quote:
hahaquote:Op dinsdag 7 september 2004 20:49 schreef Kwarkie het volgende:
Check die lui van GoT em ernstig schijten:
http://gathering.tweakers(...)ge/21607353#21607353
[afbeelding]
en die sig
Die lui van GoT. Ik ben dat niet, en zo globaliseer je. Trouwens, had Fok! haar bestaan niet aan GoT te danken? Oja, dus om het voor ons spannend te houden heeft GoT/T.net (jaja) Fok laten overleven. Dus zonder GoT/T.net hadden jullie nooit aan je trekken gekomen.quote:Op dinsdag 7 september 2004 20:49 schreef Kwarkie het volgende:
Check die lui van GoT em ernstig schijten:
http://gathering.tweakers(...)ge/21607353#21607353
[afbeelding]
en die sig
Aggut, maar wil je misschien inzien dat het toch wel erg triest is om hier zo op te reageren?quote:Op dinsdag 7 september 2004 22:18 schreef bobje86nl het volgende:
[..]
Die lui van GoT. Ik ben dat niet, en zo globaliseer je. Trouwens, had Fok! haar bestaan niet aan GoT te danken? Oja, dus om het voor ons spannend te houden heeft GoT/T.net (jaja) Fok laten overleven. Dus zonder GoT/T.net hadden jullie nooit aan je trekken gekomen.
quote:Op dinsdag 7 september 2004 22:18 schreef bobje86nl het volgende:
[..]
Die lui van GoT. Ik ben dat niet, en zo globaliseer je. Trouwens, had Fok! haar bestaan niet aan GoT te danken? Oja, dus om het voor ons spannend te houden heeft GoT/T.net (jaja) Fok laten overleven. Dus zonder GoT/T.net hadden jullie nooit aan je trekken gekomen.
Ach knul, zit er een drol vast in je bips? Of doe je altijd zo gefrustreerd als wij lol hebben? Kneus...quote:Op dinsdag 7 september 2004 22:18 schreef bobje86nl het volgende:
[..]
ghehe Slarioux is de manquote:Op woensdag 8 september 2004 08:34 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Ach knul, zit er een drol vast in je bips? Of doe je altijd zo gefrustreerd als wij lol hebben? Kneus...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |