Van de stickies is ze afgekickt, want na het fikincident heeft ze er geen meer aangeraakt.quote:Op maandag 6 september 2004 23:51 schreef babette21 het volgende:
Lizzy rookt behalve sigaren ook jointjes...sterker nog: ze steekt er de boel mee in de hens....
Ik heb het over de echte Babette. Niet over een nepexemplaar.quote:Babette rookt geen sigaren en ook geen jointjes... alleen maar "siggies"....
Babette drinkt wél graag wodka
quote:Op dinsdag 7 september 2004 00:02 schreef Mvnl het volgende:
* Mvnl wil even heel erg offtopic tussendoor zijn liefde bekennen aan Joss Stone's nieuwe album..
* Mvnl houdt wijselijk zijn mond (het ligt niet in zijn aard ooit illegaal te handelen, laat staan dit toe te geven).. Maar het album staat zeker op t lijstje om de 28e ook écht aan te schaffen..quote:Op dinsdag 7 september 2004 00:03 schreef Svensational het volgende:
[..]Die komt toch pas de 28e uit???????????????
quote:Op dinsdag 7 september 2004 00:06 schreef Mvnl het volgende:
[..]
* Mvnl houdt wijselijk zijn mond (het ligt niet in zijn aard ooit illegaal te handelen, laat staan dit toe te geven).. Maar het album staat zeker op t lijstje om de 28e ook écht aan te schaffen..![]()
(de single is overigens lichtelijk misleidend, het is gewoon een 2e, lekkerdere Soul Sessions)
Ik bedoel dat ik neit srond op te kijken dat ie alles van BZN opneemt. Bij ONM doet ie dat nl. ook dus ik weet dat ie daar toe in staat isquote:Op dinsdag 7 september 2004 00:31 schreef Mvnl het volgende:
Uhm... vergelijking ONM/BZN ontgaat me een beetje...
Het zijn intussen een stuk of 50 tapes en 43 cd's, een stuk of 50 singles en een 30-tal LP's.quote:Op dinsdag 7 september 2004 00:35 schreef Svensational het volgende:
Ik bedoel dat ik neit srond op te kijken dat ie alles van BZN opneemt. Bij ONM doet ie dat nl. ook dus ik weet dat ie daar toe in staat is
Jij bazelt toch ook over de een of andere artiest die met ONM niet heeft te maken!?quote:Overigens heb ik alle seizoenen van Ally McBeal op dvd én op video, en geen enkele band van BZN, dus die ONM/BZN vergelijking ontgaat me nog steeds
De link is niet ONM/BZN.De link is WIV en ergens door geobsedeerd zijn en dus alles opnemenquote:Op dinsdag 7 september 2004 00:36 schreef Mvnl het volgende:
Is goed![]()
Ik moet m overigens ook echt hebben, kon t alleen niet laten toen ik m tegenkwam om toch ff te luisteren.. (hoe wist je trouwens dat ik m had gedownload??)
Overigens heb ik alle seizoenen van Ally McBeal op dvd én op video, en geen enkele band van BZN, dus die ONM/BZN vergelijking ontgaat me nog steeds
Ik bedoelde de ONM/BZN-link die svensational trok, niet over de aanleiding voor jouw post want die snapte ik wel, hoorquote:Op dinsdag 7 september 2004 00:41 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Het zijn intussen een stuk of 50 tapes en 43 cd's, een stuk of 50 singles en een 30-tal LP's.
[..]
Jij bazelt toch ook over de een of andere artiest die met ONM niet heeft te maken!?
Juistquote:Op dinsdag 7 september 2004 00:58 schreef weet_ik_veel het volgende:
Zo! En nu is het afgelopen met die slow chat. Daarvoor hebben we een slow chat topic.
Ik hoop dat Iris Bettina morgen eens flink de oren wast. Ze is n.l. twee keer geïntimideerd. Eén keer door Marnix en één keer door Bettina. In het Beatrix kun je beter een dictafoon op zak hebben.quote:Op dinsdag 7 september 2004 01:00 schreef Svensational het volgende:
Sanne was weer leuk he vandaag
Ik zei Sannequote:Op dinsdag 7 september 2004 01:02 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Ik hoop dat Iris Bettina morgen eens flink de oren wast. Ze is n.l. twee keer geïntimideerd. Eén keer door Marnix en één keer door Bettina. In het Beatrix kun je beter een dictafoon op zak hebben.
Met die poemakop heb ik niets te maken. Het gaat me om Iris.quote:Op dinsdag 7 september 2004 01:04 schreef Svensational het volgende:
Ik zei Sanne
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |