quote:Op woensdag 8 september 2004 12:10 schreef Monidique het volgende:
[..]
Ik en als ze niet superieur waren, had ik ze niet aangehangen.
Nee hoor, we leggen ze niks op. We bieden ze iets aan. Wat een vriendelijkheidquote:Op woensdag 8 september 2004 12:02 schreef Chadi het volgende:
[..]
Die mensen vinden het toch echt anders . Moeten wij onze denkwijze aan hen gaan opleggen ofzo?
Datzelfde kan je natuurlijk zeggen van een besnijdenissenboot. Het komt er eigenlijk of het humanisme boven een cultuur of wetgeving geplaatst mag worden. Ik vind dat dat tot op bepaalde hoogte mogelijk moet zijn.quote:Op woensdag 8 september 2004 12:14 schreef SCH het volgende:
[..]
Nee hoor, we leggen ze niks op. We bieden ze iets aan. Wat een vriendelijkheid![]()
Is er een besnijdenissenboot? Nee, die is er niet, dus ljikt het mij niet nodig om op die ridicule vergelijking in te gaan.quote:Op woensdag 8 september 2004 12:17 schreef nikk het volgende:
[..]
Datzelfde kan je natuurlijk zeggen van een besnijdenissenboot. Het komt er eigenlijk of het humanisme boven een cultuur of wetgeving geplaatst mag worden. Ik vind dat dat tot op bepaalde hoogte mogelijk moet zijn.
Het zou kunnen, het gaat ook om het idee.quote:Op woensdag 8 september 2004 12:17 schreef SCH het volgende:
[..]
Is er een besnijdenissenboot? Nee, die is er niet, dus ljikt het mij niet nodig om op die ridicule vergelijking in te gaan.
Als vrouwen zich vrijwilllig willen laten besnijden, dan houd ik ze niet tegen. Ik vraag me af of het druk zou worden op zo'n boot.quote:Op woensdag 8 september 2004 12:20 schreef nikk het volgende:
[..]
Het zou kunnen, het gaat ook om het idee.
En als het om meisjes van 4 jaar oud gaat?quote:Op woensdag 8 september 2004 12:27 schreef SCH het volgende:
[..]
Als vrouwen zich vrijwilllig willen laten besnijden, dan houd ik ze niet tegen. Ik vraag me af of het druk zou worden op zo'n boot.
Je mist het punt. Die medewerkers van die boot/organisatie zijn van mening dat ook vrouwen uit andere landen de gelegenheid geboden moet worden om tot abortus over te gaan. Het moet verschrikkelijk zijn voor vrouwen die een abortus als laatste en enige uitweg zien maar in een land wonen die dit niet toestaat en je de gevangenis in moet zodra dit gebeurd. De vrouwen kunnen dit alleen maar omzeilen door met een schip in internationale wateren te varen en daar de abortus uit te voeren.quote:Op woensdag 8 september 2004 09:53 schreef CANARIS het volgende:
Arrogante Nederlandse bemoeizucht in Optima Forma.
Niet een Zweedse boot, een Belgische boot een Engelse boot , nee het is naturulijk weer een Nederlandse boot met een huppelkutje , die denkt het recht te hebben om in alleengang het juridische systeem van Portugaal te omzeilen. Wij (Nederlanders ) hebben gelijk en de rest ongelijk.
Wat vind jij dan van dat aanzetten tot thuisdokteren?quote:Op woensdag 8 september 2004 10:18 schreef SCH het volgende:
Eensch
quote:Op woensdag 8 september 2004 17:58 schreef HarigeKerel het volgende:
Tijd dus dat er een schip uit Saoudi-Arabie op verzoek van bv de AEL voor onze kust cursussen gaat geven op gebieden als "sla je vrouw" "hoe vang en dood je een homo?" "Hoe fik je een synagoge af?"
Heel normaal een bepaalde delen van de wereld, maar toch zou Nederland daar ook niet blij mee zijn.
Weg dus met die boot waar ze kinderen op vermoorden, en anders mag de Portugese marine hem zo naar de kelder jagen.
quote:Op woensdag 8 september 2004 17:58 schreef HarigeKerel het volgende:
Tijd dus dat er een schip uit Saoudi-Arabie op verzoek van bv de AEL voor onze kust cursussen gaat geven op gebieden als "sla je vrouw" "hoe vang en dood je een homo?" "Hoe fik je een synagoge af?"
Heel normaal een bepaalde delen van de wereld, maar toch zou Nederland daar ook niet blij mee zijn.
De kinderen zijn nog niet geboren, ze leven nog niet, dus hoe wil je die vermoorden?quote:Weg dus met die boot waar ze kinderen op vermoorden, en anders mag de Portugese marine hem zo naar de kelder jagen.
Nou naar mijn definitie is in leven zijn niet hetzelfde als geboren zijn, kijk maar eens naar foto's van embryo's, die leven IMHO gewoon.quote:Op donderdag 9 september 2004 14:20 schreef Steijn het volgende:
De kinderen zijn nog niet geboren, ze leven nog niet, dus hoe wil je die vermoorden?
Ja, een tulp ook.quote:Op donderdag 9 september 2004 16:09 schreef HarigeKerel het volgende:
[..]
Nou naar mijn definitie is in leven zijn niet hetzelfde als geboren zijn, kijk maar eens naar foto's van embryo's, die leven IMHO gewoon.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |