Yep... Er komt zo'n diskette icoontje in beeld en 'Deze afbeelding opslaan', mits het plaatje groot genoeg is. De oplossing is dus verkleinen van de plaatjes.quote:Op dinsdag 7 september 2004 12:31 schreef Svensational het volgende:
Dus mensen met Windos XP kunnen gewoon alles erafhalen??
Printscreen + ctrl-V valt ook haast niet tegen te gaan...quote:Op dinsdag 7 september 2004 12:38 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Yep... Er komt zo'n diskette icoontje in beeld en 'Deze afbeelding opslaan', mits het plaatje groot genoeg is. De oplossing is dus verkleinen van de plaatjes.
was mijn idee ook toen ik 't las!quote:Op dinsdag 7 september 2004 12:14 schreef babette21 het volgende:
[..]
waarom klinkt dit niet tof?!?!?!?
Het gros van de jongens van het net is daar te lui voor.quote:Op dinsdag 7 september 2004 12:53 schreef Mvnl het volgende:
Printscreen + ctrl-V valt ook haast niet tegen te gaan...
Omdat "de meisjes van 't Net" dat ook doen... Hoe denk je dat 't Archief groot geworden is?!quote:Op dinsdag 7 september 2004 14:50 schreef Svensational het volgende:
Waarom denkt iedereen dat alleen "De jongens van het Net" dingen jatten
Sven, we weten intussen wel dat je niet van vrouwen houdt!quote:Op dinsdag 7 september 2004 11:21 schreef Svensational het volgende:
Iris is helemaal niet lekker.....
Het werd me dan ook een partij tijd, zeg! Iris is de liefste, de lekkerste, de mooiste en de pittigste. De rest volgt in haar kielzog.quote:Op dinsdag 7 september 2004 12:13 schreef babette21 het volgende:
fuck he, volgende week staat wel erg in het teken van Iris....
ik vind het een schone taak voor Iris om Claire van die troep te verlossenquote:Op dinsdag 7 september 2004 15:46 schreef babette21 het volgende:
By the way, gisteren was Iris - bij gebrek aan Claire - ingezet als het lipgloss-model...
Benieuwd wie het vandaag zal zijn...![]()
Sven have mercy........quote:Op dinsdag 7 september 2004 16:51 schreef Svensational het volgende:
Het verbaast me niks dat jij de eerste bent die er wat van zegt
Eva Duijvestein, was de eerste Reina de Zeeuw in ONMquote:Op dinsdag 7 september 2004 17:11 schreef dunn0w het volgende:
wie is dat babette op je avater?
offtopic.
Bij opties kun je "webicon" uitzettenquote:Op dinsdag 7 september 2004 17:05 schreef Wup het volgende:
[..]
Sven have mercy........
Heet jij babette?quote:Op dinsdag 7 september 2004 17:12 schreef Mvnl het volgende:
[..]
Eva Duijvestein, was de eerste Reina de Zeeuw in ONM
(en ik weet dat ik geen Babette heet..)
Nee hoor, W_i_v en ik zijn de twee grootste zeikerds van Fok!, dus dit topic is dan zo vol.quote:Op maandag 6 september 2004 22:28 schreef Mvnl het volgende:
Kunnen we van mijn topic geen #71b (of eigenlijk gewoon 71a) maken, dat dit topic speciaal voor alle Iris-fans is...(gaat ie wel lekker lang mee)
Eens kijken hoe onze lieve schat zich over 75 minuten tegen Bettina gaat verdedigen.quote:Op dinsdag 7 september 2004 17:43 schreef BVO het volgende:
Nee hoor, W_i_v en ik zijn de twee grootste zeikerds van Fok!, dus dit topic is dan zo vol..
Terug vind postquote:Op dinsdag 7 september 2004 18:15 schreef Mvnl het volgende:
Weer ff offtopic, maar wat betekent tvp? (zie t erg vaak voorbij komen, en ken t niet)
Dan zijn die mensen raar...quote:Op dinsdag 7 september 2004 18:29 schreef Mvnl het volgende:
Maar uhm... Ik zie mensen het ook regelmatig door hun berichten heengooien alsof het een op-zich-zelfstaande boodschap is...?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |