quote:Op dinsdag 7 september 2004 16:34 schreef Bupatih het volgende:
Wheheh..mijn eerste post was in GTST topic #27..maar toen ik nog niet geregistreerd was, las ik al mee in de GTST-topics
Mét PI, welteverstaanquote:Effe een vraagje?
Where the *** is Lucas???
Ik mis een mooie kleur roze in je avatarquote:Op dinsdag 7 september 2004 16:37 schreef Svensational het volgende:
Ben ik zo irritant of niet?
Ehh...wat?quote:Op dinsdag 7 september 2004 16:38 schreef Tania18 het volgende:
* Tania18 heeft een wortelkanaalbehandeling gehad, voor de 2e keer al![]()
quote:Op dinsdag 7 september 2004 16:38 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Ik mis een mooie kleur roze in je avatar![]()
Auw aan kies... tandarts gaat boren.. tandarts ziet dat het niet goed zit met de zenuwen... tandarts probeert te verdoven... tandarts denkt dat het verdooft is en gaat weer verder boren.. tandarts raakt een zenuw.. oh oh toch niet goed genoeg verdooft.. ik ga door de grond van de pijn.. tandarts geeft nog twee prikken zodat het wel goed verdooft is... tandarts stopt allemaal dingen in mijn tandvlees om mijn zenuwen dood te maken.. tandarts doet er een noodvulling in... dan zegt de tandarts dat het zeker nog wel pijn zal gaan doen en ik maar pijnstillers moet gaan halen... en nu zit ik hier met een verdoofde mond/wangquote:Op dinsdag 7 september 2004 16:39 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ehh...wat?
Jaaaquote:Op dinsdag 7 september 2004 16:44 schreef Svensational het volgende:
[..]
kusje eropquote:Op dinsdag 7 september 2004 16:44 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Auw aan kies... tandarts gaat boren.. tandarts ziet dat het niet goed zit met de zenuwen... tandarts probeert te verdoven... tandarts denkt dat het verdooft is en gaat weer verder boren.. tandarts raakt een zenuw.. oh oh toch niet goed genoeg verdooft.. ik ga door de grond van de pijn.. tandarts geeft nog twee prikken zodat het wel goed verdooft is... tandarts stopt allemaal dingen in mijn tandvlees om mijn zenuwen dood te maken.. tandarts doet er een noodvulling in... dan zegt de tandarts dat het zeker nog wel pijn zal gaan doen en ik maar pijnstillers moet gaan halen... en nu zit ik hier met een verdoofde mond/wang![]()
quote:Op dinsdag 7 september 2004 16:44 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Auw aan kies... tandarts gaat boren.. tandarts ziet dat het niet goed zit met de zenuwen... tandarts probeert te verdoven... tandarts denkt dat het verdooft is en gaat weer verder boren.. tandarts raakt een zenuw.. oh oh toch niet goed genoeg verdooft.. ik ga door de grond van de pijn.. tandarts geeft nog twee prikken zodat het wel goed verdooft is... tandarts stopt allemaal dingen in mijn tandvlees om mijn zenuwen dood te maken.. tandarts doet er een noodvulling in... dan zegt de tandarts dat het zeker nog wel pijn zal gaan doen en ik maar pijnstillers moet gaan halen... en nu zit ik hier met een verdoofde mond/wang![]()
quote:Op dinsdag 7 september 2004 16:46 schreef Svensational het volgende:
[..]
Kusje tegen de pijn dan maar?
![]()
Dat ben je ookquote:Op dinsdag 7 september 2004 16:44 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Jaaa![]()
Nou voel ik me heel speciaal![]()
quote:Op dinsdag 7 september 2004 16:45 schreef Bupatih het volgende:
[..]
kusje erop
quote:Op dinsdag 7 september 2004 16:47 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dat ben je ook![]()
![]()
quote:Op dinsdag 7 september 2004 16:48 schreef Svensational het volgende:
[..]
![]()
ik ookquote:Op dinsdag 7 september 2004 16:34 schreef Bupatih het volgende:
Wheheh..mijn eerste post was in GTST topic #27..maar toen ik nog niet geregistreerd was, las ik al mee in de GTST-topics
quote:Op dinsdag 7 september 2004 17:19 schreef dunn0w het volgende:
[..]
ik ook![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |