Die melding krijgt mijn vriendje dus al vanaf een uur of 20:00quote:Het forum is momenteel niet bereikbaar wegens database-problemen. Wacht even en probeer het zometeen opnieuw. (1062)
Dat schijnt hij al gedaan te hebben, cookies zijn ook allemaal al verwijderd en hij heeft het bij zowel mozilla als IE...quote:Op woensdag 8 september 2004 02:47 schreef Tichelaar het volgende:
De cache van de browser eens legen, de browser afsluiten en weer starten.
Hij kan dus nergens komen, niet in de active topic lijst, niet bij de index en inloggen wil dus inderdaad ook niet...quote:Op woensdag 8 september 2004 02:48 schreef Libris het volgende:
zie ook Inlogprobleem: Arme Steijn
Nee, het is die banfetisjistquote:Op woensdag 8 september 2004 02:50 schreef Libris het volgende:
Of is Steijn je vriendje![]()
Correct, maar hij kon vanmiddag dus nog gewoon posten, maar vanavond kreeg hij plotseling dat database probleem.quote:Op woensdag 8 september 2004 02:57 schreef Libris het volgende:
die 4e perm ban?
Nou, aangezien ik dus wel gewoon met dezelfde verbinding op fok kan komen, moet het toch in ieder geval aan zijn computer liggen...quote:Op woensdag 8 september 2004 03:21 schreef Libris het volgende:
Het ligt dus niet aan hem, maar aan fok...
Maar als je uitgelogd bent, zou je toch in ieder geval nog wel de active topic lijst moeten zien?quote:Op woensdag 8 september 2004 03:42 schreef Libris het volgende:
waarschijnlijk kan je niet meer inloggen als je eenmaal uitgelogd bent, het is maar even wachten op een FA..
Ik draai ander gewoon onder Mozilla nu.quote:Op woensdag 8 september 2004 04:02 schreef Libris het volgende:
Ws heeft IE nog een cookie zodat je makkelijk naar binnen kan, Mozilla heeft geen cookie en daar gaat het fout (insert Eddy Jordan-smiley)
Ik bedoel, je komt er nog in als je een cookie hebt en anders niet, ik reageerde opquote:Op woensdag 8 september 2004 04:04 schreef Megumi het volgende:
[..]
Ik draai ander gewoon onder Mozilla nu.
quote:Met Mozilla kom ik er niet op en krijg ik die foutmelding maar met IE lukt het wel
Buffer geleegd enzo maar met Mozilla gaat het echt niet.
Dat is wel erg weinig of is dat normaal?quote:Er zijn 17 ingelogde gebruikers en 13 gasten aanwezig
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |