abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 7 september 2004 @ 13:13:44 #51
99899 turnpike
have spacesuit, will travel
pi_21802137
quote:
Op dinsdag 7 september 2004 12:19 schreef -Vaduz- het volgende:
Die Patrick is een gaaf persoon, juist voor dit programma.
Je hebt ze wel nodig ja, van die compromisloze mensen.

Ik zou me eerder opstellen zoals Judge en Robin vorig jaar, die eerste week is voor verkenning, verbazing, verwondering en voor te chillen....jeweettoch.
We blijven ons verzetten! En weten doen we niks...
pi_21802248
quote:
Die piloot is op z'n zachts gezegd best wel eigenaardig ja. Toch was die ene opmerking van 'm over Klaar wel leuk??

Dat het een is zweverig persoon is .
En dat zegt een piloot flauw, heeeel flauw ja

Maarre, wie weet waar Jeroen gevoetbald heeft?
War is not about who's right, it's about who's left
fok! fotoboek
pi_21804529
De belgen hebben een oneerlijkse start gekregen door ze zo lang in de kooi te hebben laten steken!
  dinsdag 7 september 2004 @ 16:41:08 #54
99899 turnpike
pi_21805920
quote:
Op dinsdag 7 september 2004 15:30 schreef Skempi het volgende:
De belgen hebben een oneerlijkse start gekregen door ze zo lang in de kooi te hebben laten steken!
*LOI psychologie* gezamelijk gedragen leed zal een groter gevoel van saamhorigheid kweken *LOI psychologie*
  dinsdag 7 september 2004 @ 17:05:34 #55
20919 Kugari-Ken
Scandal Beauty
pi_21806451
quote:
Op dinsdag 7 september 2004 13:13 schreef turnpike het volgende:

[..]

Je hebt ze wel nodig ja, van die compromisloze mensen.

Ik zou me eerder opstellen zoals Judge en Robin vorig jaar, die eerste week is voor verkenning, verbazing, verwondering en voor te chillen....jeweettoch.
Oh jah, Judge is echt het figuur naar wie je je wil modeleren in zo'n situatie. Het publiek haatte hem, en als er ook maar iemand met een ruggegraat was geweest dan was die jankende klaploper er lang voor de finale uitgedonderd
There Is No Gravity.
The Earth Sucks.
--Brett Easton Ellis
pi_21808160
Judge .

Na het ontvangen van een geldbedrag van Jutta voor zijn investering heeft Judge helemaal niets meer van zich laten horen. Dat kwam naar voren in een uitzending van Robert ten Brink die de winnares ontmoette in A'dam. Vervolgens gingen zij verhaal halen bij Judge zelf, die vertelde dat zijn experiment mislukt was en dat het gegeven bedrag van Jutta niet genoeg was om het tot een succes te maken.
  dinsdag 7 september 2004 @ 18:20:15 #57
70004 niksan
net een beetje meer
pi_21808309
quote:
Op dinsdag 7 september 2004 18:12 schreef schatje het volgende:
Judge .

Na het ontvangen van een geldbedrag van Jutta voor zijn investering heeft Judge helemaal niets meer van zich laten horen. Dat kwam naar voren in een uitzending van Robert ten Brink die de winnares ontmoette in A'dam. Vervolgens gingen zij verhaal halen bij Judge zelf, die vertelde dat zijn experiment mislukt was en dat het gegeven bedrag van Jutta niet genoeg was om het tot een succes te maken.
wat ondankbaar zeg! had hij haar op zijn minst op de hoogte kunnen houden!
"May the wind always be at your back and
the sun always upon your face, and the
winds of destiny carry you aloft to
dance with the stars."
pi_21808446
ja das idd wel een beetje triest.. bah bah..
  dinsdag 7 september 2004 @ 18:35:40 #59
20919 Kugari-Ken
Scandal Beauty
pi_21808629
oh jah, dat geintje van Judge was zo verschrikkelijk laf.

Met recht dat hij verloren heeft, het publiek mocht kiezen, en dit keer konden zijn vriendjes hem niet meer redden, nee het volk koos, en het volk koos terecht voor Jutta.
There Is No Gravity.
The Earth Sucks.
--Brett Easton Ellis
pi_21810679
quote:
Op dinsdag 7 september 2004 18:20 schreef niksan het volgende:

[..]

wat ondankbaar zeg! had hij haar op zijn minst op de hoogte kunnen houden!
Heel ondankbaar .

Jutta werd ook min of meer voor het blok gezet. Ik had namelijk het idee dat zij hem de confrontatie met de camera eigenlijk wilde besparen. Wel lief op zich .
  dinsdag 7 september 2004 @ 22:54:55 #61
99899 turnpike
pi_21814622
quote:
Op dinsdag 7 september 2004 18:35 schreef Kugari-Ken het volgende:
oh jah, dat geintje van Judge was zo verschrikkelijk laf.

Met recht dat hij verloren heeft, het publiek mocht kiezen, en dit keer konden zijn vriendjes hem niet meer redden, nee het volk koos, en het volk koos terecht voor Jutta.
Ik zeg ook niet dat Judge mijn favoriete Robinson was, ik doelde alleen op zijn attitude in de eerste week....je eigen eiland, hallo ? Geniet er ook ff van.
Daarna bleek hij een ontzettende zeveraar ja, ik heb dan ook op Jutta gestemd.
pi_21818506
Ik heb echt weer zin in deze reeks (de NL lijken me nogal neuzelaars?).

Fijn dat Ernst Paul Hasselbach het weer co-presenteerd.

[ Bericht 15% gewijzigd door Cosma-Shiva op 08-09-2004 04:43:32 ]
Vanwaar komen wij dan, dat wij ergens heen willen?
  woensdag 8 september 2004 @ 09:07:59 #63
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_21819212
Hoe heet dat lesbische meisje van vorig jaar ook alweer? Dat jonkie?
pi_21819285
quote:
Op woensdag 8 september 2004 09:07 schreef Christine het volgende:
Hoe heet dat lesbische meisje van vorig jaar ook alweer? Dat jonkie?
Dat was Eva, toch?
Of Ilona?
Of Karen?
pi_21819602
quote:
Op woensdag 8 september 2004 09:15 schreef hardsilence het volgende:

[..]

Dat was Eva, toch?
Of Ilona?
Of Karen?
Ilona en Karen .
quote:
Wekenlang 'overleven' heeft voor deelnemers Ilona en Karen een verrassend gevolg gehad. Duidelijk was dat de twee het goed met elkaar konden vinden, nu blijkt er ook een relatie te zijn ontstaan. Hoewel beiden hun oude leventje ondertussen weer hebben opgepakt, vertellen ingewijden dat ze stapelverliefd zijn. Voor de vrienden van Ilona was het een grote verrassing toen zij uit de kast kwam. De ouders van Ilona waren ook compleet in shock toen ze van het nieuws hoorden.
bron
pi_21819808
eh... ik hebc eerlijkgezegd geen zin om 4 topics te lezen.. waar staat die column van Robin, iemand? haske bedankt
pi_21819924
quote:
Op woensdag 8 september 2004 10:07 schreef Tweater het volgende:
eh... ik hebc eerlijkgezegd geen zin om 4 topics te lezen.. waar staat die column van Robin, iemand? haske bedankt
.
quote:
Column Aflevering 1

Ze leren het nooit!

Hoe verknal ik mijn Robinson-avontuur al op de eerste dag? In Nederland en België wordt de expeditie al vier seizoenen uitgezonden en toch begaan sommige deelnemers ook dit jaar weer dezelfde flaters. Dat noem ik: met je ogen open in de stront trappen.

lees hier verder
pi_21820108
hakse bedankt vind jij Ronald ook zo'n arrogante bal
pi_21820490
quote:
Op woensdag 8 september 2004 10:28 schreef Tweater het volgende:
hakse bedankt vind jij Ronald ook zo'n arrogante bal
Ronald vind ik nogal een eigenaardig type en best wel een engerd. Het zou me niets verbazen als hij samen met Patrick een afspraak gaat maken om eerst de vrouwen eruit te werken.
  woensdag 8 september 2004 @ 11:30:39 #70
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_21821097
tvp
pi_21822176
quote:
Op woensdag 8 september 2004 09:49 schreef schatje het volgende:
Ilona en Karen .
Ow ja.
pi_21822753
Ik wil spoilers. .
Ik leef niet online ik leef echt....zonder fok bevalt me heel goed voel me als mens completer en ben van het gezeik en getreiter af.
pi_21822764
Die Patrick is opzich wel spraakmakend opzich, maar ook ik erger me aan dat arrogante gebeuren van hem. Jeroen daarentegen .
pi_21822970
quote:
Op woensdag 8 september 2004 17:11 schreef Kylee het volgende:
Ik wil spoilers. .
dan maak je toch lekker een mooi spoiler topic aan
Typ- en spellingsfouten voorbehouden.
pi_21826356
Reactie van Patrick op column Robin:

"het allerergste is toch wel (ik moest het even kwijt, sorry) het keiharde commentaar van Robin-2003 op een of andere website die meent dat je zomaar je opvolgers een jaar later in de zeik kunt zetten, wat een gemakkelijke prooi, hij moest toch beter weten hoe het in zijn werk gaat. Ik had hem verstandiger ingeschat. Wat een afknapper. Bah..... Ben ik nu ook weer te direct en te eerlijk? of zijn er meer die er zo over denken?"

Bron: Expeditie-robinson.net
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')