 9 september 2004 01:01 schreef jaguar het volgende:
[..]
petra
waar is je usericon voor 's avonds als alle kleine kindertjes slapen![]()
<--quote:Op donderdag 9 september 2004 01:01 schreef jaguar het volgende:
[..]
petra
waar is je usericon voor 's avonds als alle kleine kindertjes slapen![]()
quote:Op donderdag 9 september 2004 01:03 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
<--
Nee niet die, dat zou nergens op slaan natuurlijk. Ik ben haar niet en hou ook niet van Ferrari's.quote:
Nou, hij zei iets over een vrachtwagen die was gekanteld. Auto's kunnen doorrijden maar heel langzaam.... waar precies verstond ik niet goed hij was bijna thuisquote:Op donderdag 9 september 2004 00:59 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Waar staat ie in de file dan? Tis potdomme 01:00
je bent al snel opgewonden van een zwart streepjequote:Op donderdag 9 september 2004 01:04 schreef greedkillingz het volgende:
[..]
woohoo
Als je lang kijkt zie je een mooie lucht. Ik zweer het. Echt waarquote:
quote:Op donderdag 9 september 2004 01:05 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
je bent al snel opgewonden van een zwart streepje
Ik kan niet wachtenquote:Op donderdag 9 september 2004 01:04 schreef DePresident het volgende:
Nou, hij zei iets over een vrachtwagen die was gekanteld. Auto's kunnen doorrijden maar heel langzaam.... waar precies verstond ik niet goed hij was bijna thuis
Wild thing (tuwduwduwduwduw),quote:Op donderdag 9 september 2004 01:04 schreef greedkillingz het volgende:
[..]
woohoo
Toendertijd veel aanwezig zijn en actief meedoenquote:Op donderdag 9 september 2004 00:57 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Doe je goed!
Wat is je geheim?
Nou het gaat je anders aardig afquote:Op donderdag 9 september 2004 01:06 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Ik kan niet wachten![]()
![]()
quote:Op donderdag 9 september 2004 01:06 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Wild thing (tuwduwduwduwduw),
you make my heart sing,
you make everything ... groovy!
Wild thing I think I love you!
Fuck. You got me therequote:Op donderdag 9 september 2004 01:07 schreef p-etr-a het volgende:
Nou het gaat je anders aardig af.
weltrusten paultjuhhhquote:Op donderdag 9 september 2004 01:08 schreef paultjuhhh het volgende:
ik ga slapen doe wel andere x mee aan dat samson spel
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |