Ja hoorquote:Op dinsdag 7 september 2004 18:34 schreef Mvnl het volgende:
Hmm, oké... dacht dat me vanalles ontging, maar dat valt dus wel weer mee
LOL @ dunn0wquote:Op dinsdag 7 september 2004 18:31 schreef dunn0w het volgende:
Dan zijn die mensen raar...
a.k.a. Floor de Witquote:Op dinsdag 7 september 2004 17:12 schreef Mvnl het volgende:
Eva Duijvestein, was de eerste Reina de Zeeuw in ONM
* Mvnl heeft ook zo'n idee, en is stiekem geshockt door Bet's nieuwe, omdat ie Bet inmiddels onbewust al helemaal koppelde aan haar ONM-babette-plaatje, alsof ze dat al jaren had...quote:Op dinsdag 7 september 2004 19:09 schreef babette21 het volgende:
[..]
a.k.a. Floor de Wit
4 oktober terug op de buis!!!
* Babette vermoedt dat het vandaag Nationale Avatar Switch Dag is...
quote:Op dinsdag 7 september 2004 18:44 schreef dunn0w het volgende:
[..]
Ja hoor.
Maaruh back on topic ...
Ik vond Tonnie best oke spelen... jullie?
Nee, hij was amper te verstaanquote:Op dinsdag 7 september 2004 18:44 schreef dunn0w het volgende:
[..]
Ja hoor.
Maaruh back on topic ...
Ik vond Tonnie best oke spelen... jullie?
Ow daar heb ik niets van gemerkt eigenlij,k...quote:Op dinsdag 7 september 2004 19:23 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nee, hij was amper te verstaan.
Zou best wel eens kunnen, die heb je zeker nodig!quote:Op dinsdag 7 september 2004 19:40 schreef Mvnl het volgende:ik dacht met het zonnebrillenverhaal dat Joost een toespeling maakte op de fluoriserende 'oogverblindende' kleuren van het vernieuwde ziekenhuis...
Nouja, vooral van de decorbouwers..quote:Op dinsdag 7 september 2004 19:49 schreef babette21 het volgende:
Jezus zeg, verwacht je 'n nieuwe kroeg, is 't gewoon De Engel....
waarom moest De Engel dan dicht, en iedereen verhuizen enzo?
Niet omdat ze de bovenverdieping voor 't ziekenhuis nodig hebben, want daar zit nu de keuken van Dok!
Wat een suf geknoei weer van de schrijvers zeg.......
haha daar moest ik ook meteen aan denken!!quote:Op dinsdag 7 september 2004 20:00 schreef weet_ik_veel het volgende:
... ehhh ... ligt het aan mij of is er wat met Lizzy aan de hand? Is ze pregnant?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |