Dat is Iris die op haar bek geslagen wordtquote:Op donderdag 9 september 2004 10:43 schreef Riann het volgende:
gaaf icoontje sven
Ik heb altijd vrij, behalve 2 avonden in de week. Best wel sneu, ben je vrij wil je naar school en/of werken. Ben je dat aan het doen wil je weer vrijquote:Op donderdag 9 september 2004 10:42 schreef Riann het volgende:
ik heb nog 2 daagjes vrij![]()
Ik had ze allemaal verzameld, gaat m'n topic meteen weer dichtquote:Op donderdag 9 september 2004 11:05 schreef Riann het volgende:
ik weet het![]()
schandalig hequote:Op donderdag 9 september 2004 11:08 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik had ze allemaal verzameld, gaat m'n topic meteen weer dicht
Wat heeft dat nou weer voor nut? Normale mensen zouden een trein uitkiezen die het wel doen maar Leonie ziet een kapotte trein en denkt:"Daar ga ik inzittenquote:Op donderdag 9 september 2004 11:15 schreef ZOWIEE het volgende:
Ik heb vandaag 25 minuten in een kapotte stilstaande trein gezeten
quote:Op donderdag 9 september 2004 11:27 schreef Svensational het volgende:
[..]
Wat heeft dat nou weer voor nut? Normale mensen zouden een trein uitkiezen die het wel doen maar Leonie ziet een kapotte trein en denkt:"Daar ga ik inzitten"
![]()
Heequote:Op donderdag 9 september 2004 00:46 schreef Svensational het volgende:
Best wel leuk om te zien wat voor baggertopics Emma vroeger allemaal geopend heeft
http://forum.fok.nl//fok/(...)ia18&order=relevance
Ben jij echt zo iemand die op z'n stopwatch bijhoudt hoe lang je stilstaat?quote:Op donderdag 9 september 2004 11:34 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]zo ging het dus helemaal niet he!?
Nee, ik heb eerst lekker stilgestaan op Lombardijen een kwartiertje, en daarna nog 10 minuten op centraal en toen moesten we ineens rennen naar een andere trein![]()
Maar ik ben wel aangekomen![]()
Maar ik heb wel medelijden met je hoorquote:Op donderdag 9 september 2004 11:41 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ben jij echt zo iemand die op z'n stopwatch bijhoudt hoe lang je stilstaat?![]()
Haiquote:Op donderdag 9 september 2004 11:39 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Hee![]()
![]()
Ja, nu weer slijmen he?!?quote:Op donderdag 9 september 2004 11:42 schreef Svensational het volgende:
[..]
Hai![]()
![]()
![]()
Oh maar dat ik die topics liet zien was helemaal niet snerend bedoeld hoorquote:Op donderdag 9 september 2004 11:43 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Ja, nu weer slijmen he?!?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |