Bedenk wel dat er een aantal mensen al langer bezig kan zijn he.quote:Op zaterdag 11 september 2004 14:52 schreef mrkanarie het volgende:
Maare... hoe komen die lui die bovenaan aan zoveel keystrokes in vredesnaam. Zitten die de hele dag op fok! ofzo? :\
Vandaar de spam in mn fotoboek, en de kicks hieroquote:Op zondag 12 september 2004 11:50 schreef Da_Koen het volgende:
Wij hebben rond de 50 leden en GoT heeft rond de 500 leden, dus ik denk dat wij ook meer kwantiteit nodig hebben....
volgens mij hoort dat inderdaad te zijnquote:Op zondag 12 september 2004 03:14 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Devven gaat bij mij heel hard, maar ik doe idd veel backspacen, mijn fijne motoriek is niet van je het.
Idd, daar zat ik ook al aan te denkenquote:Op zondag 12 september 2004 13:11 schreef Tha_T het volgende:
Als dit topique nu in GC zou staan
Ook aangemeld bij team FOK!?quote:Op zondag 12 september 2004 13:15 schreef Naj_Geetsrev het volgende:
Ik heb mij ingeschreven.. Heb ooit eerder aan zo'n keycount ding gedaan, vraag me af of ik nog steeds zoveel tik.
Hmm, ik ken er 1 openen, maar die gaat toch dichtquote:Op zondag 12 september 2004 13:17 schreef Da_Koen het volgende:
[..]
Idd, daar zat ik ook al aan te denken
Deze moet gewoon verplaatst worden naar GC.quote:Op zondag 12 september 2004 13:26 schreef Renesite het volgende:
Nou, misschien niet, jou can try it![]()
hij doet t nu wel !quote:Op zondag 12 september 2004 13:45 schreef Renesite het volgende:
Juist ja
Error: Account not registered at http://whatpulse.bounceme.net/
Weet wat tikken dr bij
ff in feedback geplaatst. zullen straks wel zienquote:Op zondag 12 september 2004 13:46 schreef Da_Koen het volgende:
[..]
Deze moet gewoon verplaatst worden naar GC.
Hier nietquote:Op zondag 12 september 2004 13:48 schreef qu63 het volgende:
[..]
hij doet t nu wel !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |