Het is moeilijk om de test helemaal te doorstaan. Maar hou vol broeder, hou vol...quote:Op maandag 13 september 2004 08:33 schreef MikeyMo het volgende:
Vergeef mij, ik heb gezondigd. Ik heb voor 1 pond een simpsons dvd besteld
ja, en over 4 jaar klinkt dvd dus net zo verouderd als laserdisc nuquote:Op maandag 13 september 2004 14:21 schreef Smots het volgende:
Ik ben na het lichtere spul (VHS'jes) via het wat heftiger werk (laserdiscs) rond 1998 overgestapt op het echte zware werk.
Nou, kijk, ehm, ja, het zit zo.quote:Op donderdag 16 september 2004 14:03 schreef MikeyMo het volgende:
vertel maar
pfff stel losersquote:Op donderdag 16 september 2004 15:03 schreef MikeyMo het volgende:
Ja, Hare het is jouw leven en als jij je leven door de gootsteen wilt spoelen moet je dat vooral doen .
Hmm, moet ik toch eens even aan de expert vragen dan:quote:Op donderdag 16 september 2004 15:42 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
pfff stel losers
er moeten meer DVD's gekocht worden
Ach joh, mijn leven is toch al niks meer waard, dus wat maakt het nog uitquote:Op donderdag 16 september 2004 15:03 schreef MikeyMo het volgende:
Ja, Hare het is jouw leven en als jij je leven door de gootsteen wilt spoelen moet je dat vooral doen .
Ik begin al het idee te krijgen dat ik mijn bed maar weg doe, heb ik weer wat meer ruimte voor dvd kasten.quote:Op donderdag 16 september 2004 16:14 schreef Thetallguy het volgende:
Heb ik even mazzel dat er geen plaats meer is in mn kast
ach ja... die van mij is al onderweg maar ik ben dan ook wel een star wars fanquote:Op donderdag 16 september 2004 16:13 schreef Hare het volgende:
[..]
Hmm, moet ik toch eens even aan de expert vragen dan:
Zal ik de Star Wars box kopen of niet? Ik zit echt in dubio!
Heb je de R1 besteld?quote:Op donderdag 16 september 2004 16:30 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
ach ja... die van mij is al onderweg maar ik ben dan ook wel een star wars fanmaaruh ik zou hem gewoon kopen al is het voor de heb
pff nou dan wat zit je dan te zeuren je laat je toch niet op jagen door die mikey"gaylord"moquote:Op donderdag 16 september 2004 16:33 schreef Hare het volgende:
[..]
Heb je de R1 besteld?
Zo ja, Waarom R1 en niet R2?
33 euro maar he, ik vind eigenlijk dat ik het gewoon moet doen, ik heb deze maand toch al een credit van 174 euro opgebouwd door verkoop van van alles en nog wat (en dan zijn er de dvds die ik heb gekocht al vanaf gehaald)
als je snugger bent wacht je op een goed prijsje ergen sipv blindelings meneer Lucas' zakken te spekken Pquote:Op donderdag 16 september 2004 16:13 schreef Hare het volgende:
[..]
Hmm, moet ik toch eens even aan de expert vragen dan:
Zal ik de Star Wars box kopen of niet? Ik zit echt in dubio!
33 euro vind ik anders best een leuke prijsjequote:Op donderdag 16 september 2004 18:29 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
als je snugger bent wacht je op een goed prijsje ergen sipv blindelings meneer Lucas' zakken te spekken P
ik wist het!!!quote:Op donderdag 16 september 2004 16:50 schreef AntiChrist het volgende:
pff nou dan wat zit je dan te zeuren je laat je toch niet op jagen door die mikey"gaylord"mo
hij ook al... neeeeequote:Op donderdag 16 september 2004 19:34 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
ik wist het!!!
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |