quote:Op dinsdag 7 september 2004 22:52 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
mwjah zo gaat t gerucht..ik w8 lekker bericht van WB af ... en Madonna komt van8 pas aan..ipv dat Beau en Albert verkondigden dat ze dr al was
de vraag is: Gaat O12 net zo aanslaan als O11, meestal is dat niet het geval...het is dus afwachten.quote:Op dinsdag 7 september 2004 23:06 schreef Duiveltja het volgende:
Met deze grote sterren gaat dat niet zo altijd
De gehele cast is weer bij elkaar en dezelfde regisseur is er weer. Soderberght zette in de vorige film een heel erg cool sfeertje neer in de film. Als hij dat weer kan bereiken dan kan het best een hit worden.quote:Op dinsdag 7 september 2004 23:08 schreef niksan het volgende:
[..]
de vraag is: Gaat O12 net zo aanslaan als O11, meestal is dat niet het geval...het is dus afwachten.
Tip: ga etenquote:Op dinsdag 7 september 2004 23:20 schreef Svensational het volgende:
Ik heb honger.
mits muziek van david holmes.quote:Op dinsdag 7 september 2004 23:13 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
De gehele cast is weer bij elkaar en dezelfde regisseur is er weer. Soderberght zette in de vorige film een heel erg cool sfeertje neer in de film. Als hij dat weer kan bereiken dan kan het best een hit worden.
Waar zou ik zijn zonder Duiveltjaquote:Op dinsdag 7 september 2004 23:21 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Tip: ga eten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |