nee, dan stuurt ie het naar de server en komen je stats onlinequote:Op zondag 12 september 2004 18:55 schreef woeeiiii het volgende:
kutzooi als je dubbelklikt op t icoontje wordt t gereset ofzo?
Dan puls je dusquote:Op zondag 12 september 2004 18:55 schreef woeeiiii het volgende:
kutzooi als je dubbelklikt op t icoontje wordt t gereset ofzo?
Doe mee zou ik zeggenquote:Op zondag 12 september 2004 19:08 schreef oldenzaaltjuh.nl het volgende:
geinig
Ooooww okee, gelukkigquote:Op zondag 12 september 2004 19:06 schreef qu63 het volgende:
[..]
nee, dan stuurt ie het naar de server en komen je stats online
maximum aan pulses? clicks?quote:Op zondag 12 september 2004 19:19 schreef woeeiiii het volgende:
Zit er een maximum aan?
was ik al toen ik dat net zeiquote:Op zondag 12 september 2004 19:09 schreef Qwea het volgende:
[..]
Doe mee zou ik zeggen![]()
is niet echt up to date ook al pulse je wel gewoonquote:Op zondag 12 september 2004 19:52 schreef oldenzaaltjuh.nl het volgende:
[..]
was ik al toen ik dat net zei
5 minuten ofzo
[afbeelding]
idem dito.quote:Op zondag 12 september 2004 20:54 schreef oldenzaaltjuh.nl het volgende:
misschien wel ja!
ach ik doe het niet om het spel hoor! Gaat me vooral om dat ik zelf benieuwd ben hoe veel clicks en keys ik gebruik
kun je zien dat je dat niet doet daarvoorquote:Op zondag 12 september 2004 20:56 schreef Jump het volgende:
[..]
idem dito.
het is niet zo dat ik express dingen ga typen die ik anders niet doe om hoger te komen. gewoon tof om te wete
ja, maar ik vergeet meestal wel een paar lettersquote:Op zondag 12 september 2004 20:58 schreef oldenzaaltjuh.nl het volgende:
[..]
kun je zien dat je dat niet doet daarvoor
je gaat letters vergeten! weteN!
Lees ffkes de openings postquote:Op zondag 12 september 2004 19:30 schreef GotenSSJ het volgende:
Hoe join ik nou ?
Eens.Lijkt me idd we cool ja.quote:Op zondag 12 september 2004 21:27 schreef MWP het volgende:
Is het misschien een idee als we (net als op GoT) ook onze team-stats gaan bijhouden?
Misschien niet zo uitgebreid, maar ook gewoon elke dag aan het eind een kleine inventarisatie maken van nieuwe leden, de top 10, hoeveel fok! is gestegen, hoever we nog van GoT afliggen enz....
ik wil dat best wel doen anders... k heb toch wel elke avond genoeg tijd en zin over
lijkt me heel coolquote:Op zondag 12 september 2004 21:27 schreef MWP het volgende:
Is het misschien een idee als we (net als op GoT) ook onze team-stats gaan bijhouden?
Misschien niet zo uitgebreid, maar ook gewoon elke dag aan het eind een kleine inventarisatie maken van nieuwe leden, de top 10, hoeveel fok! is gestegen, hoever we nog van GoT afliggen enz....
ik wil dat best wel doen anders... k heb toch wel elke avond genoeg tijd en zin over
doen zij dit niet automatisch? ik zie het wel zitten om daar php scriptje voor te schrijven dat de juiste output geeft om gewoon hier op het forum te plakken en de juiste stats te maken.quote:Op zondag 12 september 2004 21:27 schreef MWP het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |