Misschien zijn er anderen die wel ff tijd hebbenquote:Op zondag 12 september 2004 21:33 schreef Jump het volgende:
[..]
doen zij dit niet automatisch? ik zie het wel zitten om daar php scriptje voor te schrijven dat de juiste output geeft om gewoon hier op het forum te plakken en de juiste stats te maken.
maar heb er niet echt zoveel tijd voor momenteel.
morgen feesttentje opbouwen
Lukt nietquote:Op zondag 12 september 2004 21:29 schreef Qwea het volgende:
[..]
Lees ffkes de openings postDaar staat het allemaal in.Als het niet lukt horen we het wel weer
offtopic: is hier volgend wijkkermis en aan de biertap is dat zeer tofquote:Op zondag 12 september 2004 21:34 schreef Qwea het volgende:
[..]
Misschien zijn er anderen die wel ff tijd hebben
Offtopic : Feest tent? Je nodigt ons uit?
Voor een php script heb ik ook de tijd niet, maar elke dag een 10-tal minuten even de laatste stats updaten is geen probleem voor mequote:Op zondag 12 september 2004 21:33 schreef Jump het volgende:
[..]
doen zij dit niet automatisch? ik zie het wel zitten om daar php scriptje voor te schrijven dat de juiste output geeft om gewoon hier op het forum te plakken en de juiste stats te maken.
maar heb er niet echt zoveel tijd voor momenteel.
morgen feesttentje opbouwen
Ff paar keer proberenquote:Op zondag 12 september 2004 22:20 schreef SuperUli het volgende:
Het wachtwoord werkt niet?.
Je logt in op de site, dan onder de username klik je op teams.Dan staat er JOIN teams. Typ FOK! in. Dan krijg je een balk met fok en de stats.En dan achter aan staat join.Klik.Voer ww in en dan moet ie het doenquote:Op zondag 12 september 2004 21:39 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Lukt niet
Ik zie nergens "Join" staan voor de fok team clan dinges.
Tnxquote:Op zondag 12 september 2004 23:53 schreef Chirma het volgende:
Supermooi MWP
Misschien is het leuk om voor de top10 ook gelijk er bij te zetten welke fok-user wie is. De usernames op Fok zijn namelijk niet altijd het zelfde als op WP.
Oja, ipv een top10 is een top20 of een top30 leuker zodat ook de wat minder hard typende users vermeld staan
quote:Op maandag 13 september 2004 10:15 schreef KixAss456 het volgende:
* Qwea zit er nu ook bij
quote:You have sucessfully joined team fok!!
gewoon veel klikken, en heeeeel veeeeel typenquote:Op maandag 13 september 2004 10:26 schreef Man_Made_God het volgende:
Dus dit zou betekenen dat ik nu een heleboel moet posten en alle topics hier moet aanklikken?
cool
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |