Eerst m'n Motley Cruë verzameling compleet maken Seborik....quote:Op dinsdag 21 september 2004 06:17 schreef Seborik het volgende:
Het is een aanrader, DaveM.
Klinkt lekker.
hij komt dan ook pas de 28e uit, dus je hebt nog 5 dagenquote:Op donderdag 23 september 2004 12:48 schreef DaveM het volgende:
[..]
Eerst m'n Motley Cruë verzameling compleet maken Seborik....
Nog niet vaak genoeg.quote:Op donderdag 23 september 2004 14:03 schreef a_man_with_a_45 het volgende:
chainsaw charlie, hoe vaak heb ik dat nummer gedraaid !!!
Ik ben toch wel heel blij dat ie ontbreekt in de mijne.quote:Op donderdag 9 september 2004 17:24 schreef DaveM het volgende:
Weer zo'n band die niet in je metal-collectie mag ontbreken....
Is Crimson Idol de beste?
Ach, ieder z'n smaak he.quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 12:50 schreef kriele het volgende:
[..]
Ik ben toch wel heel blij dat ie ontbreekt in de mijne.
quote:Op woensdag 8 september 2004 23:17 schreef Wodan het volgende:
Eigenlijk is het W.A.S.P., maar dat is voorlopig nog niet te vinden met de search en dat kunnen we niet hebben!
W.A.S.P. is een Amerikaanse hardrock/heavy metalband rond I wanna be somebody Blackie Lawless.
[afbeelding]
Blackie is cool en heeft een ego van hier tot Tokyo, maar dat maakt hem alleen maar cooler, want rockhelden moeten een ego hebben, evenals een armadillo in hun underpants.
W.A.S.P. bestaat al sinds begin jaren 80 en heeft dan ook al een flink aantal leuke rockplaten afgeleverd. Het beginwerk was redelijk puberaal, seksueel getint en gewoon lekker grof, maar de latere platen zijn wat conceptueler en doordachter met aardig wat mooie dingetjes ertussen.
Live staan ze ook hun mannetje, hoewel Blackie soms vals zingt. Dat laatste is niet echt storend.
Ga ze dit jaar waarschijnlijk voor de tweede keer zien. Eerste keer was eerder dit jaar. Ze komen namelijk met twee nieuwe albums. Eentje is er al uit en een tweede volgt snel. Conceptalbums.
Eigenlijk is alles wel aan te raden voor de rockliefhebber. De vroege platen zijn zoals gezegd echte rockplaten, de latere conceptalbums. Luister dan met name The Crimson Idol. Echt een geweldige plaat en zorg dat je de dubbelaar hebt met het verhaal verteld door Blackie fucking Lawless himself!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |