Grrreat! Bedankt voor de moeite kerelquote:Op vrijdag 17 september 2004 14:29 schreef Zander het volgende:
Het is dat nummer van Mandrill, heb 't ff met de samples van Amazon.com gechecked.
Zie hier, hier heet 't trouwens "Mango meat".
Het is niet echt de moeite waard, de film was een stuk vermakelijker.quote:Op vrijdag 17 september 2004 14:32 schreef ThE_ED het volgende:
Heeft iemand hier de soundtrack van CB4, ik ben hie rnu toch aan het postenEn is het wat behalve de herinnering aan die grappige film?
En dat is dan weer meer een lollig nummerquote:Op vrijdag 17 september 2004 15:30 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
Toegegeven, straigt outta Locash heb ik vroeger bijzonder vaak gedraaid
Cell Block 4, als ik het me goed uit de film herinner.quote:Op vrijdag 17 september 2004 15:58 schreef jimjim1983 het volgende:
waar staat CB4 voor?![]()
Ja ik koop normaal ook niet zo snel een nieuwe plaat voor de volle mep, maar ik zag toen to the 5 boroughs liggen en ik dacht: "Ach, what the hell.." meteen gekocht dus.. En het is hoe vaker je em luistert hoe beter hij wordtquote:Op vrijdag 17 september 2004 13:45 schreef Summoner het volgende:
Ik heb laatste Beastie Boys plaat ook nog niet, ben hem namelijk nog niet voor een beschaafde prijs tegengekomen.
Lijkt absurd goedkoop, vooral Quality Control, maar volgens de FRS website zijn de J5 LP en Quality Control alletwee 'niet leverbaar'. Doen ze wel vaker, een enorm lage prijs neerzetten voor producten die ze toch niet meer verkopen, was nog een topic over laatst.quote:Op vrijdag 17 september 2004 21:21 schreef Ez3 het volgende:
jurassic 5 Power in numbers ¤11,99
Jurassic 5 ¤9,99
Quality control ¤4,99
Zo staat het op de FRS site
ow dat valt nog meer, ¤ 17,99quote:Op vrijdag 17 september 2004 19:05 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Yup, maar Power In Numbers kwam ik laatst nog voor 17,99 tegen, nu dus 9,99, dat is toch lekker zo'n korting.
Alleen jammer dat ik er destijds 'gewoon' 20 Euro voor heb betaald
Eind Oktober officieelquote:Op vrijdag 17 september 2004 22:23 schreef Timo20 het volgende:
wanneer komt die nieuwe JMT uit ??? of is ie al uit en heb ik weer iets gemist??
ik vind de meeste straatremixes niks aan, alleen de tekst van mijn band kan ik wel om lachenquote:Op zaterdag 18 september 2004 11:05 schreef S-Two het volgende:
iemand trouwens al de nieuwe d-men gehoord - straatremixes deel III
het is eigenlijk weer dezelfde formule als de andere twee, parodieën op anders nummers.. je moet er van houden... maar eigenlijk vind ik sommige nummers, stiekem, toch wel leuk....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |