Nee, maar ik moest natuurlijk wel op tijd op mn stage zijn. Aangezien ik 25 minuten te laat was, en 2 keer heb stilgestaan, gokte ik dat het de eerste keer een kwartier was en de tweede keer 10 minuten. Maar het kan natuurlijk ook andersom zijnquote:Op donderdag 9 september 2004 11:41 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ben jij echt zo iemand die op z'n stopwatch bijhoudt hoe lang je stilstaat?![]()

Toeval bestaan hoorquote:Op donderdag 9 september 2004 11:52 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Dat zou té toevallig zijn![]()

Ja, ik moet nu ook internettenquote:Op donderdag 9 september 2004 11:52 schreef Svensational het volgende:
Maar dan ben je dus eindelijk op je werk, 25 minuten te laat welteverstaan, ga je gewoon schaamteloos zitten fokken

Omdat ik ook iemand ken die de hotelschool heeft gedaan, maar jij hebt natuurlijk heel veel hotelscholen in Nederlandquote:Op donderdag 9 september 2004 11:48 schreef Svensational het volgende:
Waarom wilde je weten waar ik de hotelschool gedaan heb?

Hoeveel moet je er vinden???quote:Op donderdag 9 september 2004 11:53 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Ja, ik moet nu ook internettenik moet evenementen in grote steden gaan opzoeken, dus ik dacht ik kan wel even langs fok gaan!!
ondertussen ben ik natuurlijk druk bezig

Valt wel mee hoor, stuk of 6 volgens mij..quote:Op donderdag 9 september 2004 11:54 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Omdat ik ook iemand ken die de hotelschool heeft gedaan, maar jij hebt natuurlijk heel veel hotelscholen in Nederland![]()

Dat dacht ik welquote:Op donderdag 9 september 2004 11:55 schreef Tania18 het volgende:
Jij = je trouwens![]()

Wil je dit topic volhebben ofzo? Je bent zo snel met reagerenquote:Op donderdag 9 september 2004 11:55 schreef Svensational het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor, stuk of 6 volgens mij..

Nee, het moeten evenementen zijn tussen 22/10 en eind december in de toekomst dusquote:Op donderdag 9 september 2004 11:55 schreef Svensational het volgende:
[..]
Hoeveel moet je er vinden???
Je kan natuurlijk alle WK's, EK's en Olympische Spelen van de afgelopen honderd jaar doen![]()

Ja, ik zit op een snelle computer nu dus ben supersnel vandaagquote:Op donderdag 9 september 2004 11:57 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Wil je dit topic volhebben ofzo? Je bent zo snel met reageren![]()
![]()

Wat denk je?quote:Op donderdag 9 september 2004 11:56 schreef Svensational het volgende:
Heeft 1 van jullie 2 de nieuwe SC al klaarstaan?

Ohquote:Op donderdag 9 september 2004 11:57 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Nee, het moeten evenementen zijn tussen 22/10 en eind december in de toekomst dus

Jij hebt er nog nooit één geopendquote:Op donderdag 9 september 2004 11:58 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Wat denk je?![]()

Toch jammer dat dit dan de laatste Showchat was. Ik denk dat Leonie hem ook niet opent, of wel?!?quote:Op donderdag 9 september 2004 11:57 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, ik zit op een snelle computer nu dus ben supersnel vandaagEn jij of Leonie mag de volgende openen

Nee, en dat was ik ook niet van planquote:Op donderdag 9 september 2004 11:58 schreef Svensational het volgende:
[..]
Jij hebt er nog nooit één geopend![]()

iddquote:Op donderdag 9 september 2004 12:02 schreef Svensational het volgende:
Nou, dan doe ik het wel weer

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |