nou neequote:Op dinsdag 7 september 2004 16:27 schreef American_Nightmare het volgende:
Ik begrijp dat ik 'm voor 10,- kan komen halen?
ik heb mijn digi cam uitgeleend...maar zal proberen of ik vanavond een foto kan versieren...plaats is Rotterdam.quote:Op dinsdag 7 september 2004 16:38 schreef joris120 het volgende:
Heb je een foto en de plaats waar bij opgehaald kan worden?
Denk je dat of weet je dat zeker?quote:Op dinsdag 7 september 2004 16:34 schreef NanKing het volgende:
hmz nou okay tussen de 75 en 100 euro wil ik er zeker voor hebben.
Aangezien als je deze telefoon laat flashen (wat je max een euro of 50 kost)...hij helemaal perfect is. [..]
ik wacht nog even af ik er een beter bod komt zo niet istie van jouquote:Op dinsdag 7 september 2004 17:19 schreef Medalist het volgende:
hoelang moet ik wachten eer ik hem kan overnemen?
zou maar doen ja...want waar baseer je het op dat je er (waarschijnlijk) nix aan hebt? ik heb deze telefoon al een tijd in gebruik met en veel plezier er mee...quote:Op woensdag 8 september 2004 11:10 schreef Geqxon het volgende:
Ik vind 110 euro wel een risico, voor een telefoon waar je waarschijnlijk niks aan heb. But I'll shut up.
yup alstie reageert welquote:Op donderdag 9 september 2004 23:58 schreef Geqxon het volgende:
Ow sorry verkeerd gezienLigt de prijs nog op 110 euro?
voor 100 mag je m hebben....heb nix meer van kittekat gehoord.quote:Op zaterdag 11 september 2004 11:23 schreef Medalist het volgende:
Medalist biedt 115
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |