Nou het andere verhaal zit dus zo. Zij niet op opdondertjes van onder de 16.quote:Op dinsdag 7 september 2004 19:07 schreef SjuhBoem het volgende:
Nou het verhaal zit dus zo. ik val op vrouwen van boven de 25
Ik denk dat je die niet hoeft te verzwijgen. Want dat gaat niet gebeuren. Ik help je maar uit de illusie voor je het van een 25 jarige vrouw te horen krijgt.quote:Op dinsdag 7 september 2004 19:07 schreef SjuhBoem het volgende:
Denken jullie trouwens dat wanneer ik een relatie zou krijgen met een vrouw, ik mijn biseksualiteit moet verzwijgen?
Hartelijk dank voor dit opbeurende bericht en de opsomming van reeds bekende feitenquote:Op woensdag 8 september 2004 17:36 schreef Zero-Nine het volgende:
Ik denk dat je die niet hoeft te verzwijgen. Want dat gaat niet gebeuren. Ik help je maar uit de illusie voor je het van een 25 jarige vrouw te horen krijgt.
Er is wel een doelgroep waar bij je mischien wel een kans maakt. Deze vrouwen zijn gemiddeld 40 jaar oud en die zitten (als je de kroeg binnenkomt) aan het einde van de bar zuinig naar hun biertje en hun glas jenever te turen.
Succes ouwe deugniet!![]()
Niks mis mee dacht ik zo..quote:Er is wel een doelgroep waar bij je mischien wel een kans maakt. Deze vrouwen zijn gemiddeld 40 jaar oud en die zitten (als je de kroeg binnenkomt) aan het einde van de bar zuinig naar hun biertje en hun glas jenever te turen.
Succes ouwe deugniet!![]()
Niet om het even, sjuhboem, maar Zero-Nine heeft, al dan niet bedoeld, wel gelijk. Ik ben een keer op initiatief van een nichtje van me naar een homo/vrijgezellenbar geweest samen met m'n broers en d(r)ie nichtjes, en daar hadden we met z'n zessen met een date naar buiten kunnen lopen... En dan heb ik het niet over vadzige vrouwen, maar over rijpe vrouwen van eind 20 - begin 30...quote:Op woensdag 8 september 2004 17:36 schreef Zero-Nine het volgende:
Er is wel een doelgroep waar bij je mischien wel een kans maakt. Deze vrouwen zijn gemiddeld 40 jaar oud en die zitten (als je de kroeg binnenkomt) aan het einde van de bar zuinig naar hun biertje en hun glas jenever te turen.
Pardon? 'Rijpe vrouwen' zijn geen vrouwen van die leeftijd hoorquote:Op donderdag 9 september 2004 09:15 schreef BeF_Aviko het volgende:
maar over rijpe vrouwen van eind 20 - begin 30...
Nou voor een jongen van 15 toch wel ?quote:Op donderdag 9 september 2004 09:21 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
Pardon? 'Rijpe vrouwen' zijn geen vrouwen van die leeftijd hoor
Joh, dat moet minstens t dubbele van die 20 zijnquote:Op donderdag 9 september 2004 09:21 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
Pardon? 'Rijpe vrouwen' zijn geen vrouwen van die leeftijd hoor
Ok dudequote:Op donderdag 9 september 2004 08:52 schreef Phaze1 het volgende:
[..]
Niks mis mee dacht ik zo..![]()
Heh, noem jij maar eens een vrouw van rond de 20/30 rijp, wedden dat ze boos wordt?quote:Op donderdag 9 september 2004 10:13 schreef turnpike het volgende:
Veel vrouwen van eind 20 / begin 30 zijn rijp, jonge bloesems zijn ze dan al lang niet meer.
JAH.....leuk hè !quote:Op donderdag 9 september 2004 10:27 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
Heh, noem jij maar eens een vrouw van rond de 20/30 rijp, wedden dat ze boos wordt?
Nee, gewoon eerlijk zijn. Als ze je niet vertrouwd en bang is dat je er met een man vandoor wilt dan wil je er toch geen relatie mee beginnen. Ik ben ook bi, ik was zelfs al verliefd op een jongen voordat ik haar kende en dat wist ze al voordat we iets hadden. Ben nog steeds verliefd op hem (maar ja, niet wederzijds, baluh) en woon ruim een jaar samen met m'n vriendin.quote:Denken jullie trouwens dat wanneer ik een relatie zou krijgen met een vrouw, ik mijn biseksualiteit moet verzwijgen?
de meeste wel iig... hangt er een beetje vanaf, maar geen jonkies voor mij!quote:Op donderdag 9 september 2004 10:42 schreef Marty26 het volgende:
Oudere vrouwen zijn goed![]()
>^_^< Dit soort reacties laten me altijd barsten in het lachen en tranen tegelijk. Want het zijn altijd de jonge kipjes zonder enige flair die op de 'oudere' mannen vallen, want ja, met een oudere vriend wordt je vanzelf ook volwassenquote:Op dinsdag 7 september 2004 21:33 schreef releaze het volgende:
Semi-zelfverzekerd geblaat
Generaliserend geblaat....ben zelf het levende bewijs dat die vlieger lang niet altijd opgaat...quote:Ohja, oudere vrouwen zijn helemaal niet leuck, ze misbruiken je voor de seks.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |