Deze OP: http://fok.internix.be/OP/whatpulse.txtquote:Wat is WhatPulse ?
Pulse is een programma welk lokaal draait en alle muis + toetsenbordaanslagen registreert. Let wel, enkel de aanslagen worden geregistreerd, niet de karakters. Eens in de zoveel tijd (instelbaar) wordt er gepulsed (Voor de SETI-kenners: een soort van flush), waarbij je toetsaanslagen en mouseclicks bij je totaal worden opgeteld.
Wat doe ik ermee
Niets, just for fun. Je kunt er geen levens mee redden, naar aliens staren of kankerpatronen berekenen.
Wat kan ik er dan wel mee?
Je kunt meedoen aan het Fok!Team, en de rest van alle teams domineren. Het is een soort van competitie. Je kunt namelijk zien wie het meeste typed en wat je typed. Het is leuk om na een jaar te bekijken hoeveel aanslagen je wel niet hebt gehad.
Moet ik dan een programmatje hebben?
Ja en dat is hier downloaden. Je krijgt dan een klein W'tje in de tray, wat alles bijhoud wat je typt.
Hoe meld ik me aan?
Dat is heel eenvoudig, klik hier, registreer je, ga naar het contole paneel en zoek het FOK! team op. Het wachtwoord is integrated.
Het teamnummer is 1882.
Wat moet ik dan instellen in het programma?
Als je het programma gedownload hebt en het installatiebestand geopend ga je verder tot na het installeren. Paar keer 'next' klikken en 'Agree' aanduiden.
Na de installatie krijg je onderstaand venster te zien. 'Account name' en 'Password' spreken voor zich. Na deze te ehbben ingevuld klik je op "Get account information". Daar wordt gecontroleerd als je gebruikersnaam en wachtwoord juist is. In het statusvenster krijg je dan het resultaat te zien. Klopt dit, dan kan je op OK klikken.
(momentele zijn er hier wat problemen mee zo te zien)
Maar, maar, maar, wordt ik niet bekeken zo?
Nee, ik heb een packetsniffer erover heen laten gaat toen dit programma pulsde, en ik heb niets van mijn getypte tekst teruggezien. WhatPulse logt enkel het aantal toetsaanslagen en muisklikken, niet wat en waar je typt en niet waar je klikt !! Dit programma is geen keylogger, maar keycounter
Waar vind ik de stats van het FOK! team?
Deze kan je hier terugvinden.
Klik hier!Ik wil men statistieken in men signatuur
Gelukkig/helaas (schrap wat niet past) kan je op FOK! geen figuren in je signatuur plaatsen. Wie dit wel wel op andere fora, of gewoon om hier nier te poten kan dat doen via http://whatpulse.bounceme.net/.
Voorbeeld:
Dat probleem heb ik dus ookquote:Op maandag 6 september 2004 20:00 schreef Sappa het volgende:
[afbeelding]
die ok button licht niet op bij mij hoor
Dan zit je niet bij WhatPulse, maar bji Project Dolphinquote:Op maandag 6 september 2004 19:59 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Nou ik heb het maar gedownload , maar of het iets is![]()
Heb het btw van dolphin
daar klik ik op, vervolgens staat er in het balkje iets dat de gegevens kloppen, en komt dat html in het vakje te staan, maar ok licht niet op..quote:Op maandag 6 september 2004 20:03 schreef Jump het volgende:
op "Get account information" klikken
ik ga dat zo dadelijk in de OP vermelden
ik heb het momenteel ook als ik WP op men andere pc wil installeren. denk eerder foutje aan de serverzijdequote:Op maandag 6 september 2004 20:00 schreef Sappa het volgende:
[afbeelding]
quote:Help jij ons mee GOT te verslaan? Meld je dan nu ook aan : Join het Fok! Pulse team!
Hoe meer mensen des te beter! Onze FOK! Pulse team.Nu ook op IRC te vinden!
Server : irc.fok.nl
Kanaal : #FOK!_Whatpulse
Lets get GOT!
nu heb ik hetzelfde als sappaquote:Op maandag 6 september 2004 20:49 schreef Jump het volgende:
spaar je "pulsen" op tot het weer werkt ?
nou, na idd een paar keer klikken op die button doet ie het dan eindelijkquote:Op maandag 6 september 2004 20:00 schreef Sappa het volgende:
[afbeelding]
echt minder idd, ik had eerst meer dan een half miljoen.. nu zit ik opquote:Op maandag 6 september 2004 21:13 schreef Qwea het volgende:
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE GODVERDOMME IK BEN ALLES KWIJT.VIES GOOR HOEREN DING.GATVERDAMME!AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARG![]()
dankjequote:Op maandag 6 september 2004 23:06 schreef Kale het volgende:
Due to the recent forced move, there are still some problems pulsing, we are trying to resolve this a.s.a.p.
Van de site geplukt, even geduld dus nog
Dat hielp hier, thnx.quote:Op maandag 6 september 2004 23:16 schreef Kale het volgende:
En deze nog even:
NOTE: If you have any problems pulsing still, restart your client, it needs to update it's DNS.
En terechtquote:Op dinsdag 7 september 2004 10:04 schreef Kwarkie het volgende:
Ze zijn bang voor ons
*plaatje*
* Jump zal eens mailtje sturen naar Sopquote:Op dinsdag 7 september 2004 16:27 schreef Kwarkie het volgende:
misschien moeten we ook een Stampede beginnen![]()
![]()
maarree een FP-Berichtje gaat ook zeker helpen![]()
vergelijk mijn kliks met men keystrokesquote:Op dinsdag 7 september 2004 17:45 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Je moet het eens laten zien bij de rollercoaster tycoon contest. Ik doe ook mee. En als ik een uurtje bezig ben dan heb ik al weer 3000 kliks erbij![]()
En er zitten mensen bij die echt de heeeele dag dat spelen
Dat doen we zodat er meer mensen bij Fok! komen en we wèl een serieuze tegenstander krijgenquote:
Ik welquote:Op dinsdag 7 september 2004 18:26 schreef Kwarkie het volgende:
net of er Fok!kers zijn die de HK in mogen![]()
![]()
![]()
quote:
hahaquote:Op dinsdag 7 september 2004 20:49 schreef Kwarkie het volgende:
Check die lui van GoT em ernstig schijten:
http://gathering.tweakers(...)ge/21607353#21607353
[afbeelding]
en die sig
Die lui van GoT. Ik ben dat niet, en zo globaliseer je. Trouwens, had Fok! haar bestaan niet aan GoT te danken? Oja, dus om het voor ons spannend te houden heeft GoT/T.net (jaja) Fok laten overleven. Dus zonder GoT/T.net hadden jullie nooit aan je trekken gekomen.quote:Op dinsdag 7 september 2004 20:49 schreef Kwarkie het volgende:
Check die lui van GoT em ernstig schijten:
http://gathering.tweakers(...)ge/21607353#21607353
[afbeelding]
en die sig
Aggut, maar wil je misschien inzien dat het toch wel erg triest is om hier zo op te reageren?quote:Op dinsdag 7 september 2004 22:18 schreef bobje86nl het volgende:
[..]
Die lui van GoT. Ik ben dat niet, en zo globaliseer je. Trouwens, had Fok! haar bestaan niet aan GoT te danken? Oja, dus om het voor ons spannend te houden heeft GoT/T.net (jaja) Fok laten overleven. Dus zonder GoT/T.net hadden jullie nooit aan je trekken gekomen.
quote:Op dinsdag 7 september 2004 22:18 schreef bobje86nl het volgende:
[..]
Die lui van GoT. Ik ben dat niet, en zo globaliseer je. Trouwens, had Fok! haar bestaan niet aan GoT te danken? Oja, dus om het voor ons spannend te houden heeft GoT/T.net (jaja) Fok laten overleven. Dus zonder GoT/T.net hadden jullie nooit aan je trekken gekomen.
Ach knul, zit er een drol vast in je bips? Of doe je altijd zo gefrustreerd als wij lol hebben? Kneus...quote:Op dinsdag 7 september 2004 22:18 schreef bobje86nl het volgende:
[..]
ghehe Slarioux is de manquote:Op woensdag 8 september 2004 08:34 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Ach knul, zit er een drol vast in je bips? Of doe je altijd zo gefrustreerd als wij lol hebben? Kneus...
zoals wat nog meer?quote:Op donderdag 9 september 2004 19:46 schreef Jump het volgende:
Morgen komt versie 1.4 uit. daarin zijn een hoop bugs gefixed en nog een aantal andere dingen veranderd
Dan installeer je het toch gewoon op stage?quote:Op woensdag 8 september 2004 20:35 schreef mistermaniac het volgende:@ Slarioux
Ennuh, het schiet al lekker op:
This team has 45 member(s), which have typed 2,712,652 keys and clicked 1,056,537 times alltogether.
The team holds 0.02% percent of all the teams/users of this project.
Ik zelf zal het komende half jaar wat minder pulsen aangezien ik op stage ben
Dan zou ik altijd onderaan staan aangezien de linuxclient geen mouse-clicks teltquote:Op zaterdag 11 september 2004 01:23 schreef Da_Koen het volgende:
Jammer dat clicks niet meetellen voor de ranking
Het zou wel realistischer zijn. Ik heb windows en klik dus relatief veel(heb meer kliks dan toetsaanslagen). Wat jij met je toetsenbord doet doe ik met mijn muis, dus beide dingen optellen lijkt me het meest rechtvaardig....quote:Op zaterdag 11 september 2004 02:21 schreef devzero het volgende:
[..]
Dan zou ik altijd onderaan staan aangezien de linuxclient geen mouse-clicks telt
onder welke naam?quote:Op zaterdag 11 september 2004 13:12 schreef Little_Angel het volgende:
* Chirma doet ook mee
vorige week hadden ze problemen met hun server waardoor er veel data verloren is gegaan.. verder heb ik een keer of 2 eerder gehad dat ik niet kun pulsen, maar dat was na een paar minuten verholpen. Maakt ook verder niet uit, want als je niet kan connecten houdt 'ie nogsteeds bij hoeveel toetsen je hebt ingedrukt.quote:Op zaterdag 11 september 2004 13:22 schreef GoodspeeD het volgende:
Hoe stabiel is dat WhatPulse nou? Krijg een beetje de indruk als ik hier de reacties lees, dat het regelmatig down is en de stats dan weg zijn?
Of heb ik het verkeerd.
Overigens heb ik in het verleden wel gepulsed via http://www.project-dolphin.nl/. Weet niet of dat beter of slechter is ofzo, maar dat is wel een hele maand online gebleven.
mijn vlagje is schonerquote:
da's niet zo veel hoorquote:Op zaterdag 11 september 2004 14:45 schreef Renesite het volgende:
10,504 6,159 heb ik in 1 dag
Op Fok mag je gelukkig geen plaatjes in je sigquote:Op zaterdag 11 september 2004 15:03 schreef Qwea het volgende:
Hij wil niet in mn sig hiero
Meeste keys zijn door chatgesprekken gekomen, maar idd fokken en mailen tellen ook zwaar mee.. jammer dat ik niet aan het devven ben, want dat zou pas veel keys genereren!quote:Op zaterdag 11 september 2004 14:52 schreef mrkanarie het volgende:
Maare... hoe komen die lui die bovenaan aan zoveel keystrokes in vredesnaam. Zitten die de hele dag op fok! ofzo? :\
T gaat om het ideequote:Op zaterdag 11 september 2004 14:51 schreef Chirma het volgende:
[..]
da's niet zo veel hoor
Account information loopt hier dan goed en dan lukt het wel, maar probeer eens naar proxy te gaan en dan gewoon i dont use an proxy oid. dat deed ik eerst en toen naar view info en klaar, ik vond het al gek dat er geen ok ofzo kwam te staanquote:Op zaterdag 11 september 2004 16:07 schreef p-etr-a het volgende:
Ik heb me aangemeld omdat ik veel pulses maak en m'n vader ook, maar het werkt niet. Als ik dat venstertje krijg licht zoals bij meer mensen hier het OK-knopje niet op, en als ik dan nog eens op "Get Account Information" druk komt er een nieuw venstertje oppoppen wat vastloopt en beëindigd moet worden.
Weet iemand wat ik hieraan kan doen?
euuhm mja verslagen, php scripts, chat, games ( das in een paar uur ook een paar 100 keer wasdquote:Op zaterdag 11 september 2004 14:52 schreef mrkanarie het volgende:
Maare... hoe komen die lui die bovenaan aan zoveel keystrokes in vredesnaam. Zitten die de hele dag op fok! ofzo? :\
devven valt best tegen (of je moet veel backspace gebruikenquote:Op zaterdag 11 september 2004 17:52 schreef Slarioux het volgende:
Godverdomme, ik sta nog steeds op de tweede pagina
Veel IRCen en devven vanavond dus, want ik wel op pagina één van de teamstats terecht komen!
Devven gaat bij mij heel hard, maar ik doe idd veel backspacen, mijn fijne motoriek is niet van je hetquote:Op zondag 12 september 2004 00:59 schreef devzero het volgende:
[..]
devven valt best tegen (of je moet veel backspace gebruiken), kun je beter gaan chatten ja.
Bedenk wel dat er een aantal mensen al langer bezig kan zijn he.quote:Op zaterdag 11 september 2004 14:52 schreef mrkanarie het volgende:
Vandaar de spam in mn fotoboek, en de kicks hieroquote:Op zondag 12 september 2004 11:50 schreef Da_Koen het volgende:
Wij hebben rond de 50 leden en GoT heeft rond de 500 leden, dus ik denk dat wij ook meer kwantiteit nodig hebben....
volgens mij hoort dat inderdaad te zijnquote:Op zondag 12 september 2004 03:14 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Devven gaat bij mij heel hard, maar ik doe idd veel backspacen, mijn fijne motoriek is niet van je het.
Idd, daar zat ik ook al aan te denkenquote:Op zondag 12 september 2004 13:11 schreef Tha_T het volgende:
Als dit topique nu in GC zou staan
Ook aangemeld bij team FOK!?quote:Op zondag 12 september 2004 13:15 schreef Naj_Geetsrev het volgende:
Ik heb mij ingeschreven.. Heb ooit eerder aan zo'n keycount ding gedaan, vraag me af of ik nog steeds zoveel tik.
Hmm, ik ken er 1 openen, maar die gaat toch dichtquote:Op zondag 12 september 2004 13:17 schreef Da_Koen het volgende:
[..]
Idd, daar zat ik ook al aan te denken
Deze moet gewoon verplaatst worden naar GC.quote:Op zondag 12 september 2004 13:26 schreef Renesite het volgende:
Nou, misschien niet, jou can try it![]()
hij doet t nu wel !quote:Op zondag 12 september 2004 13:45 schreef Renesite het volgende:
Juist ja
Error: Account not registered at http://whatpulse.bounceme.net/
Weet wat tikken dr bij
ff in feedback geplaatst. zullen straks wel zienquote:Op zondag 12 september 2004 13:46 schreef Da_Koen het volgende:
[..]
Deze moet gewoon verplaatst worden naar GC.
Hier nietquote:Op zondag 12 september 2004 13:48 schreef qu63 het volgende:
[..]
hij doet t nu wel !
Hoezo weg? Hij slaat het op op internet, dus kijk ff bij je userstatsquote:Op zondag 12 september 2004 13:55 schreef devzero het volgende:
gepulsed en weg zijn 12000 tikken door de gootsteen van whatpulseIk hou project dolphin er meer naast.
eerst ff aanmelden bij die site waar dat plaatje vandaan komt.. daarna kan je em ook gebruikenquote:Op zondag 12 september 2004 13:52 schreef Renesite het volgende:
[..]
Hier niet
niet als het niet gepulsed is..quote:Op zondag 12 september 2004 14:11 schreef Da_Koen het volgende:
[..]
Hoezo weg? Hij slaat het op op internet, dus kijk ff bij je userstats
dat moet naar forum@fok.nl?quote:Op zondag 12 september 2004 14:09 schreef DragonChaser het volgende:
Een bericht op de frontpage zou ook handig zijn
Mailtje is al weg naar forum@fok.nlquote:Op zondag 12 september 2004 14:48 schreef Qwea het volgende:
[..]
dat moet naar forum@fok.nl?
Lijkt me eerder frontpage@fok.nlquote:Op zondag 12 september 2004 14:52 schreef Qwea het volgende:
[..]
Mailtje is al weg naar forum@fok.nl
1ste regel in mailtje:quote:Op zondag 12 september 2004 15:14 schreef Da_Koen het volgende:
[..]
Lijkt me eerder frontpage@fok.nl
Nee ik dacht dat team rank het rank van het team was (tussen de andere teams)quote:Op zondag 12 september 2004 15:39 schreef MWP het volgende:
Die plaatjes worden geloof ik elke 6 uur veranderd, dus ze zijn niet echt actueel, daarom sta ik als 24 van de 62 en jij als 61 van de 64 (zit verschil tusen de totalen)
of bedoelde je 24 tov 61![]()
quote:Recent Views, By Country (Top 20)
Netherlands 145.53.67.xxx (Netherlands)
Netherlands 81.205.69.xxx (Netherlands)
Netherlands 82.136.248.xxx (Netherlands)
Netherlands 217.120.161.xxx (Netherlands)
Netherlands 80.127.11.xxx (Netherlands)
Netherlands 80.56.92.xxx (Netherlands)
Netherlands 62.59.175.xxx (Netherlands)
Netherlands 213.148.240.xxx (Netherlands)
United Kingdom 80.3.96.xxx (United Kingdom)
Netherlands 80.60.163.xxx (Netherlands)
Netherlands 24.132.232.xxx (Netherlands)
Netherlands 83.116.8.xxx (Netherlands)
Netherlands 213.51.214.xxx (Netherlands)
Netherlands 62.251.9.xxx (Netherlands)
United States 32.106.197.xxx (United States)
Netherlands 213.51.224.xxx (Netherlands)
Netherlands 217.120.120.xxx (Netherlands)
Netherlands 213.93.124.xxx (Netherlands)
Netherlands 82.74.69.xxx (Netherlands)
Netherlands 80.60.186.xxx (Netherlands)
Cker weten? want dan zou het erin moeten staan.quote:Op zondag 12 september 2004 16:46 schreef Razor21 het volgende:
[[url=http://whatpulse.bounceme.net/sig/Razor21.png]afbeelding][/URL]
Hoe krijg ik in het plaatje te staan dat ik ook bij het Fok Team zit?? Heb me al wel aangemeld voor het Fok Team.
Je kunt op die site instellen wat er allemaal in moet komen te staan.quote:Op zondag 12 september 2004 16:46 schreef Razor21 het volgende:
[[url=http://whatpulse.bounceme.net/sig/Razor21.png]afbeelding][/URL]
Hoe krijg ik in het plaatje te staan dat ik ook bij het Fok Team zit?? Heb me al wel aangemeld voor het Fok Team.
Heb overal al gekekeken hier staat niets : http://whatpulse.bounceme.net/edit.phpquote:Op zondag 12 september 2004 16:48 schreef kree het volgende:
[..]
Je kunt op die site instellen wat er allemaal in moet komen te staan.
http://whatpulse.org/stats/team.php?tid=1882&page=2 nummer 62 ben ik.quote:Op zondag 12 september 2004 16:47 schreef Qwea het volgende:
[..]
Cker weten? want dan zou het erin moeten staan.
Ik zag het.quote:Op zondag 12 september 2004 16:52 schreef Razor21 het volgende:
[..]
http://whatpulse.org/stats/team.php?tid=1882&page=2 nummer 62 ben ik.
MWP has no shared fonts.quote:Op zondag 12 september 2004 16:54 schreef MWP het volgende:
Ik weet niet of iemand interesse heeft, maar voor wie wil kan deze achtergrond nemen:
[afbeelding]
1. Ga naar http://whatpulse.bounceme.net/edit.php (verander je sig dus)
2. Kies bij 'background' voor 'Select a background image that another user has uploaded'
3. Type bij username 'MWP' en druk op het pijltje
4. Klik op een van de fok! banners die er staat en zie daar
[edit]
ziet er dus zo uit:
[afbeelding]
Of ehm, zet het in je fotoboek just like I did ofzoquote:Op zondag 12 september 2004 16:53 schreef kree het volgende:
Een idee voor de volgende topic titel....
Mischien kan er iets ingezet worden van
help tweakers te verslaan
Versla GOT
of iets dergelijks
ik denk dat er dan veel meer mensen gaan helpen
quote:Op zondag 12 september 2004 16:56 schreef Slarioux het volgende:
[..]
http://www.project-dolphin.nl/profile.php?uid=827
MVP has no shared backgrounds.quote:Op zondag 12 september 2004 17:00 schreef MWP het volgende:
Bij het kopje backgroundniet bij het kopje fonts
http://b3ware.nl/FoK-banner.png.png zonder Forum.fok.nl letters :pquote:Op zondag 12 september 2004 16:54 schreef MWP het volgende:
Ik weet niet of iemand interesse heeft, maar voor wie wil kan deze achtergrond nemen:
[afbeelding]
1. Ga naar http://whatpulse.bounceme.net/edit.php (verander je sig dus)
2. Kies bij 'background' voor 'Select a background image that another user has uploaded'
3. Type bij username 'MWP' en druk op het pijltje
4. Klik op een van de fok! banners die er staat en zie daar
[edit]
ziet er dus zo uit:
[afbeelding]
quote:Op zondag 12 september 2004 17:21 schreef MWP het volgende:
de W van WIllem, niet de V van Viespeuk![]()
![]()
wat zegt ie dan?quote:Op zondag 12 september 2004 17:47 schreef Renesite het volgende:
Het werkt niet bij mij dat bounce geval![]()
*meldt...quote:Op dinsdag 7 september 2004 18:26 schreef Kwarkie het volgende:
net of er Fok!kers zijn die de HK in mogen![]()
![]()
![]()
Krijg niets te zien, kan de pagina niet weergevenquote:Op zondag 12 september 2004 17:48 schreef kree het volgende:
[..]
wat zegt ie dan?
heb t al gevonden, ik ben ook lidquote:Op zondag 12 september 2004 18:45 schreef woeeiiii het volgende:
Hoeveelste pagina staat fok bij teams dan?
Dan worden de clicks doorgegeven naar je persoonlijke pagina. En begint het tellen weer bij 0quote:Op zondag 12 september 2004 18:55 schreef woeeiiii het volgende:
kutzooi als je dubbelklikt op t icoontje wordt t gereset ofzo?
nee, dan stuurt ie het naar de server en komen je stats onlinequote:Op zondag 12 september 2004 18:55 schreef woeeiiii het volgende:
Dan puls je dusquote:Op zondag 12 september 2004 18:55 schreef woeeiiii het volgende:
Doe mee zou ik zeggenquote:Op zondag 12 september 2004 19:08 schreef oldenzaaltjuh.nl het volgende:
geinig
Ooooww okee, gelukkigquote:Op zondag 12 september 2004 19:06 schreef qu63 het volgende:
[..]
nee, dan stuurt ie het naar de server en komen je stats online
maximum aan pulses? clicks?quote:Op zondag 12 september 2004 19:19 schreef woeeiiii het volgende:
Zit er een maximum aan?
was ik al toen ik dat net zeiquote:Op zondag 12 september 2004 19:09 schreef Qwea het volgende:
[..]
Doe mee zou ik zeggen![]()
is niet echt up to date ook al pulse je wel gewoonquote:Op zondag 12 september 2004 19:52 schreef oldenzaaltjuh.nl het volgende:
[..]
was ik al toen ik dat net zei
5 minuten ofzo
[afbeelding]
idem dito.quote:Op zondag 12 september 2004 20:54 schreef oldenzaaltjuh.nl het volgende:
misschien wel ja!
ach ik doe het niet om het spel hoor! Gaat me vooral om dat ik zelf benieuwd ben hoe veel clicks en keys ik gebruik
kun je zien dat je dat niet doet daarvoorquote:Op zondag 12 september 2004 20:56 schreef Jump het volgende:
[..]
idem dito.
het is niet zo dat ik express dingen ga typen die ik anders niet doe om hoger te komen. gewoon tof om te wete
ja, maar ik vergeet meestal wel een paar lettersquote:Op zondag 12 september 2004 20:58 schreef oldenzaaltjuh.nl het volgende:
[..]
kun je zien dat je dat niet doet daarvoor
je gaat letters vergeten! weteN!
Lees ffkes de openings postquote:Op zondag 12 september 2004 19:30 schreef GotenSSJ het volgende:
Hoe join ik nou ?
Eens.Lijkt me idd we cool ja.quote:Op zondag 12 september 2004 21:27 schreef MWP het volgende:
Is het misschien een idee als we (net als op GoT) ook onze team-stats gaan bijhouden?
Misschien niet zo uitgebreid, maar ook gewoon elke dag aan het eind een kleine inventarisatie maken van nieuwe leden, de top 10, hoeveel fok! is gestegen, hoever we nog van GoT afliggen enz....
ik wil dat best wel doen anders... k heb toch wel elke avond genoeg tijd en zin over
lijkt me heel coolquote:Op zondag 12 september 2004 21:27 schreef MWP het volgende:
Is het misschien een idee als we (net als op GoT) ook onze team-stats gaan bijhouden?
Misschien niet zo uitgebreid, maar ook gewoon elke dag aan het eind een kleine inventarisatie maken van nieuwe leden, de top 10, hoeveel fok! is gestegen, hoever we nog van GoT afliggen enz....
ik wil dat best wel doen anders... k heb toch wel elke avond genoeg tijd en zin over
doen zij dit niet automatisch? ik zie het wel zitten om daar php scriptje voor te schrijven dat de juiste output geeft om gewoon hier op het forum te plakken en de juiste stats te maken.quote:Op zondag 12 september 2004 21:27 schreef MWP het volgende:
Misschien zijn er anderen die wel ff tijd hebbenquote:Op zondag 12 september 2004 21:33 schreef Jump het volgende:
[..]
doen zij dit niet automatisch? ik zie het wel zitten om daar php scriptje voor te schrijven dat de juiste output geeft om gewoon hier op het forum te plakken en de juiste stats te maken.
maar heb er niet echt zoveel tijd voor momenteel.
morgen feesttentje opbouwen
Lukt nietquote:Op zondag 12 september 2004 21:29 schreef Qwea het volgende:
[..]
Lees ffkes de openings postDaar staat het allemaal in.Als het niet lukt horen we het wel weer
offtopic: is hier volgend wijkkermis en aan de biertap is dat zeer tofquote:Op zondag 12 september 2004 21:34 schreef Qwea het volgende:
[..]
Misschien zijn er anderen die wel ff tijd hebben
Offtopic : Feest tent? Je nodigt ons uit?
Voor een php script heb ik ook de tijd niet, maar elke dag een 10-tal minuten even de laatste stats updaten is geen probleem voor mequote:Op zondag 12 september 2004 21:33 schreef Jump het volgende:
[..]
doen zij dit niet automatisch? ik zie het wel zitten om daar php scriptje voor te schrijven dat de juiste output geeft om gewoon hier op het forum te plakken en de juiste stats te maken.
maar heb er niet echt zoveel tijd voor momenteel.
morgen feesttentje opbouwen
Ff paar keer proberenquote:Op zondag 12 september 2004 22:20 schreef SuperUli het volgende:
Het wachtwoord werkt niet?.
Je logt in op de site, dan onder de username klik je op teams.Dan staat er JOIN teams. Typ FOK! in. Dan krijg je een balk met fok en de stats.En dan achter aan staat join.Klik.Voer ww in en dan moet ie het doenquote:Op zondag 12 september 2004 21:39 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Lukt niet
Ik zie nergens "Join" staan voor de fok team clan dinges.
Tnxquote:Op zondag 12 september 2004 23:53 schreef Chirma het volgende:
Supermooi MWP
Misschien is het leuk om voor de top10 ook gelijk er bij te zetten welke fok-user wie is. De usernames op Fok zijn namelijk niet altijd het zelfde als op WP.
Oja, ipv een top10 is een top20 of een top30 leuker zodat ook de wat minder hard typende users vermeld staan
quote:Op maandag 13 september 2004 10:15 schreef KixAss456 het volgende:
* Qwea zit er nu ook bij
quote:You have sucessfully joined team fok!!
gewoon veel klikken, en heeeeel veeeeel typenquote:Op maandag 13 september 2004 10:26 schreef Man_Made_God het volgende:
Dus dit zou betekenen dat ik nu een heleboel moet posten en alle topics hier moet aanklikken?
cool
[..]
dit gaan we eens moeten testenquote:Op maandag 13 september 2004 14:16 schreef qu63 het volgende:
ook leuk trouwens is de key frequencies functie
kan je zien welke letters je met meest typt!
even rechtsklikken op je whatpulse icon. krijg je een balkje in beeld met aanslagen e.d.quote:Op maandag 13 september 2004 15:07 schreef Slarioux het volgende:
Geekfunctie? Wat is dat dan?
Rofl die is wel gaaf, dan zie je het tenmisnte echt oplopen. Heb alleen wel het gevoel dat ie af en toe een toetsje teveel telt? Dan springt ie van 0 ineens naar 2 zeg maar.quote:Op maandag 13 september 2004 15:08 schreef Man_Made_God het volgende:
[..]
even rechtsklikken op je whatpulse icon. krijg je een balkje in beeld met aanslagen e.d.
geen last van, misschien dat ie af en toe een beetje achterloopt ofzo? De spatie staat trouwens bij mij bovenaan de lijst van meestgebruikte knoppen. Best lachen dit, misschien dat we nog es wat gaan betekenen in de toekomst.... * Man_Made_God droomt verderquote:Op maandag 13 september 2004 15:12 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Rofl die is wel gaaf, dan zie je het tenmisnte echt oplopen. Heb alleen wel het gevoel dat ie af en toe een toetsje teveel telt? Dan springt ie van 0 ineens naar 2 zeg maar.
Wordt ie een bolletje of komt er een heel klein stipje bij?quote:Op maandag 13 september 2004 15:23 schreef Man_Made_God het volgende:
wat betekenen die kleurveranderingen trouwens van dat icon? Meestal heeft ie de kleur die je eraan geeft (zwart blauw of groen volgens mij) maar soms wordt ie geel?
Nee, ik bedoel de W zelf, als het nu nog niet duidelijk is maak ik er wel even een screendump van. Als er zo'n klein stipje bijkomt is het omdat je een 'stroke' doet, die had ik al door.quote:Op maandag 13 september 2004 15:28 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Wordt ie een bolletje of komt er een heel klein stipje bij?
quote:Op maandag 13 september 2004 21:49 schreef MWP het volgende:
We hebben negen nieuwe members én we hebben een nieuwe lijst met stats op een geheel vernieuwde pagina layout
Commentaar heel graag
Zie vanaf nu: http://mwp.downfire.com/fok/chart.php (.html schakelt nu door)
En in verhouding zijn we gestegen tegen GoT dus we zijn goed op dreef!
Inderdaad, zodra de werkstukken komen, komen er veel keystrokesquote:Op maandag 13 september 2004 22:27 schreef Man_Made_God het volgende:
Ik moet nog een beetje inkomen. Ben ook nog niet echt met school bezig geweest, dat wil ook nog wel es helpen. Maar ja, vanochtend geregistreerd, dus een respectabele positie, vind ik zelf.
Voor de Complete fok forum layout, neem een kijkje op: http://fok.internix.bequote:Op maandag 13 september 2004 21:49 schreef MWP het volgende:
We hebben negen nieuwe members én we hebben een nieuwe lijst met stats op een geheel vernieuwde pagina layout
Commentaar heel graag
Zie vanaf nu: http://mwp.downfire.com/fok/chart.php (.html schakelt nu door)
En in verhouding zijn we gestegen tegen GoT dus we zijn goed op dreef!
welke plaatjes bedoel je?? volgens mij doen namelijk bij mij wel alle plaatjes het. in ieder geval wel die pijlen enzovoort.quote:Op dinsdag 14 september 2004 10:22 schreef qu63 het volgende:
de plaatjes doen het niet op http://mwp.downfire.com/fok/chart.php
Hiero doen ze het wel hoorquote:Op dinsdag 14 september 2004 10:22 schreef qu63 het volgende:
de plaatjes doen het niet op http://mwp.downfire.com/fok/chart.php
quote:Op dinsdag 14 september 2004 11:15 schreef Impry het volgende:
[afbeelding]Kzit alleen niet in het Fok!-team
![]()
En top 20 lijkt mij persoonlijk voldoende toch? Ik bedoel, als je elke x alles moet gaan switchen omdat iemand omhoog of omlaag is gegaan...dan ben je wel ffkes bezigquote:Op maandag 13 september 2004 22:50 schreef MWP het volgende:
*bookmarkt http://fok.internix.be
@DragonChaser => dan eindigen we straks met een top 50.. en dat is voor mij even iets te veel werk om elke dag te gaan bijhouden
Kortom : Nog lang niet genoeg!quote:fok!
Fok.nl
This team has 84 member(s), which have typed 6,867,504 keys and clicked 2,708,207 times alltogether.
The team holds 0.05% percent of all the teams/users of this project.
quote:Op dinsdag 14 september 2004 14:31 schreef FFantaghiro het volgende:
Je moet niet een keer mailen.. gewoon een mailbom
FP bericht FOK! Whatpulsequote:Op dinsdag 14 september 2004 14:35 schreef FFantaghiro het volgende:
En een linkje![]()
Luiwammesquote:Op dinsdag 14 september 2004 14:44 schreef FFantaghiro het volgende:
[..]
*aaai aaai*![]()
Ik ben ook bang van niet..quote:Op dinsdag 14 september 2004 14:45 schreef Qwea het volgende:
[..]
Luiwammes![]()
Ik denk niet dat we een FP bericht krijgen
quote:Op dinsdag 14 september 2004 14:46 schreef FFantaghiro het volgende:
[..]
Ik ben ook bang van niet..zullen we fok! gaan boycotten
![]()
Veel beter zullen we GoT maar joinenquote:Op dinsdag 14 september 2004 14:47 schreef Qwea het volgende:
[..]ja
quote:Op dinsdag 14 september 2004 14:51 schreef FFantaghiro het volgende:
[..]
Veel beter zullen we GoT maar joinen![]()
haha spelbrekerquote:Op dinsdag 14 september 2004 14:57 schreef Qwea het volgende:
[..]dát gaat me weer net té ver
Bijna volquote:Op dinsdag 14 september 2004 14:58 schreef FFantaghiro het volgende:
[..]
haha spelbrekerNouja.. dan blijven we dit topic maar hoog houden
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |