Op de opmerking van JP na vond ik het een heel vervelende aflevering...quote:Op dinsdag 7 september 2004 20:02 schreef Svensational het volgende:
Ik had een heel verhaal in gedachten over de afl. maar ik ben het kwijt
Joost ook. Had hij eindelijk met die 10 kilo-euro geld op zak, koopt hij er een auto van en heeft hij straks weer geen poen om een kind op te voeden.quote:Op dinsdag 7 september 2004 20:03 schreef babette21 het volgende:
Wup krijgt nu een beroerte....
Zak! Mijn Iris wordt mishandeld.....quote:Op dinsdag 7 september 2004 20:09 schreef Svensational het volgende:
Ik vond het niet een heel vervelende aflevering vandaagVooral het einde was leuk.
*BAF* recht in Iris d'r bakkes![]()
Sorry, ik had een foutje gemaakt. Je moet ff je quote herstellen.quote:Op dinsdag 7 september 2004 20:10 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Zak! Mijn Iris wordt mishandeld.....
()
Jaloers? Heeft Wup afgedaan? Had je toch een oogje op?quote:Op dinsdag 7 september 2004 20:11 schreef Svensational het volgende:
Sorry, ik had een foutje gemaakt. Je moet ff je quote herstellen.
helemaal mee eensquote:Op dinsdag 7 september 2004 19:49 schreef babette21 het volgende:
Jezus zeg, verwacht je 'n nieuwe kroeg, is 't gewoon De Engel....
waarom moest De Engel dan dicht, en iedereen verhuizen enzo?
Niet omdat ze de bovenverdieping voor 't ziekenhuis nodig hebben, want daar zit nu de keuken van Dok!
Wat een suf geknoei weer van de schrijvers zeg.......
mag ik even opmerken dat ik opgelucht ben dat ik niet de enige ben die niemand verstaat,quote:Op dinsdag 7 september 2004 20:20 schreef babette21 het volgende:
5. Ilyas die niet te verstaan was (verder deed ie vandaag leuk z'n best)
6. Sanne die niet te verstaan was (en ook nog niet echt overtuigt)
OMG!!! Is Claire van de troon gestoten?!quote:Op dinsdag 7 september 2004 20:16 schreef Wup het volgende:
ik vind Tara dit seizoen veruit het leukste personage....
Dit is die van mijquote:Op dinsdag 7 september 2004 20:20 schreef babette21 het volgende:
Oké ik kan het niet laten: De 10 ergernissen van de dag!!
in willekeurige volgorde
2. De snelheid waarmee DOK wordt gebouwd (yeah right)
de eerste zinnen van Ilyas (na de reclame) gingen anders totaal langs me heen...quote:Op dinsdag 7 september 2004 20:23 schreef Wup het volgende:
mag ik even opmerken dat ik opgelucht ben dat ik niet de enige ben die niemand verstaat,
Ilyas ging nog wel maar Sanne verstond ik geen moer van
Gisteren Tonnie al helemaal niet.
Claire wordt naar de klote geschreven:(quote:Op dinsdag 7 september 2004 20:23 schreef babette21 het volgende:
OMG!!! Is Claire van de troon gestoten?!![]()
ja Babette dat heeft zoveel indruk gemaakt dat we dat moeiteloos kunnen citeren natuurlijk:)quote:Op dinsdag 7 september 2004 20:24 schreef babette21 het volgende:
de eerste zinnen van Ilyas (na de reclame) gingen anders totaal langs me heen...
ik vind 't knap als iemand het even voor me kan herhalen....
volgens de verhaaltjes van Iwan loopt loopt ze volgende week nog achter die huilebalk aan te smeken.quote:Op dinsdag 7 september 2004 20:26 schreef babette21 het volgende:
Claire krijgt voor het eerst in 3 jaar menselijke trekjes... da's heel wat anders
Joost irriteert me echt vreselijkquote:Op dinsdag 7 september 2004 20:20 schreef babette21 het volgende:
7. Joost die weer grappig moest zijn (maar 't weer eens niet was)
8. De pukkel van Lizzy (kon daar geen lipgloss overheen ofzo.....)
ze is blijkbaar een soort Joke want ze mag nog steeds niet op gastrollijstquote:Op dinsdag 7 september 2004 20:20 schreef babette21 het volgende:
9. De secretaresse van Bettina (ja sorry hoor.... zij elke dag, Liesje nooit!!)
please do not remind mequote:Op dinsdag 7 september 2004 20:37 schreef babette21 het volgende:
Aangezien Claire niet "mag" drinken, paffen of wat dan ook heb ik besloten dat ik Claire wil zien huilen...
Volgens mij heeft ze dat nog nooit gedaan.....
join the club...quote:Op dinsdag 7 september 2004 20:33 schreef Wup het volgende:
Joost irriteert me echt vreselijk
je zal 'n kind van dat monster krijgen.... kun je toch beter Mischa hebben...quote:en dat Lizzy steeds maar kwijlend aan zn voeten ligt ook.
en dan zeggen ze dat acne niet besmettelijk is....quote:Joost gaat toch over de pukkels?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |