PR stuntje van Yorin.quote:Op dinsdag 7 september 2004 02:04 schreef Wup het volgende:
Tonnie de Vries staat op de castlijst als gastrol,
hebben de jongens van de castlijst weer geblunderd of is hij ten onrechte in de leader geplakt?
Dus wat is het nou..een gastrol of vaste rolquote:Op dinsdag 7 september 2004 02:15 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
PR stuntje van Yorin.
yep die zolder is nu in het huis van de ouders van Ilyas.quote:Op dinsdag 7 september 2004 10:28 schreef Mvnl het volgende:
Ik heb t gister gemist, maar is de zolder van de Engel echt nog steeds in gebruik, of stelt het gewoon een heel ander pand voor (waarvoor cheap hetzelfde decor gebruikt is)?
LOLquote:Op dinsdag 7 september 2004 11:19 schreef bar_rel het volgende:
Ik vind die Iris een beetje apart spelen..
ONM puilt weer uit van de grote verhaallijnen...quote:MA. 13-09-2004
Sanne gaat tegen de vlakte als ze veel bloed ziet. Ellen neemt een moeilijke beslissing die haar leven verder zal bepalen.
DI. 14-09-2004
Ilyas lacht hartelijk, als Tonnie vertelt dat hij Tara gaat versieren. Patiënt Hillard schiet Iris te hulp, als Fred weer in haar billen knijpt.
WO. 15-09-2004
Iris is opgelucht, als haar gestolen tas weer boven water komt. Er ontbreekt echter wel het één en ander. Fred blijft zich irritant gedragen.
DO. 16-09-2004
Iris voelt zich geïntimideerd, nadat haar tas is gestolen. Ze vraagt voor de zekerheid aan Shirina of ze haar pepperspray mag lenen.
VR. 17-09-2004
Iris wordt verboden wapenbezit ten laste gelegd. Claire is onzeker over een toekomst met Niels. Bram geeft Ellen haar laatste spullen terug.
en Sid, dat hadden we nog zo duidelijk afgesproken:(quote:Op dinsdag 7 september 2004 12:04 schreef Iwan1976 het volgende:
En wat flikken ze nou gisteren... Die scène met Tonnie bij de gevangenis had ik gereserveerd voor Arthur!![]()
De decorbouwers waren er natuurlijk vanuit gegaan dat er na een week toch geen vaste kijkers meer kijken.quote:Op dinsdag 7 september 2004 10:35 schreef Wup het volgende:
yep die zolder is nu in het huis van de ouders van Ilyas.
Is dit wat Yorin bedoelt met 'Yorin shows character' ?quote:Op dinsdag 7 september 2004 12:05 schreef Borin het volgende:
[cap/kop bram]![]()
![]()
waarom klinkt dit niet tof?!?!?!?quote:Ellen neemt een moeilijke beslissing die haar leven verder zal bepalen.
quote:Op dinsdag 7 september 2004 11:44 schreef Wup het volgende:
[..]
LOL
nope, uitermate tactischquote:Op dinsdag 7 september 2004 12:14 schreef bar_rel het volgende:zei ik wat verkeerd
![]()
![]()
omdat het dat niet isquote:Op dinsdag 7 september 2004 12:14 schreef babette21 het volgende:
[..]
waarom klinkt dit niet tof?!?!?!?
quote:Op dinsdag 7 september 2004 12:17 schreef Wup het volgende:
[..]
nope, uitermate tactisch
nou, die Iris dramaatjes heb ik nou ook wel weer gezienquote:Op dinsdag 7 september 2004 12:13 schreef babette21 het volgende:
fuck he, volgende week staat wel erg in het teken van Iris....
Dus mensen met Windos XP kunnen gewoon alles erafhalen??quote:Op dinsdag 7 september 2004 12:28 schreef babette21 het volgende:
oooooooooooooooooooooooh....
om nog ff terug te komen op dat beveiligen van websites (anti-rechtermuisknopgebeuren enzo)...
uiteraard wist ik heus wel dat er genoeg trucjes zijn om 't te omzeilen, maar de simpelste was ik dus ff vergeten: Windows XP... *zucht*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |