Dat janken was nog redelijk. Ik bedoel: Tara versus Bram.... nou dan wint Bram glansrijk. Maar het kan toch zijn dat hij zijn rol goed speelt: stel dat de schrijvers tegen Dennis hebben gezegd dat hij een enorme paardenlul moet spelen. Nou ... dan heeft hij zijn werk dubbel en dwars goed gedaan.quote:Op maandag 6 september 2004 23:00 schreef babette21 het volgende:
Schei 's uit jij.... Bram heeft geen goeie scenes...
Ja precies!! Helemaal mee eens!quote:Op maandag 6 september 2004 23:06 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Dat janken was nog redelijk. Ik bedoel: Tara versus Bram.... nou dan wint Bram glansrijk. Maar het kan toch zijn dat hij zijn rol goed speelt: stel dat de schrijvers tegen Dennis hebben gezegd dat hij een enorme oetlul moet spelen. Nou ... dan heeft hij zijn werk dubbel en dwars goed gedaan.
Ik zei niet "oetlul", maar "paardenlul"!quote:Op maandag 6 september 2004 23:06 schreef MirSus het volgende:
Ja precies!! Helemaal mee eens!![]()
Ik heb dat ook niet veranderd hoor....quote:Op maandag 6 september 2004 23:09 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Ik zei niet "oetlul", maar "paardenlul"!
Nee, dat dankt me de koekoek! Kim Pieters zit er in.quote:Op maandag 6 september 2004 23:11 schreef babette21 het volgende:
* Babette zag net ein-de-lijk de Groene Stroom reclame van Essent
... maar vond 'm eigenlijk niet zo leuk....
Bij Cor de Sneeuw verdiende Sandra meer geld als stripteasedanseres. Als pseudoniem nam ze de naam Vanya aan.quote:Op maandag 6 september 2004 23:16 schreef Mvnl het volgende:Zuster Sandra?!?
![]()
Was dat voor om na de promotie?
Serieus??quote:Op maandag 6 september 2004 23:22 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Bij Cor de Sneeuw verdiende Sandra meer geld als stripteasedanseres. Als pseudoniem nam ze de naam Vanya aan.
Wil jij dan serieus genomen worden?quote:Op maandag 6 september 2004 23:28 schreef babette21 het volgende:
tip: neem WIV nooit serieus, zolang 't niet door anderen bevestigd wordt....
Jah, die goeie ouwe tijdquote:Op maandag 6 september 2004 23:32 schreef babette21 het volgende:
ja die ontvoering... ze werd door die andere Kleemann ontvoerd (Peter geloof ik, zo uit m'n hoofd), de broer van Olaf... Het leek een losgeld-zaakje, maar het staat me bij dat later bleek dat Cor het meesterbrein achter het gebeuren was... Deze zaak betekende trouwens ook het 'begin van' Ellen Evenhuis... zij mocht de zaak oplossen!!
ligt eraan door wie.....quote:Op maandag 6 september 2004 23:34 schreef weet_ik_veel het volgende:
Wil jij dan serieus genomen worden?
Ik twijfel ook... Cor zat wel achter het feit dat t Sander niet makkelijk werd gemaakt in de gevangenis iig..quote:Op maandag 6 september 2004 23:32 schreef babette21 het volgende:
ja die ontvoering... ze werd door die andere Kleemann ontvoerd (Peter geloof ik, zo uit m'n hoofd), de broer van Olaf... Het leek een losgeld-zaakje, maar het staat me bij dat later bleek dat Cor het meesterbrein achter het gebeuren was... Deze zaak betekende trouwens ook het 'begin van' Ellen Evenhuis... zij mocht de zaak oplossen!!
Gaat ook niet, want ik heb smaak en jij bent een te ouwe rot.quote:Op maandag 6 september 2004 23:37 schreef babette21 het volgende:
liever niet door jou... no offense...
Volgens mij heette hij Cassani......quote:Op maandag 6 september 2004 23:42 schreef babette21 het volgende:
Cor die zijn dochter laat drogeren?! Ja, daar zie ik die man wel toe in staat ja...![]()
Dat Kaspani verhaal weet ik echt niet meer... Heeft blijkbaar geen indruk gemaakt...
(die Irene heeft sowieso geen indruk gemaakt.... duffe doos vond ik dat!)![]()
Lizzy rookt behalve sigaren ook jointjes...sterker nog: ze steekt er de boel mee in de hens....quote:Op maandag 6 september 2004 23:46 schreef weet_ik_veel het volgende:
Btw.: ik houd niet van jointjespaffertjes, maar van meiden die sigaren roken. Mijn lieve Lizzy doet dat bij gelegenheid. Havana, geloof ik. Ook houdt Lizzy net als ik van een glas goede cognac en vodka.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |