Please do remind me... with some pics!!!!!quote:Op dinsdag 7 september 2004 20:42 schreef Wup het volgende:
please do not remind me
dat wil je dus echt niet zien
weet je nog dat Hugo haar het huis uitschopte?
ze hadden haar toegetakeld als Mama Louen toen moest ze nog janken ook
het was echt geen gezicht:(
Na de reclame? Toen zei hij helemaal niks.quote:Op dinsdag 7 september 2004 20:24 schreef babette21 het volgende:
de eerste zinnen van Ilyas (na de reclame) gingen anders totaal langs me heen...
ik vind 't knap als iemand het even voor me kan herhalen....
dat kan je niet van me vragen.....quote:Op dinsdag 7 september 2004 20:46 schreef babette21 het volgende:
Please do remind me... with some pics!!!!!![]()
buiten... in dat gesprek met Iris...quote:Op dinsdag 7 september 2004 20:46 schreef weet_ik_veel het volgende:
Na de reclame? Toen zei hij helemaal niks.
aaaah kom op!?! Voor mij doe je dat toch wel....quote:Op dinsdag 7 september 2004 20:48 schreef Wup het volgende:
dat kan je niet van me vragen.....
oke, ik ga al zoeken, voordat je gaat smeken....quote:Op dinsdag 7 september 2004 20:51 schreef babette21 het volgende:
aaaah kom op!?! Voor mij doe je dat toch we....
* Babetje zet haar meest smekende blik op, die alle voorgaande smekende blikken overtreffen!!
Ja, ik heb ook de video op "still" moeten zetten. Het beeld blijft dan stilstaan, maar de laatste 8 seconden van het geluid worden doorlopend herhaald.quote:Op dinsdag 7 september 2004 20:53 schreef babette21 het volgende:
Aan WIV: oooooooooooh zei die dát........
Aan Wup: I love you....
oh ja, goed dat je het zegt!! Die hoort ook in het lijstje van vandaag!!!quote:Op dinsdag 7 september 2004 21:14 schreef Svensational het volgende:
Dat vond ik wel irritant, dat het geluid doorliep in de vorige scene.
Dat was verleden seizoen ook al.quote:Op dinsdag 7 september 2004 21:14 schreef Svensational het volgende:
Dat vond ik wel irritant, dat het geluid doorliep in de vorige scene.
Is je moederbordje naar de maan? Net als het mijne?quote:Op dinsdag 7 september 2004 21:21 schreef Wup het volgende:
Babette het gaat even duren want mn halve computer is naar god
uit protest waarschijnlijk:)
quote:Nou mensen, hier ben ik dan: ein-de-lijk tussen de Fokkers!!!
om meteen met de deur in huis te vallen, ik ben het helemaal met jullie eens:
Ariël de Zeemeerman moet opzoutuh..... en wel zo snel mogelijk!!
zo, Babette heeft gesproken
Nooit een bedankje gehad hequote:Op dinsdag 7 september 2004 21:41 schreef babette21 het volgende:
Volgende week heb ik een jubileum: hoor ik een jaar bij Fok!familie
Mijn allereerste post hier (uiteraard in het ONM-topic en uiteraard met commentaar) :
[..]
Bedankt he Sven, voor het samenbrengen van mij en al die lieve fok-luitjes...quote:Ik vind Claire dus echt - op Ariël na - de domste koe van de hele kudde.... zwaar irritant wijf...
Ja daar was ik goed in ja.quote:Op dinsdag 7 september 2004 21:54 schreef babette21 het volgende:
Voor wat? Het jatten / doorlinken van alle foto's? Er vandoor gaan met de credits?!?
Ja Svennieboy, 't komt allemaal weer haarscherp terug hoor, de irritaties van toen....
quote:Bedankt he Sven, voor het samenbrengen van mij en al die lieve fok-luitjes...
Is die pagina opgericht door Henk Krol van de Gaykrant?quote:Op dinsdag 7 september 2004 22:07 schreef babette21 het volgende:
* Babette kan niks meer zeggen, ze is volledig sprakeloos na de ontdekking van:
www.dennisovereemfanclub.tk![]()
haha yepquote:Op dinsdag 7 september 2004 22:13 schreef Svensational het volgende:
Lees trouwens dat MirSus hebben geholpen met de screenshots
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |