abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_21821872
quote:
Op woensdag 8 september 2004 12:10 schreef Monidique het volgende:

[..]

Ik en als ze niet superieur waren, had ik ze niet aangehangen.
pi_21821891
quote:
Op woensdag 8 september 2004 12:12 schreef Chadi het volgende:

[..]

.
pi_21821900
quote:
Op woensdag 8 september 2004 12:02 schreef Chadi het volgende:

[..]

Die mensen vinden het toch echt anders . Moeten wij onze denkwijze aan hen gaan opleggen ofzo?
Nee hoor, we leggen ze niks op. We bieden ze iets aan. Wat een vriendelijkheid
pi_21821952
quote:
Op woensdag 8 september 2004 12:14 schreef SCH het volgende:

[..]

Nee hoor, we leggen ze niks op. We bieden ze iets aan. Wat een vriendelijkheid
Datzelfde kan je natuurlijk zeggen van een besnijdenissenboot. Het komt er eigenlijk of het humanisme boven een cultuur of wetgeving geplaatst mag worden. Ik vind dat dat tot op bepaalde hoogte mogelijk moet zijn.
pi_21821964
quote:
Op woensdag 8 september 2004 12:17 schreef nikk het volgende:

[..]

Datzelfde kan je natuurlijk zeggen van een besnijdenissenboot. Het komt er eigenlijk of het humanisme boven een cultuur of wetgeving geplaatst mag worden. Ik vind dat dat tot op bepaalde hoogte mogelijk moet zijn.
Is er een besnijdenissenboot? Nee, die is er niet, dus ljikt het mij niet nodig om op die ridicule vergelijking in te gaan.
pi_21822015
quote:
Op woensdag 8 september 2004 12:17 schreef SCH het volgende:

[..]

Is er een besnijdenissenboot? Nee, die is er niet, dus ljikt het mij niet nodig om op die ridicule vergelijking in te gaan.
Het zou kunnen, het gaat ook om het idee.
  woensdag 8 september 2004 @ 12:27:21 #82
16625 robh
Lucas & Gea Review Crew ©
pi_21822125
Wat een walgelijk wijf zeg. Het is maar te hopen dat er geen doden vallen door deze gratis "tips".
Martin Drent, onze profeet.
Vol gas met Burdy!
.
Pimpen met je FOK!-tag
pi_21822129
quote:
Op woensdag 8 september 2004 12:20 schreef nikk het volgende:

[..]

Het zou kunnen, het gaat ook om het idee.
Als vrouwen zich vrijwilllig willen laten besnijden, dan houd ik ze niet tegen. Ik vraag me af of het druk zou worden op zo'n boot.
pi_21822142
quote:
Op woensdag 8 september 2004 12:27 schreef SCH het volgende:

[..]

Als vrouwen zich vrijwilllig willen laten besnijden, dan houd ik ze niet tegen. Ik vraag me af of het druk zou worden op zo'n boot.
En als het om meisjes van 4 jaar oud gaat?
  woensdag 8 september 2004 @ 12:29:38 #85
5636 Vamos
Vamos Vidi Vici!
pi_21822164
Nogmaals, die boot is daar niet zomaar naar toe te gaan. De boot is daar OP VERZOEK VAN PORTUGESE ORGANISATIES. Dus dat maakt de hele discussie rond het opdringen van NL 'waarden' onnodig.
Religie maakt meer kapot dan je lief is
  woensdag 8 september 2004 @ 17:58:36 #86
85299 HarigeKerel
Ontvacht dus Tabee
pi_21823571
Tijd dus dat er een schip uit Saoudi-Arabie op verzoek van bv de AEL voor onze kust cursussen gaat geven op gebieden als "sla je vrouw" "hoe vang en dood je een homo?" "Hoe fik je een synagoge af?"

Heel normaal een bepaalde delen van de wereld, maar toch zou Nederland daar ook niet blij mee zijn.

Weg dus met die boot waar ze kinderen op vermoorden, en anders mag de Portugese marine hem zo naar de kelder jagen.
"Pim Fortuyn was een Cylon" - Theo van Gogh te Amsterdam 5-8-2005
pi_21823634
quote:
Op woensdag 8 september 2004 09:53 schreef CANARIS het volgende:
Arrogante Nederlandse bemoeizucht in Optima Forma.

Niet een Zweedse boot, een Belgische boot een Engelse boot , nee het is naturulijk weer een Nederlandse boot met een huppelkutje , die denkt het recht te hebben om in alleengang het juridische systeem van Portugaal te omzeilen. Wij (Nederlanders ) hebben gelijk en de rest ongelijk.
Je mist het punt. Die medewerkers van die boot/organisatie zijn van mening dat ook vrouwen uit andere landen de gelegenheid geboden moet worden om tot abortus over te gaan. Het moet verschrikkelijk zijn voor vrouwen die een abortus als laatste en enige uitweg zien maar in een land wonen die dit niet toestaat en je de gevangenis in moet zodra dit gebeurd. De vrouwen kunnen dit alleen maar omzeilen door met een schip in internationale wateren te varen en daar de abortus uit te voeren.
Toevallig zijn dit Nederlanders en ben daar eerlijk gezegd wel een beetje trots op als voorvechter van het menselijk recht.
pi_21825894
Die boot mogen ze van mij aan gort schieten. Typisch Nederland weer om mensen uit andere landen te stimuleren de wet te overtreden.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  donderdag 9 september 2004 @ 10:10:19 #89
16625 robh
Lucas & Gea Review Crew ©
pi_21833749
quote:
Op woensdag 8 september 2004 10:18 schreef SCH het volgende:

Eensch
Wat vind jij dan van dat aanzetten tot thuisdokteren?
Martin Drent, onze profeet.
Vol gas met Burdy!
.
Pimpen met je FOK!-tag
pi_21834588
quote:
Op woensdag 8 september 2004 17:58 schreef HarigeKerel het volgende:
Tijd dus dat er een schip uit Saoudi-Arabie op verzoek van bv de AEL voor onze kust cursussen gaat geven op gebieden als "sla je vrouw" "hoe vang en dood je een homo?" "Hoe fik je een synagoge af?"

Heel normaal een bepaalde delen van de wereld, maar toch zou Nederland daar ook niet blij mee zijn.

Weg dus met die boot waar ze kinderen op vermoorden, en anders mag de Portugese marine hem zo naar de kelder jagen.
pi_21838599
Weg met dat schip. Sommige landen denken anders dan wij, heb daar eens respect voor!
quote:
Op woensdag 8 september 2004 17:58 schreef HarigeKerel het volgende:

quote:
De kinderen zijn nog niet geboren, ze leven nog niet, dus hoe wil je die vermoorden?
  donderdag 9 september 2004 @ 16:09:01 #92
85299 HarigeKerel
Ontvacht dus Tabee
pi_21840714
quote:
Op donderdag 9 september 2004 14:20 schreef Steijn het volgende:

De kinderen zijn nog niet geboren, ze leven nog niet, dus hoe wil je die vermoorden?
Nou naar mijn definitie is in leven zijn niet hetzelfde als geboren zijn, kijk maar eens naar foto's van embryo's, die leven IMHO gewoon.
"Pim Fortuyn was een Cylon" - Theo van Gogh te Amsterdam 5-8-2005
pi_21877408
quote:
Op donderdag 9 september 2004 16:09 schreef HarigeKerel het volgende:

[..]

Nou naar mijn definitie is in leven zijn niet hetzelfde als geboren zijn, kijk maar eens naar foto's van embryo's, die leven IMHO gewoon.
Ja, een tulp ook.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')