abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_21801547
Eind september opent Ballorig een nieuwe vestiging in het midden van Nederland, namelijk in Houten. Lekker dichtbij!

De burgers' meeting is net achter de rug, maar echt lekker meeten was het niet. Dus vandaar een nieuwe poging voor een nieuwe meeting, in een nieuwe Ballorig, leek me wel een aardig idee.

Zijn er meer mensen die in oktbover/ november zin hebben om te meeten, of kom ik nu weer erg vroeg met nieuwe meetingplannen??

Laat uw mening horen!
Het voelt goed hè?
A je to!
pi_21801847
Ik wil best tegen die tijd Tobias eens komen showen hoor, effe een eindje rijden, maar daar komen we ook wel overheen denk ik

Misschien is het dit keer handig om nog voor we definitieve plannen maken even te informeren hoe het met het rookbeleid zit? Ik meen me te herinneren dat dat bij andere Ballorig vestigingen niet zo goed geregeld was?
  † In Memoriam † dinsdag 7 september 2004 @ 12:58:57 #3
43556 miss_dynastie
pi_21801892
* miss_dynastie meldt
pi_21801955
quote:
Op dinsdag 7 september 2004 12:57 schreef pluisje het volgende:

Misschien is het dit keer handig om nog voor we definitieve plannen maken even te informeren hoe het met het rookbeleid zit? Ik meen me te herinneren dat dat bij andere Ballorig vestigingen niet zo goed geregeld was?
Zowel in Lelystad als in Almere was het niet toegestaan om binnen te roken, meen ik me te herinneren... maar even informeren naar het beleid kan geen kwaad.
Het voelt goed hè?
A je to!
pi_21801988
Ballorig is altijd leuk
*meldt*
  † In Memoriam † dinsdag 7 september 2004 @ 13:04:32 #6
43556 miss_dynastie
pi_21802006
Roken is alleen toegestaan in de daarvoor bestemde gedeelten, nergens anders. Beter nog is niet roken gedurende uw verblijf bij Bal-lorig. Rookt u toch denk dan aan de kleintjes!

van www.ballorig.nl/houten .... nu alleen nog even uitvinden waar die gedeelten zich bevinden, letterlijk naast het speelgedeelte heeft het ook weinig nut
pi_21802089
Ik heb even oud meetingtopic nagekeken, en het was de Linneaushof die dat beroerde rookbeleid had, niet Ballorig

Overigens:
quote:
Alle kinderen dienen bij aankomst de schoenen in de vakken in de garderobe te plaatsen
Dat vind ik echt flauw, Tobias heeft van die hippe schoentjes, moet ie ze uit doen
  † In Memoriam † dinsdag 7 september 2004 @ 13:13:14 #8
7074 moussy
kuttekop
pi_21802130
Ik moet nog ff nadenken, we moeten 2 uur in de auto voor we er zijn
Je zou er haast een boek over schrijven!
  dinsdag 7 september 2004 @ 13:14:54 #9
49728 killer_mac
Ik denk dus ik leef
pi_21802163
Misschien ligt het aan mij maar wat/wie is Ballorig?
het leven is mooier dan je denkt, dus sta er bij stil en geniet
  † In Memoriam † dinsdag 7 september 2004 @ 13:16:05 #10
7074 moussy
kuttekop
pi_21802185
quote:
Op dinsdag 7 september 2004 13:14 schreef killer_mac het volgende:
Misschien ligt het aan mij maar wat/wie is Ballorig?
een ballenbak
Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_21802197
check: http://www.ballorig.nl

Het is een overdekte speeltuin
Het voelt goed hè?
A je to!
  dinsdag 7 september 2004 @ 13:22:13 #12
49728 killer_mac
Ik denk dus ik leef
pi_21802285
Ah ok,
Ik loop dus achter, ik doe meeeee
het leven is mooier dan je denkt, dus sta er bij stil en geniet
pi_21802303
in zaandam zit ook al zo'n ghetto speeltuin
I'm sick of all this pooping stuff i'm getting my buttcheeks pierced together .
pi_21802537
* Jonnetje meldt *
W ~ H ~ T
pi_21802557
quote:
Op dinsdag 7 september 2004 13:04 schreef miss_dynastie het volgende:
Roken is alleen toegestaan in de daarvoor bestemde gedeelten, nergens anders. Beter nog is niet roken gedurende uw verblijf bij Bal-lorig. Rookt u toch denk dan aan de kleintjes!

van www.ballorig.nl/houten .... nu alleen nog even uitvinden waar die gedeelten zich bevinden, letterlijk naast het speelgedeelte heeft het ook weinig nut
De rookgedeeltes zijn meestal het halletje waar je binnen komt.
W ~ H ~ T
pi_21802847
Wij zijn pas in die van Meppel geweest.
Ook lekker centraal in Nederland. Misschien een optie voor een volgende meeting in de Ballorig-reeks?

