jouw avatar komt trouwens van een clip die ik pas geleden op de warp vision site zag... is die niet van aphex twin?quote:Op zondag 7 november 2004 00:23 schreef Xlarge het volgende:
[..]
ik had dat net![]()
quote:Op zondag 7 november 2004 00:29 schreef Jerruh het volgende:
[..]
jouw avatar komt trouwens van een clip die ik pas geleden op de warp vision site zag... is die niet van aphex twin?
die clip is idd mooiquote:Op zondag 7 november 2004 00:34 schreef Jerruh het volgende:!!!
ik wilde een avatar met een stukje clip van LFO -freak, maar ik weet nie hoe ik er een kunstwerkje van kan make
quote:Op zondag 7 november 2004 00:05 schreef shredder het volgende:
Als je tijdens het kijken van 'Sixth sense' steeds aan Stuart moet denken.
...om vervolgens express het internet op te gaan om dit mee te delenquote:Op zondag 7 november 2004 00:21 schreef Tokay het volgende:
Oh, da's wel verontrustend zeg.![]()
en erachter komen dat je niet de enige bent.quote:Op zondag 7 november 2004 00:23 schreef Xlarge het volgende:
[..]
ik had dat net![]()
Ga nu maar rustig slapen shredder, morgen is Stuart er ook nog.quote:Op zondag 7 november 2004 01:27 schreef shredder het volgende:
...om vervolgens express het internet op te gaan om dit mee te delen
[..]
en erachter komen dat je niet de enige bent.![]()
dag Stuart
ongetwijfeld , +- 150 keer per dagquote:Op zondag 7 november 2004 01:38 schreef Tokay het volgende:
[..]
En overmorgen ook. En de dag erna ook. En daarna ook. En dáárna ook.![]()
Tsja, tismewat...quote:Op zondag 7 november 2004 01:41 schreef Xlarge het volgende:
ongetwijfeld , +- 150 keer per dag
[aanvulling] als je ene bruine pannekoek in je onderbroek hebt en elke marokkaan op straat bansjiebooi noemt en je playboyfotos niet meer bekijkt op playboy.com maar in B&H en dat je aan een bevallige blondine denkt als ze in irak en afghanistan reppen over semtex-bommen en je bij elke bart smit een cordon nikky's achter de kassa verwacht, maar ook dat je denkt dat alleen de waarheid in TRU is te vinden, je denkt dat alle gijsjes van nederland verenigd zijn in 1 topic, je je vervelende vrienden altijd door bushokjes tieft, nadat er scooters doorheen zijn gereden en dat pim foruyn niet dood is maar stiekem doorpost op fok! onder de naam pro.jeex.quote:Op zondag 7 november 2004 12:01 schreef Blinky het volgende:
Je bent te lang aan het fok!ken als het om je heen een puinhoop is, de prullenbakken overvol zitten, je stinkt zelf, je houdt al uren je plasneiging in en als de telefoon gaat ruk je jezelf los van het beeldscherm, je vraagt je af waar dat gekke geluid vandaan komt en als je opneemt zeg je je usernamen
Denk ik
quote:Op zondag 7 november 2004 12:09 schreef Jerruh het volgende:
[..]
[aanvulling] als je ene bruine pannekoek in je onderbroek hebt en elke marokkaan op straat bansjiebooi noemt en je playboyfotos niet meer bekijkt op playboy.com maar in B&H en dat je aan een bevallige blondine denkt als ze in irak en afghanistan reppen over semtex-bommen en je bij elke bart smit een cordon nikky's achter de kassa verwacht, maar ook dat je denkt dat alleen de waarheid in TRU is te vinden, je denkt dat alle gijsjes van nederland verenigd zijn in 1 topic, je je vervelende vrienden altijd door bushokjes tieft, nadat er scooters doorheen zijn gereden en dat pim foruyn niet dood is maar stiekem doorpost op fok! onder de naam pro.jeex.
pfff...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |