Nee, Bjorn was incompetent, een slechte leider. Tussen de vrouwen viel hij op, omdat de vrouwen op zijn eiland geen hol uitvoerden, als Bjorn een kokosnoot geplukt had, dan stak hij er al bovenuit. Bjorn was gewoon een klootzak, iemand die zichzelf door zijn positie als leider te veilig waande, iemand die sociaal gestoord was, geen enkele visie had voor de groep en als individu handelde en niet als leider.quote:Op dinsdag 7 september 2004 08:42 schreef hardsilence het volgende:
Ojee, wordt Patrick de nieuwe Bjorn waar meerendeel in het begin fel tegen is, maar die later juist popi gaat worden.
Met zeven uur vissen breng je eten binnen, vergroot je de kans om je schaarse voedselvoorzieningen aan te vullen. Voedsel is noodzaak op het eiland, net als onderdak. Je moet prioriteiten stellen, eerst voedsel en onderdak, als je die zekerheid hebt kun je eikelen waar je maar over wil lullen, en vergaderen tot de koeien thuiskomen.quote:Op dinsdag 7 september 2004 08:55 schreef Vamos het volgende:
Aan de andere kant....waarom niet lang vergaderen? Waarom snel beslissingen nodig? Er is geen ene ruk te doen op het eiland...of je nu 1 uur vergadert, 7 uur vist en de rest van de dag plat ligt of 5 minuten vergadert 7 uur vist en de rest van de dag plat ligt.
Die piloot is op z'n zachts gezegd best wel eigenaardig ja. Toch was die ene opmerking van 'm over Klaar wel leuk??quote:Op maandag 6 september 2004 23:00 schreef Murray het volgende:
Patrick is irritant ja, maar op zich heeft hij wel een punt.
Die piloot is pas echt eng volgens mij....
Ben ik wel mee eens. Ik ergerde me er ook kapot aan.quote:Op dinsdag 7 september 2004 10:14 schreef DarkElf het volgende:
ik ben voor de Belgen, heb echt een broertje dood aan die Nederlandse "we overleggen ons dood om maar geen scheve gezichten te krijgen maar die krijgen we toch wel..." mentaliteit....
quote:Op dinsdag 7 september 2004 10:07 schreef schatje het volgende:
Aanstaande zaterdag wordt het herhaalt geloof ik.
iets zegt me dat deze zin niet klopt.quote:Op dinsdag 7 september 2004 10:31 schreef hardsilence het volgende:
Mick wilde ex-profvoetballer worden toen hij klein was, maar hij is dat toch niet geweest hè?
Ik denk dat Patrick het een beetje verkeerd brengt. Hij komt op mij over als een huilie, omdat hij geen leider is geworden. Ik kan heel goed begrijpen dat hij er van baalt dat altijd iedereen maar vergadert, wat ook helemaal terecht is. Maar ik denk dat mensen zich gaan storen aan zijn jankgedrag.quote:Op dinsdag 7 september 2004 10:20 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Ben ik wel mee eens. Ik ergerde me er ook kapot aan.
En die patrick? Die mag ik wel. Je moet bezig zijn , dingen doen, nuttige dingen doen. Dat vele vergaderen gaat toch een keer fout. Nu heeft iedereen nog motivatie, omdat het nog allemaal net begonnen is. Maar dat zal snel over zijn.
En de Belgen hebben 2 mooie dames
[afbeelding][afbeelding]
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Over die Belgische dames heb je trouwens wel helemaal gelijk die zijn idd![]()
//geen commentaar...
Oeps.quote:Op dinsdag 7 september 2004 10:44 schreef Boy_Snakeye het volgende:
iets zegt me dat deze zin niet klopt.
Je wil profvoetballer zijn/worden of je bent een ex profvoetballer (geweest)![]()
Ben ik helemaal mee eens!!quote:Op dinsdag 7 september 2004 10:20 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Ben ik wel mee eens. Ik ergerde me er ook kapot aan.
En die patrick? Die mag ik wel. Je moet bezig zijn , dingen doen, nuttige dingen doen. Dat vele vergaderen gaat toch een keer fout. Nu heeft iedereen nog motivatie, omdat het nog allemaal net begonnen is. Maar dat zal snel over zijn.
En de Belgen hebben 2 mooie dames
[afbeelding][afbeelding]
![]()
![]()
Als er toch geen ruk te doen is, waar zou je dan over moeten vergaderen?quote:Op dinsdag 7 september 2004 08:55 schreef Vamos het volgende:
Aan de andere kant....waarom niet lang vergaderen? Waarom snel beslissingen nodig? Er is geen ene ruk te doen op het eiland...of je nu 1 uur vergadert, 7 uur vist en de rest van de dag plat ligt of 5 minuten vergadert 7 uur vist en de rest van de dag plat ligt.
Om iets te doen te hebben natuurlijk.quote:Op dinsdag 7 september 2004 11:17 schreef Murray het volgende:
[..]
Als er toch geen ruk te doen is, waar zou je dan over moeten vergaderen?
Ik ben ook voor de belgen, maar das meer omdat we anders niet meer binnenkomen ben ik bang... Heeft negatieve uitwerking op de inburgeringscursus...quote:Op dinsdag 7 september 2004 10:14 schreef DarkElf het volgende:
ik ben voor de Belgen, heb echt een broertje dood aan die Nederlandse "we overleggen ons dood om maar geen scheve gezichten te krijgen maar die krijgen we toch wel..." mentaliteit....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |