Vooral grappig om te lezen, je afwijkende voorkeur. Maar veel puberjongens fantaseren over oudere vrouwen. De meeste niet ook nog eens over oudere mannen, gna, maar ik neem aan dat het principe hetzelfde is. Geen advies van mij, geen ervaring met bisuele zaken.quote:Op dinsdag 7 september 2004 19:07 schreef SjuhBoem het volgende:
Dilemma jongens..
Wie o wie helpt mij uit de brand?
Wow geil, heb je met hem ook sex gehad?quote:Op dinsdag 7 september 2004 20:17 schreef Moonah het volgende:
Oeps!
Herinner me nu ineens een flirt toen ik nog single was...
Ik was toen 32 ofzo, goodloooking (toen nog wel....)
Ik ging met een vriendin naar een camping met veel oude vrienden van haar.
Daar was ook een zeer aantrekkelijke, sympathieke, intelligente jongen.
Maar ja, bleek de 16-jarige zoon van één van die vrienden....
Pedoquote:Op dinsdag 7 september 2004 20:19 schreef Dagblad_De_Limburger het volgende:
[..]
Wow geil, heb je met hem ook sex gehad?
?? Ik bedoel natuurlijk geil voor die jongen, en hoe kan ik pedo zijn als ik amper ouder ben dan die jongenquote:Op dinsdag 7 september 2004 21:07 schreef _ThundeR_ het volgende:
[..]
Pedo![]()
Ik ben ook pas bijna 17, haha maar met een vrouw van 32, daar moest ik niet aan denken (No offence Moonahquote:Op dinsdag 7 september 2004 21:08 schreef Dagblad_De_Limburger het volgende:
[..]
?? Ik bedoel natuurlijk geil voor die jongen, en hoe kan ik pedo zijn als ik amper ouder ben dan die jongen
Jonge is hardstikke geil, dikke tieten en bolle reet. Plus veel ervaringquote:Op dinsdag 7 september 2004 21:10 schreef _ThundeR_ het volgende:
[..]
Ik ben ook pas bijna 17, haha maar met een vrouw van 32, daar moest ik niet aan denken (No offence Moonah)
Mwa, trekt me niet zo aan, beetje gevuld is idd lekker, maar dat kan ook op jongere leeftijd.quote:Op dinsdag 7 september 2004 21:13 schreef Dagblad_De_Limburger het volgende:
[..]
Jonge is hardstikke geil, dikke tieten en bolle reet. Plus veel ervaring
quote:Op dinsdag 7 september 2004 19:54 schreef Dagblad_De_Limburger het volgende:
30 jarige mannen doen er toch ook een moord voor om een 15 jarig meisje keihard te palen?
Ik vind trouwens dat je je voor een 15-jarige goed kunt uiten, dat je verrassend goed verhoudingen doorziet en inschat en niet bang bent om je mening (ook al is die afwijkend) te geven.quote:Op dinsdag 7 september 2004 19:07 schreef SjuhBoem het volgende:
Maar de topic vertelt het verhaal niet. Ik zal mezelf even introduceren. Ik ben Rik, 15 jaartjes en kom uit Rotterdam![]()
Nou het verhaal zit dus zo. ik val op vrouwen van boven de 25 (dus echt echt niet op meisjes van mijn leeftijd)... En, het mooiste moet nog komen (waar vast wel lullige reacties op komen), ook op jongens.![]()
Op een of andere manier wil ik gewoon mijn liefde aan iemand geven, aan jongens kan je wel komen, maar aan vrouwen? Vraag me überhaupt wel af op ik een relatie met een vrouw zou kunnen krijgen, aangezien ik dus biseksueel ben ( ik hou van eerlijkheid namelijk.. )![]()
Nu zijn er ook vast mensen die gaan zeggen 'ach puber blabla ontdekken blabla' nee zo zit het niet. Ik wist namelijk vanf m'n 9e dat ik jongens ook leuk vond. Maar pas een paar jaar dat oudere vrouwen er ook wel goed uitzagen. (dit gaat dus even over het uiterlijk, maar het innerlijk dus uiteindelijk ook)
Dilemma jongens..
Wie o wie helpt mij uit de brand? Denken jullie trouwens dat wanneer ik een relatie zou krijgen met een vrouw, ik mijn biseksualiteit moet verzwijgen?
tenzij je heel volwassen overkomt en er ook al als een echte kerel uitziet, ben ik bang dat een 25 jarige meid je eerder als een jongetje ziet, ik denk dat veel meisjes van 25+ een jongen van een jaar of 21 nog niet eens interessant zullen vinden. Dus mocht je ooit in gesprek raken met een 25+ dame, dan zal het waarschijnlijk helemaal niet met de intentie zijn iets met je te willen beginnen, maar zou ze meer als moederfiguur ofzo optreden.quote:Op dinsdag 7 september 2004 19:07 schreef SjuhBoem het volgende:
Maar de topic vertelt het verhaal niet. Ik zal mezelf even introduceren. Ik ben Rik, 15 jaartjes en kom uit Rotterdam![]()
Nou het verhaal zit dus zo. ik val op vrouwen van boven de 25 (dus echt echt niet op meisjes van mijn leeftijd)... En, het mooiste moet nog komen (waar vast wel lullige reacties op komen), ook op jongens.![]()
Op een of andere manier wil ik gewoon mijn liefde aan iemand geven, aan jongens kan je wel komen, maar aan vrouwen? Vraag me überhaupt wel af op ik een relatie met een vrouw zou kunnen krijgen, aangezien ik dus biseksueel ben ( ik hou van eerlijkheid namelijk.. )![]()
Nu zijn er ook vast mensen die gaan zeggen 'ach puber blabla ontdekken blabla' nee zo zit het niet. Ik wist namelijk vanf m'n 9e dat ik jongens ook leuk vond. Maar pas een paar jaar dat oudere vrouwen er ook wel goed uitzagen. (dit gaat dus even over het uiterlijk, maar het innerlijk dus uiteindelijk ook)
Dilemma jongens..
Wie o wie helpt mij uit de brand? Denken jullie trouwens dat wanneer ik een relatie zou krijgen met een vrouw, ik mijn biseksualiteit moet verzwijgen?
je bent onrealistisch?quote:Op dinsdag 7 september 2004 19:07 schreef SjuhBoem het volgende:
..
Mijn eerste gok was inderdaad ook dat deze jongen zich geestelijk sneller heeft ontwikkeld dan de gemiddelde Nederlander. Daarom kan ik me ook heel goed voorstellen dat hij partners zoekt met een beetje dezelfde geestesgesteldheid (had ik ook namelijk). Door mijn kinderachtige gedrag lukte het mij echter niet om een potje te breken bij die oudere (scheelde maar drie jaar ofzo) dames, dus ik heb nu een jongere vriendinquote:Op woensdag 8 september 2004 00:38 schreef Ryan3 het volgende:
Ik vind trouwens dat je je voor een 15-jarige goed kunt uiten, dat je verrassend goed verhoudingen doorziet en inschat en niet bang bent om je mening (ook al is die afwijkend) te geven..
Wat?quote:Op woensdag 8 september 2004 08:08 schreef Graveland het volgende:
[..]
je bent onrealistisch?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |