abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 7 september 2004 @ 17:27:48 #1
52264 Sjorz
geen ondertitel
pi_21807118
Hallo!
Ik wil nog dit jaar (oktober of november) op vakantie. Omdat ik alleen arme vrienden heb ga ik met 'n groepsreis mee denk ik. Ik heb al wat foldermateriaal opgevraagd. Dat is echter een heel dik boek en als ik die doorblader wil ik overal heen...

Oke, mijn eisen:
- niet langer dan 3 weken;
- het moet er (in oktober of november) warmer zijn dan in Nederland, liefst 25 graden of meer, maar 20 graden of meer is ook goed;
- liefst buiten Europa (hogere opschepfactor)
- interessant wildlife en/of architectuur zijn meegenomen maar niet verplicht
- uitgaans-gelegenheiden niet van belang al wil ik wel normaal kunnen eten zonder 40% kans te hebben de volgende dag niet mee te maken zonder enge ziekte...

Bij het doorbladeren kwam ik tot drie opties:
- Cuba
- Kenia
- Sri Lanka & Malediven

Het MAG best 'n beetje avontuurlijk zijn, maar als er een grote relax-on-the-beach-factor bijzit is het ook goed. Geld speelt niet echt een rol, alleen vind ik meer dan 3000 euro too much.

Als er trouwens nog mensen zijn met tips voor reis-organisaties, ook graag. Ik weet al van Djoser (die gids heb ik nu voor me), Fox en Cirkel. Van verhalen weet ik alleen dat Djoser goed is.

Iemand die me 1 van de drie opties kan aanraden uit ervaring, of wellicht juist afraden? Thanks!
acht uur cup-a-soup, DAT zouden meer mensen moeten doen...
pi_21807334
Voor Cuba hebben we een mooi topic hier waar je een aardig idee kan krijgen wat je kan verwachten. Die periode is trouwens ook erg goed voor een tocht door Zuidelijk Afrika, ik heb vorig jaar in die periode een reis gemaakt door Zimbabwe, Botswana en Namibie.
Beter een baas onder je duim, dan tien bovenop
Trekt bij warm weer een poncho aan
  dinsdag 7 september 2004 @ 17:49:19 #3
52264 Sjorz
geen ondertitel
pi_21807652
quote:
Op dinsdag 7 september 2004 17:35 schreef Lucille het volgende:
Voor Cuba hebben we een mooi topic hier waar je een aardig idee kan krijgen wat je kan verwachten. Die periode is trouwens ook erg goed voor een tocht door Zuidelijk Afrika, ik heb vorig jaar in die periode een reis gemaakt door Zimbabwe, Botswana en Namibie.
Hoe meer ik rondsurf hoe meer ik voor Cuba lijk te gaan. Maaruh, waar is dat topic? Ik heb een oude reactie van jou gevonden met 3 links naar Cuba-topics, maar die zijn allemaal onbereikbaar (database problemen: no data? data getrashed?). Heb je een linkje naar dat Cuba-topic?
acht uur cup-a-soup, DAT zouden meer mensen moeten doen...
pi_21809373
Beter een baas onder je duim, dan tien bovenop
Trekt bij warm weer een poncho aan
  dinsdag 7 september 2004 @ 19:36:31 #5
52264 Sjorz
geen ondertitel
pi_21809826
quote:
Op dinsdag 7 september 2004 19:14 schreef Lucille het volgende:
Anekdotes uit Cuba
Thanks! Bij deze mag dit topic alweer dicht, ik heb de reis al geboekt (naar Cuba, vertrek over 6 weekjes, ik heb 'n hekel aan over nachten ijs gaan) .
acht uur cup-a-soup, DAT zouden meer mensen moeten doen...
pi_21810516
Dat is snel geboekt
Beter een baas onder je duim, dan tien bovenop
Trekt bij warm weer een poncho aan
pi_21815827
Djoser kan ik je van harte aanraden. De begeleiding en verzorging was uitstekend. Bedenk wel dat een en ander van de groep afhangt, zeker aangezien je je alleen inschrijft. Ik had destijds een hele leuke groep; een vriendin van mij ging ook met Djoser en zij trof het een stuk minder.

N.B. Heb je voor Djoser gekozen?
  woensdag 8 september 2004 @ 19:35:37 #8
52264 Sjorz
geen ondertitel
pi_21824407
quote:
Op dinsdag 7 september 2004 23:44 schreef amr_diab het volgende:
Djoser kan ik je van harte aanraden. De begeleiding en verzorging was uitstekend. Bedenk wel dat een en ander van de groep afhangt, zeker aangezien je je alleen inschrijft. Ik had destijds een hele leuke groep; een vriendin van mij ging ook met Djoser en zij trof het een stuk minder.

N.B. Heb je voor Djoser gekozen?
Yep, het is Djoser geworden. De site en alles eromheen ziet er keurig verzorgd uit. Plus de goede verhalen die ik al van mijn neef had gehoord, maakten de keus makkelijk. Ik heb geen prijsvergelijking gedaan, het is een shitload aan geld, maar ach... you only live once.
Ben inderdaad best benieuwd naar het gezelschap, maar goed, ook met 'n niet zo leuke groep ga ik me zeker vermaken. Heb er nu al onwijs zin in. Helaas duurt het nog 6 weken...
acht uur cup-a-soup, DAT zouden meer mensen moeten doen...
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')