quote:Op woensdag 10 november 2004 22:54 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Alsof die foto's er nog niet zijn.
Nu weten we het wel.quote:Op woensdag 10 november 2004 23:00 schreef American_Nightmare het volgende:
Zodadelijk m'n site (zie sig).. nou mag ik 't nog zeggen, want ze staan er niet op, dus ik geef ook geen linkjes.
Die met die peuk in d'r bek. Damn. WTF isdat?quote:Op woensdag 10 november 2004 22:58 schreef milagro het volgende:
Ik heb ze net gezien en die jetsers zijn op sommige foto;s echt niet normaal
Vooral niet die waar ze met haar benen wijd zit (en haar hand voor d'r kruis )
Ze lijken wel echt, ze hangen wat namelijk, maar van een kleine b naar dubbel d of zo, terwijl haar figuurtje voor de rest nog heel slank is... ik weet het niet.
Vind de foto's wel aardig, niet echt mooi, omdat die jetsers zo pontificaal in your face zijn, let je nauwelijks op de rest
Op fok mag je KUT zeggen hoorquote:Op woensdag 10 november 2004 23:03 schreef Nieuwschierig het volgende:
D'r kont is wel aardig maar neptieten vind ik niks aan om naar te lijken als je het weet.
Voor de rest (vagina) is er weinig te zien, iets zwart-wits in het schemerdonker
Hoho, ik respecteer vrouwen...en hun geslachtsdeel in het bijzonder.quote:Op woensdag 10 november 2004 23:05 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Op fok mag je KUT zeggen hoor.
sorry?quote:Op woensdag 10 november 2004 23:10 schreef veldmuis het volgende:
[..]
OPTIEFEN KUTNEWBIE
geen links naar PB-picsquote:Op woensdag 10 november 2004 23:14 schreef forzaola het volgende:
[..]
sorry?
Het is niet toegestaan om te linken naar Playboy materiaalquote:Op woensdag 10 november 2004 23:14 schreef forzaola het volgende:
[..]
sorry?
Mwa, geldboetetje ofzo.quote:Op woensdag 10 november 2004 23:28 schreef American_Nightmare het volgende:
Welk risico loopt je precies als je die dingen host? (serieus)
Oh valt wel mee.. hebben in ieder geval veel mensen kunnen rukken op m'n site.quote:Op woensdag 10 november 2004 23:29 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Mwa, geldboetetje ofzo.
Joh ze is gewoon aan de pil, is gestopt met vegetariėr zijn en eet volop kippenvlees en heeft een miskraam gehad.quote:Op vrijdag 10 september 2004 14:36 schreef Syrena het volgende:
Ech wel nep....
Voor de boobjob-zijkant:
[afbeelding]
Voorkant:
[afbeelding]
maar de kans dat je de maximumstraf krijgt voor 't delict is nihil te noemenquote:Op woensdag 10 november 2004 23:34 schreef Nieuwschierig het volgende:
Bijna goed. Het is een economisch delict waarbij je de normale voortzetting van een bedrijf doelbewust in gevaar brengt.
Daar staat een maximum gevangenisstraf op van 30 maanden eventueel met een boete tot 2,8 miljoen euro bij een faiilissement van het bedrijf of het bedrijfsonderdeel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |