Dit stimuleert alleen het downloaden maar. Ik haal het wel bij Dybabyte of MM.quote:Op donderdag 9 september 2004 19:52 schreef Georges het volgende:
Games worden duurder. Doe je niks aan. Ondanks of dankzij het downloaden.
Het is een vicieuze cirkel, maar daar zijn al genoeg discussies over geweest.quote:Op donderdag 9 september 2004 19:58 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Dit stimuleert alleen het downloaden maar. Ik haal het wel bij Dybabyte of MM.
Ik vergelijk dit toch meer met Doom 3. Die werd gewoon veel duurder verkocht in NL (ook 59,99) dan in de omringende landen. Overal had het mooie verkoopcijfers behalve hier. Als het voor de normale prijs werd verkocht dan waren mensen hier zeker minder geneigd om het te downloaden.quote:Op donderdag 9 september 2004 20:07 schreef Georges het volgende:
[..]
Het is een vicieuze cirkel, maar daar zijn al genoeg discussies over geweest.
Die fags zien alleen maar het showroom-doosje en denken al dat ie uit is...quote:Op donderdag 9 september 2004 21:08 schreef FritsFlits het volgende:
Ik las net op een prikbord dat hij uit is in Nederland
Yup, ik geloof er ook bar weinig van. Zal wel die demo zijn geweest.quote:Op donderdag 9 september 2004 21:25 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Die fags zien alleen maar het showroom-doosje en denken al dat ie uit is...
Jeej, wij gaan ruzie maken over wie er mag computeren straksquote:Op donderdag 9 september 2004 22:38 schreef The_NiteAngyl het volgende:
Morgen ga ik maar even langs de Intertoys om zo'n demo te scoren. Toch wel benieuwd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |