zoals wat nog meer?quote:Op donderdag 9 september 2004 19:46 schreef Jump het volgende:
Morgen komt versie 1.4 uit. daarin zijn een hoop bugs gefixed en nog een aantal andere dingen veranderd
Dan installeer je het toch gewoon op stage?quote:Op woensdag 8 september 2004 20:35 schreef mistermaniac het volgende:@ Slarioux
Ennuh, het schiet al lekker op:
This team has 45 member(s), which have typed 2,712,652 keys and clicked 1,056,537 times alltogether.
The team holds 0.02% percent of all the teams/users of this project.
Ik zelf zal het komende half jaar wat minder pulsen aangezien ik op stage ben
Dan zou ik altijd onderaan staan aangezien de linuxclient geen mouse-clicks teltquote:Op zaterdag 11 september 2004 01:23 schreef Da_Koen het volgende:
Jammer dat clicks niet meetellen voor de ranking
Het zou wel realistischer zijn. Ik heb windows en klik dus relatief veel(heb meer kliks dan toetsaanslagen). Wat jij met je toetsenbord doet doe ik met mijn muis, dus beide dingen optellen lijkt me het meest rechtvaardig....quote:Op zaterdag 11 september 2004 02:21 schreef devzero het volgende:
[..]
Dan zou ik altijd onderaan staan aangezien de linuxclient geen mouse-clicks telt
onder welke naam?quote:Op zaterdag 11 september 2004 13:12 schreef Little_Angel het volgende:
* Chirma doet ook mee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |