abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_21797959
Ik ben er gisteren achtergekomen dat de tv in de gemeenschappelijke keuken alleen sneeuw laat zien. En dat terwijl ik ER-de kandidaten wilde kijken!
Mon 'en!
pi_21798056
Ojee, wordt Patrick de nieuwe Bjorn waar meerendeel in het begin fel tegen is, maar die later juist popi gaat worden.
  dinsdag 7 september 2004 @ 08:55:06 #28
5636 Vamos
Vamos Vidi Vici!
pi_21798149
Aan de andere kant....waarom niet lang vergaderen? Waarom snel beslissingen nodig? Er is geen ene ruk te doen op het eiland...of je nu 1 uur vergadert, 7 uur vist en de rest van de dag plat ligt of 5 minuten vergadert 7 uur vist en de rest van de dag plat ligt.
Religie maakt meer kapot dan je lief is
  dinsdag 7 september 2004 @ 09:01:35 #29
20919 Kugari-Ken
Scandal Beauty
pi_21798215
quote:
Op dinsdag 7 september 2004 08:42 schreef hardsilence het volgende:
Ojee, wordt Patrick de nieuwe Bjorn waar meerendeel in het begin fel tegen is, maar die later juist popi gaat worden.
Nee, Bjorn was incompetent, een slechte leider. Tussen de vrouwen viel hij op, omdat de vrouwen op zijn eiland geen hol uitvoerden, als Bjorn een kokosnoot geplukt had, dan stak hij er al bovenuit. Bjorn was gewoon een klootzak, iemand die zichzelf door zijn positie als leider te veilig waande, iemand die sociaal gestoord was, geen enkele visie had voor de groep en als individu handelde en niet als leider.
Hij gaf kritiek op de mensen van wie hij het werk stal, want ik kan me nog goed herrineren dat Bjorn de dames niet veel te doen gaf en ze het werk uit de handen nam, om vervolgens te klagen over het feit dat ze niets deden.
Daarbij was Bjorn een huichelaar, en een schijnheil, hij vond het zo erg dat er iemand weg moest, hij vond het iedere keer weer spannend, bij iedere eliminatie ronde rolde de leugens over z'n tong als diaree uit de reet van Keo.

Nee in tegenstelling tot Bjorn heeft Patrick gewoon gelijk.

Patrick weet dat je vooral in het begin niet moet discussieren en vergaderen, hij weet dat een leider sterk moet zijn en beslissingen moet maken, maar de rest is zo zwak en achterlijk dat ze een politiek correcte groep moeten creeren waarin ze elkaar constant knuffelen.
Het lijkt mijn school wel, waar je geen onvoldoendes kunt halen waar je nooit iets fouts of verkeerd doet. Nee al die negatieve labels moeten we weren... je doet niets fout, je doet het "anders" en verkeerd is een ander woord voor "op minder juiste manier".

De Belgen hadden binnen vier seconden besloten in welke volgorde ze op de balk gingen, snel beslissen, vitaal voor dat onderdeel, de Nederlanders moesten erover vergaderen, en alles overanalyseren om maar niet op iemands tenen te trappen.
Het zal me niets verbazen als ze onderling hadden gezegd tegen degene die achteraan stond: "Jij bent niet de achterste, je bent gewoon de voorste als we terug lopen, je bent een kei een kanjer, je bent net zo belangrijk als de andere leden, laten we het concept van 'eerste' en 'laatste' maar overboord gooien!"

En drie keer raden, de Nederlanders verloren. Absoluut niet gedreven om te winnen, te zwak in hun positie.
There Is No Gravity.
The Earth Sucks.
--Brett Easton Ellis
  dinsdag 7 september 2004 @ 09:05:31 #30
20919 Kugari-Ken
Scandal Beauty
pi_21798253
quote:
Op dinsdag 7 september 2004 08:55 schreef Vamos het volgende:
Aan de andere kant....waarom niet lang vergaderen? Waarom snel beslissingen nodig? Er is geen ene ruk te doen op het eiland...of je nu 1 uur vergadert, 7 uur vist en de rest van de dag plat ligt of 5 minuten vergadert 7 uur vist en de rest van de dag plat ligt.
Met zeven uur vissen breng je eten binnen, vergroot je de kans om je schaarse voedselvoorzieningen aan te vullen. Voedsel is noodzaak op het eiland, net als onderdak. Je moet prioriteiten stellen, eerst voedsel en onderdak, als je die zekerheid hebt kun je eikelen waar je maar over wil lullen, en vergaderen tot de koeien thuiskomen.

En vergaderen is niet erg hoor, als er iets uitkomt is het een handige vorm van beslissen op een niveau van de kleine groep, maar als je vergadert om te vergaderen, of vergadert terwijl je belangrijkere dingen laat schieten, dan ben je verkeerd bezig, en dat is dus wat de Nederlanders doen.
Lullen-om-het-lullen.
There Is No Gravity.
The Earth Sucks.
--Brett Easton Ellis
pi_21798563
quote:
Op maandag 6 september 2004 23:00 schreef Murray het volgende:
Patrick is irritant ja, maar op zich heeft hij wel een punt.
Die piloot is pas echt eng volgens mij....
Die piloot is op z'n zachts gezegd best wel eigenaardig ja. Toch was die ene opmerking van 'm over Klaar wel leuk??

Dat het een is zweverig persoon is .
pi_21798871
TVP
  dinsdag 7 september 2004 @ 09:58:01 #33
99899 turnpike
have spacesuit, will travel
pi_21798912
Ik heb de eerste aflevering gemist, het viel me gisteren op dat vaak verschillende termen werden gebruikt om bij alle deelnemers hetzelfde te duiden, namelijk : doorzetter, winnaar, streverig, weetwatzewil enz.
In ieder geval veel personen die zich willen profileren en graag het heft in handen nemen, het lijkt erop dat dit de meest explosieve expeditie ooit gaat worden.

Op de expeditie-site zag ik dat er niks gestreamed wordt, vooralsnog. Jammer, geen 1e aflevering voor mij.
Wel is er een link te vinden naar de column die Robin schrijft voor psychologie magazine.
We blijven ons verzetten! En weten doen we niks...
pi_21799040
Aanstaande zaterdag wordt het herhaalt geloof ik .
pi_21799123
ik ben voor de Belgen, heb echt een broertje dood aan die Nederlandse "we overleggen ons dood om maar geen scheve gezichten te krijgen maar die krijgen we toch wel..." mentaliteit....

♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_21799210
quote:
Op dinsdag 7 september 2004 10:14 schreef DarkElf het volgende:
ik ben voor de Belgen, heb echt een broertje dood aan die Nederlandse "we overleggen ons dood om maar geen scheve gezichten te krijgen maar die krijgen we toch wel..." mentaliteit....

Ben ik wel mee eens. Ik ergerde me er ook kapot aan.

En die patrick? Die mag ik wel. Je moet bezig zijn , dingen doen, nuttige dingen doen. Dat vele vergaderen gaat toch een keer fout. Nu heeft iedereen nog motivatie, omdat het nog allemaal net begonnen is. Maar dat zal snel over zijn.

En de Belgen hebben 2 mooie dames

Typ- en spellingsfouten voorbehouden.
  dinsdag 7 september 2004 @ 10:31:29 #37
99899 turnpike
pi_21799378
quote:
Op dinsdag 7 september 2004 10:07 schreef schatje het volgende:
Aanstaande zaterdag wordt het herhaalt geloof ik .
idd, ik was net op zoek, zaterdag om 17.35 op net5.
pi_21799382
Mick wilde ex-profvoetballer worden toen hij klein was, maar hij is dat toch niet geweest hè?
  dinsdag 7 september 2004 @ 10:41:58 #39
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_21799539
Henk en Ronald zijn de leukste Vind ik
pi_21799564
quote:
Op dinsdag 7 september 2004 10:31 schreef hardsilence het volgende:
Mick wilde ex-profvoetballer worden toen hij klein was, maar hij is dat toch niet geweest hè?
iets zegt me dat deze zin niet klopt.

Je wil profvoetballer zijn/worden of je bent een ex profvoetballer (geweest)

[ Bericht 18% gewijzigd door Boy_Snakeye op 07-09-2004 11:04:40 ]
Typ- en spellingsfouten voorbehouden.
  dinsdag 7 september 2004 @ 10:50:07 #41
20919 Kugari-Ken
Scandal Beauty
pi_21799632
Wie is nu de ex-prof voetballer, die zat er toch eentje in?

Ik vond Robin's eerste collumn eigenlijk behoorlijk tegenvallen. Hij is een psycholoog en een ex-deelnemer, en wat krijgen we van hem te zien, een ietwat mager stukje tekst waarin hij iets schrijft dat iedereen al lang en breed gezien had.
There Is No Gravity.
The Earth Sucks.
--Brett Easton Ellis
pi_21799887
quote:
Op dinsdag 7 september 2004 10:20 schreef Boy_Snakeye het volgende:

[..]

En die patrick? Die mag ik wel. Je moet bezig zijn , dingen doen, nuttige dingen doen. Dat vele vergaderen gaat toch een keer fout. Nu heeft iedereen nog motivatie, omdat het nog allemaal net begonnen is. Maar dat zal snel over zijn.

[afbeelding][afbeelding]
Ik denk dat Patrick het een beetje verkeerd brengt. Hij komt op mij over als een huilie, omdat hij geen leider is geworden. Ik kan heel goed begrijpen dat hij er van baalt dat altijd iedereen maar vergadert, wat ook helemaal terecht is. Maar ik denk dat mensen zich gaan storen aan zijn jankgedrag.

Dat hele vergader gebeuren is sowieso zwaar irritant. Je hoeft toch niet alles van te voren te bepalen. Als je alles al vast zet, dan leer je niet eens de sterke punten van iedereen kennen. Misschien denkt iemand wel goed te kunnen vissen, terwijl diegene veel beter is in het dingen bouwen enz. Ik denk dat die Nederlanders binnen de kortste keren helemaal overhoop liggen met elkaar.

Wel jammer dat de voorstelaflevering een paar spoilers had:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Over die Belgische dames heb je trouwens wel helemaal gelijk die zijn idd
//geen commentaar...
  dinsdag 7 september 2004 @ 11:08:24 #43
99899 turnpike
pi_21799888
Jeroen is de ex-prof toch ? maar hoe/wat/waar is mij niet bekend.

Sja Robins column heb ik ook maar half gelezen, maar ik denk ook niet dat het de bedoeling is dat Robin uitgebreid gaat analyseren, ik denk dat ze hem vooral gevraagd hebben omdat het een jolig menneke is. Dat kwam ook niet echt tot uitdrukking in die eerste column nee
pi_21799966
quote:
Op dinsdag 7 september 2004 10:44 schreef Boy_Snakeye het volgende:
iets zegt me dat deze zin niet klopt.

Je wil profvoetballer zijn/worden of je bent een ex profvoetballer (geweest)
Oeps.
Bij intro van Mick staat wat hij vroeger worden wou: profvoetballer.

Maar iemand uit ER is ex-profvoetballer, was dat dan Mick, of iemand anders?

[edit]Jeroen dus idd, gevonden op de ER site[/edit]

[ Bericht 2% gewijzigd door hardsilence op 07-09-2004 11:18:53 ]
pi_21799984
Dat mangrove kamp... moeten ze daar ook nog proeven doen? Met verliezers die naar huis moeten?

Of zitten er op het eind gewoon een stuk of 12 in de mangrove terwijl er in normale kamp nog maar een paar man zit?

pi_21799993
quote:
Op dinsdag 7 september 2004 10:20 schreef Boy_Snakeye het volgende:

[..]

[afbeelding][afbeelding]
Ben ik helemaal mee eens!!
Altijd sprankelend.
pi_21800032
quote:
Op dinsdag 7 september 2004 08:55 schreef Vamos het volgende:
Als er toch geen ruk te doen is, waar zou je dan over moeten vergaderen?
pi_21800109
quote:
Op dinsdag 7 september 2004 11:17 schreef Murray het volgende:

[..]

Als er toch geen ruk te doen is, waar zou je dan over moeten vergaderen?
Om iets te doen te hebben natuurlijk.
Ik leef niet online ik leef echt....zonder fok bevalt me heel goed voel me als mens completer en ben van het gezeik en getreiter af.
  dinsdag 7 september 2004 @ 12:08:31 #49
11798 Rtificial
[ahr-tuh-fish-uhl]
pi_21800940
quote:
Op dinsdag 7 september 2004 10:14 schreef DarkElf het volgende:

Ik ben ook voor de belgen, maar das meer omdat we anders niet meer binnenkomen ben ik bang... Heeft negatieve uitwerking op de inburgeringscursus...
pi_21801158
Die Patrick is een gaaf persoon, juist voor dit programma.
That's all folks!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')