Vrij klein (sja, als je almere en chimpie champ gewend bent ) maar wel lekker ruim opgezet. veel ruimte tussen de tafels enzo,(errug handig met die driewielers en loopauto'tjes) maar wel weer iets minder/kleinere spring en klauter kussens.
Assen daarentegen heeft weer meer speelgedeeltes en (veel) minder ruimte rond de tafels

Wilyan is nu lid geworden van de Ballorig-Express, we kunnen binnenkort zijn pasje uit Assen halen. Je word dan op de hoogte gehouden van alle nieuwtjes en er zijn leuke aanbiedingen.
Een selectie uit de nieuwsbrief:

NIEUWS NIEUWS NIEUWS NIEUWS

NIEUWTJES OVER BAL-LORIG:
- Emmen en Heerenveen hebben een KLIMWAND gekregen.
- Heerenveen heeft nu op de bovenverdieping een nieuwe LASERGAME HAL, deze nieuwe hal staat geheel in het teken van “SPACE”.
- In Assen kun je vanaf heden ook je kunsten vertonen op de nieuwe TRAMPOLINES.
- Eind september/begin oktober wordt er in HOUTEN weer een nieuw Kinderspeelparadijs van Bal-lorig geopend!

ACTIES SPECIAAL VOOR CLUBLEDEN:
- Op vertoon van je clubkaart krijg je in de vestiging Assen, de gehele maand september, het piratenmenu gratis.
- Op vertoon van je clubkaart krijg je in de vestiging Heerenveen, de gehele maand september, een ijsje gratis.
- Kijk voor de speciale actie van Speel- en doepark Aeolus onderaan deze nieuwsbrief.

Tot zover het nieuws van de Club Bal-lorig Express.
Groetjes van Annigje en de rest van het team van Club Bal-lorig Express.

Speciale septemberactie voor de leden van Club Bal-lorig Express:
Tegen inlevering van deze coupon en op vertoon van de clubkaart mogen jullie:
- een keer gratis grabbelen bij Aeolus -
Deze actie is geldig van 01-09-2004 t/m 30-09-2004 in Speel- en doepark Aeolus te Sexbierum

* Jonnetje is heel erg benieuwd hoe de Ballorig in Houten word! *
Ze zijn nu nog bezig met bouwen....
W ~ H ~ T
  dinsdag 7 september 2004 @ 14:06:10 #17
12010 daniman
gewoon lekker gek
pi_21803019
ik ben in principe altijd in voor een meeting dus ik heb op zich wel zin
patat ftw :)
pi_21803597
Ja zeg, ik wilde dus gaan boeken om naar NL te komen en dan mijn mond open te doen hier zodat we wat kunnen regelen. Nu is het nog maar afwachten hoor als jullie een datum gaan prikken.
  dinsdag 7 september 2004 @ 15:04:46 #19
12010 daniman
gewoon lekker gek
pi_21804093
quote:
Op dinsdag 7 september 2004 14:38 schreef Lewis.de.boxer het volgende:
Ja zeg, ik wilde dus gaan boeken om naar NL te komen en dan mijn mond open te doen hier zodat we wat kunnen regelen. Nu is het nog maar afwachten hoor als jullie een datum gaan prikken.
waarom doe je geen voorstel voor data wanneer JIJ in Nederland bent? Weet je zeker dat je kan
patat ftw :)
  dinsdag 7 september 2004 @ 15:08:33 #20
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_21804171
*meldt!
Het wordt nu toch wel eens hoog tijd dat ik al die kindjes en mama's en papa's eens live ga bekijken.
  dinsdag 7 september 2004 @ 15:52:11 #21
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_21804901
meldt
en ik denk dat we ailani dan ook meenemen
Help, deel en doneer! Steun Liam in de strijd tegen SMA2! De tijd dringt!
https://steunliamtegensma2.nl/doneer/
  dinsdag 7 september 2004 @ 16:40:57 #22
35189 Troel
scherp en bot
pi_21805915
* Troel meldt

Moet nodig eens neefjes of nichtjes scoren
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_21805971
quote:
Op dinsdag 7 september 2004 15:52 schreef LadyS het volgende:
meldt
en ik denk dat we ailani dan ook meenemen

En Ambertje dan ?

Houten is wel lekker dichtbij, maar meetings zijn niks voor mij
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
  dinsdag 7 september 2004 @ 16:58:30 #24
20436 Jambo
Hakuna Matata
pi_21806294
Onder voorbehoud van hoe de verbindingen met het OV zijn melden Melvin en ik ons aan. Lijkt me leuk om eens de gezichten achter de namen te zien.
Ik word er wel es mismoedig van dat ik, wat ik voel, niet zeggen kan. (Toon Hermans)
  dinsdag 7 september 2004 @ 17:02:02 #25
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_21806373
Ligt er aan of het met de trein te doen is, dan vind ik het wel leuk en anders heb ik pech
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')