vorige week hadden ze problemen met hun server waardoor er veel data verloren is gegaan.. verder heb ik een keer of 2 eerder gehad dat ik niet kun pulsen, maar dat was na een paar minuten verholpen. Maakt ook verder niet uit, want als je niet kan connecten houdt 'ie nogsteeds bij hoeveel toetsen je hebt ingedrukt.quote:Op zaterdag 11 september 2004 13:22 schreef GoodspeeD het volgende:
Hoe stabiel is dat WhatPulse nou? Krijg een beetje de indruk als ik hier de reacties lees, dat het regelmatig down is en de stats dan weg zijn?
Of heb ik het verkeerd.
Overigens heb ik in het verleden wel gepulsed via http://www.project-dolphin.nl/. Weet niet of dat beter of slechter is ofzo, maar dat is wel een hele maand online gebleven.
mijn vlagje is schonerquote:
da's niet zo veel hoorquote:Op zaterdag 11 september 2004 14:45 schreef Renesite het volgende:
10,504 6,159 heb ik in 1 dag
Op Fok mag je gelukkig geen plaatjes in je sigquote:Op zaterdag 11 september 2004 15:03 schreef Qwea het volgende:
Hij wil niet in mn sig hiero
Meeste keys zijn door chatgesprekken gekomen, maar idd fokken en mailen tellen ook zwaar mee.. jammer dat ik niet aan het devven ben, want dat zou pas veel keys genereren!quote:Op zaterdag 11 september 2004 14:52 schreef mrkanarie het volgende:
Maare... hoe komen die lui die bovenaan aan zoveel keystrokes in vredesnaam. Zitten die de hele dag op fok! ofzo? :\
T gaat om het ideequote:Op zaterdag 11 september 2004 14:51 schreef Chirma het volgende:
[..]
da's niet zo veel hoor
Account information loopt hier dan goed en dan lukt het wel, maar probeer eens naar proxy te gaan en dan gewoon i dont use an proxy oid. dat deed ik eerst en toen naar view info en klaar, ik vond het al gek dat er geen ok ofzo kwam te staanquote:Op zaterdag 11 september 2004 16:07 schreef p-etr-a het volgende:
Ik heb me aangemeld omdat ik veel pulses maak en m'n vader ook, maar het werkt niet. Als ik dat venstertje krijg licht zoals bij meer mensen hier het OK-knopje niet op, en als ik dan nog eens op "Get Account Information" druk komt er een nieuw venstertje oppoppen wat vastloopt en beëindigd moet worden.
Weet iemand wat ik hieraan kan doen?
euuhm mja verslagen, php scripts, chat, games ( das in een paar uur ook een paar 100 keer wasdquote:Op zaterdag 11 september 2004 14:52 schreef mrkanarie het volgende:
Maare... hoe komen die lui die bovenaan aan zoveel keystrokes in vredesnaam. Zitten die de hele dag op fok! ofzo? :\
devven valt best tegen (of je moet veel backspace gebruikenquote:Op zaterdag 11 september 2004 17:52 schreef Slarioux het volgende:
Godverdomme, ik sta nog steeds op de tweede pagina
Veel IRCen en devven vanavond dus, want ik wel op pagina één van de teamstats terecht komen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |