Sorriequote:Op maandag 6 september 2004 18:59 schreef Quinny het volgende:
Aan dieheb ik natuurlijk geen zak aan
![]()
Ben je weer dronken of wat?quote:Op maandag 6 september 2004 19:01 schreef Strolie75 het volgende:
*newbie en blauwen aantrek topic*
quote:Op maandag 6 september 2004 19:00 schreef Magneet het volgende:
sja ik weet ook niet echt roddels ofzo, Choas kon trouwens toen hij zondag wakker werd zijn auto niet vinden terwijl hij erin lag
Ja sorryquote:Op maandag 6 september 2004 19:01 schreef Strolie75 het volgende:
*newbie en blauwen aantrek topic*
supergezellig alleen die PrivateRyan werd een beetje gruwelijk lastig en is boven op een tent gevallen ( samen met Jogy ) en het veldje was een slagveld smorgens vroegquote:Op maandag 6 september 2004 19:04 schreef Quinny het volgende:
[..]
Hoe was die meet eigenlijk?
Tja, dat krijg je met nerds die een dagje uit zijnquote:Op maandag 6 september 2004 19:05 schreef Magneet het volgende:
[..]
supergezellig alleen die PrivateRyan werd een beetje gruwelijk lastig en is boven op een tent gevallen ( samen met Jogy ) en het veldje was een slagveld smorgens vroeg
de oudste was opa die over de 60 is en de jongste de koters van Harrie1 die om 8.30 smorgens vroeg iedereen wakker zijn gaan roepen en ana tenten zijn gaan trekkenquote:Op maandag 6 september 2004 19:07 schreef Quinny het volgende:
[..]
Tja, dat krijg je met nerds die een dagje uit zijn
Belangrijkste weet je alquote:Op maandag 6 september 2004 19:11 schreef SailingAce het volgende:
Zo.. 2200 Km in een week er op zitten
Nog wat gemist?
Ik ben niet op die tent gevallen hoorquote:Op maandag 6 september 2004 19:05 schreef Magneet het volgende:
[..]
supergezellig alleen die PrivateRyan werd een beetje gruwelijk lastig en is boven op een tent gevallen ( samen met Jogy ) en het veldje was een slagveld smorgens vroeg
quote:Op maandag 6 september 2004 19:05 schreef Quinny het volgende:
Ja sorry
Alles goed met je verder? En met Toadette ook
Bevalt het leven een beetje in holland?
Gijssssssssssssssssssssssssssssquote:Op maandag 6 september 2004 19:11 schreef SailingAce het volgende:
Zo.. 2200 Km in een week er op zitten
Nog wat gemist?
Oh zoveeeeel Gijsquote:Op maandag 6 september 2004 19:17 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
GijssssssssssssssssssssssssssssHoe was het? Coole dingen gezien?
Yupquote:Op maandag 6 september 2004 19:27 schreef Strolie75 het volgende:
Klinkt geweldig Gijs!Ben je nog over die lange brug gereden?
Ben benieuwd naar je foto's! Er is daar zoveel te zien, je kunt wel een maand blijven!quote:Op maandag 6 september 2004 19:28 schreef SailingAce het volgende:
Yup
kun je ook overheen fietsen![]()
Nee, dank jequote:Op maandag 6 september 2004 19:29 schreef ChOas het volgende:
Ik ben naar de meet geweest
Who wants to puke on me ?
___________________________O________________________________quote:Op maandag 6 september 2004 19:36 schreef Quinny het volgende:
24 kijken
quote:Op maandag 6 september 2004 19:37 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
___________________________O________________________________
Mijn kuiken vind er dus geen reet aan. Afgelopen week was hel voor haar!
quote:Op maandag 6 september 2004 19:40 schreef Quinny het volgende:
Ik kan me daar niets bij voorstellen. Vind het echt geweldig
Hoe laat en waar???quote:Op maandag 6 september 2004 19:48 schreef SailingAce het volgende:
Oh ja... herhaling ER vanaaf
die grote tent van brighteyes bedoel je? daar lagen iig ook een paar lijnen van losquote:Op maandag 6 september 2004 19:15 schreef jogy het volgende:
[..]
Ik ben niet op die tent gevallen hoor, ik heb wel de scheerlijnen van een koepeltentje in de loop van de avond weggestruikeld, maar dat was alles
![]()
quote:Op maandag 6 september 2004 20:07 schreef Magneet het volgende:
roddel alert : ik hoor net uit betrouwbare bron dat ChOas heeft gezoend met Bluezz
Wat cool Gijsquote:Op maandag 6 september 2004 19:23 schreef SailingAce het volgende:
[..]
Oh zoveeeeel Gijs
Heb een fles gevuld met strandzand en zeewater van Omaha beach
Zoveel dingen gezien en bewonderd.. af en toe was ik er stil van!!
American cemeterie, die stranden ...En Frankrijk is zo mooi.. en dan heb ik maar een klein stuk gezien....
Die wegen zijn zoooo lang daar
Ben ook nog es poepbruin geworden, pracht van een zwembad op de camping
Post morgen wel paar foto's
JIj zat ook in Frankrijk toch? Ook mooi weer gehad dus?quote:Op maandag 6 september 2004 21:13 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Wat cool GijsBen ook net terug !!
Zand uit Omaha beach![]()
zo jij bent vroeg wakkerquote:Op dinsdag 7 september 2004 07:56 schreef Gaaaast het volgende:
Mogguh
Heerlijk uitgeslapen zeg, scheelt gewoon 3 uur met normaalquote:Op dinsdag 7 september 2004 07:57 schreef kepler het volgende:
[..]
zo jij bent vroeg wakker
Heh lekker , Nadientjequote:Op dinsdag 7 september 2004 09:07 schreef Nadientje het volgende:
ik moet gewoon naar nijkerk vandaagdrie uur heen en terug
nee da niet lekkerquote:Op dinsdag 7 september 2004 09:11 schreef Gaaaast het volgende:
[..]
Heh lekker , Nadientje
![]()
Jij welquote:Op dinsdag 7 september 2004 09:11 schreef Nadientje het volgende:
[..]
nee da niet lekker
Vreselijk mooi weer.... we hebben echt mazzel gehadquote:Op maandag 6 september 2004 21:38 schreef SailingAce het volgende:
[..]
JIj zat ook in Frankrijk toch? Ook mooi weer gehad dus?
Waarom ?quote:Op dinsdag 7 september 2004 10:16 schreef Notorious_Roy het volgende:
He heeeeerlijk, goeiemorgen
Lekker geslapen, vanmiddag pas college, zometeen Sudeki gamen, Games.fok loopt lekker, Burnout 3 en Top Spin komen deze week, heb gesolliciteerd en mannetjes eerste indruk was positief, etcquote:Op dinsdag 7 september 2004 10:48 schreef Gaaaast het volgende:
[..]
Waarom ?![]()
quote:Op dinsdag 7 september 2004 10:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Lekker geslapen, vanmiddag pas college, zometeen Sudeki gamen, Games.fok loopt lekker, Burnout 3 en Top Spin komen deze week, heb gesolliciteerd en mannetjes eerste indruk was positief, etc
Ik hou van het leven
quote:Op dinsdag 7 september 2004 10:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Lekker geslapen, vanmiddag pas college, zometeen Sudeki gamen, Games.fok loopt lekker, Burnout 3 en Top Spin komen deze week, heb gesolliciteerd en mannetjes eerste indruk was positief, etc
Ik hou van het leven
MWAAAA Dan ga ik vandaag toch maar weer langs de FRS denk ikquote:Op dinsdag 7 september 2004 11:03 schreef Chocobo het volgende:
GCSHOP heeft het spel binnen. Dat houdt in dat Burnout heeeeel misschien vandaag al in de bus ligt of anders opzekers morgen![]()
![]()
Dat is heeerrrlijkquote:Op dinsdag 7 september 2004 11:03 schreef Chocobo het volgende:
GCSHOP heeft het spel binnen. Dat houdt in dat Burnout heeeeel misschien vandaag al in de bus ligt of anders opzekers morgen![]()
![]()
quote:Op dinsdag 7 september 2004 11:04 schreef SailingAce het volgende:
[..]
Dat is heeerrrlijk
*Bellen met Dixons vandaag*
quote:Op dinsdag 7 september 2004 11:03 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
MWAAAA Dan ga ik vandaag toch maar weer langs de FRS denk ik
Guuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuunt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 7 september 2004 11:11 schreef kepler het volgende:
whahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Struikrover zijn internet ligt eruit thuis
GUUUUUUUUUUUUUUUUNT
Net gebeld, niet binnen vandaag, misschien morgen.quote:Op dinsdag 7 september 2004 11:07 schreef Chocobo het volgende:
[..]
[..]
bel danquote:Op dinsdag 7 september 2004 11:03 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
MWAAAA Dan ga ik vandaag toch maar weer langs de FRS denk ik
JAAAAAAAAAAAAAquote:Op dinsdag 7 september 2004 11:27 schreef kepler het volgende:
[..]
bel dan
12 uur bij de FRSquote:Op dinsdag 7 september 2004 11:31 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
JAAAAAAAAAAAAA
*Aankleden
*Ontbijten
*Naar de FRS
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:Op dinsdag 7 september 2004 11:31 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
JAAAAAAAAAAAAA
*Aankleden
*Ontbijten
*Naar de FRS
let op de aanbieding 3 halen 2 betalenquote:Op dinsdag 7 september 2004 11:42 schreef SailingAce het volgende:
[..]
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Dixons heeft m niet, Mediamarkt heeft m niet, FRS [plaatselijke woonplaats] heeft m wel![]()
Freebees uitgeven
Juist, wij halen er Second Sight erbijquote:Op dinsdag 7 september 2004 12:05 schreef kepler het volgende:
[..]
let op de aanbieding 3 halen 2 betalen
misschienquote:Op dinsdag 7 september 2004 12:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Juist, wij halen er Second Sight erbij
Kuthoerquote:Op dinsdag 7 september 2004 11:42 schreef SailingAce het volgende:
[..]
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Dixons heeft m niet, Mediamarkt heeft m niet, FRS [plaatselijke woonplaats] heeft m wel![]()
Freebees uitgeven
quote:Op dinsdag 7 september 2004 15:02 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ja Magneet, we spelen Burnout 3Wat een heerlijke game
Nou ja, 3, 2, 1 GASSSS, BOOST, CRAASSSHHHHquote:Op dinsdag 7 september 2004 15:43 schreef Chocobo het volgende:
[..]![]()
Vertel !
Ja dat is het inderdaad in een notendopquote:Op dinsdag 7 september 2004 15:45 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nou ja, 3, 2, 1 GASSSS, BOOST, CRAASSSHHHH
mocht dit over een maand nog gespeeld worden kom ik misschien tegen die tijd een keerquote:Op dinsdag 7 september 2004 16:23 schreef kepler het volgende:
komen er nog mensen online?
quote:Op dinsdag 7 september 2004 17:43 schreef Strolie75 het volgende:
Als ik aan het spelen ben in single mode kun je dat niet online zienquote:Op dinsdag 7 september 2004 16:23 schreef kepler het volgende:
komen er nog mensen online?
quote:Op dinsdag 7 september 2004 16:41 schreef ChOas het volgende:
Gave fotos!!!
Voor de kleine zorgenquote:Op dinsdag 7 september 2004 19:25 schreef Strolie75 het volgende:
Vandaag met mijn manager gesproken. Vanaf 1 januari ga ik 36 uur werken4x9 uur en dus 1 dag in de week vrij om iets anders te doen.
quote:Op dinsdag 7 september 2004 19:29 schreef ChOas het volgende:
Voor de kleine zorgen
Datbuikje
van Toadette
quote:Op dinsdag 7 september 2004 19:30 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
IK ben niet zwanger!quote:Op dinsdag 7 september 2004 19:29 schreef ChOas het volgende:
[..]
Voor de kleine zorgen
Datbuikje
van Toadette
stil nou!!!!! Ik heb helemaal geen zin.quote:Op dinsdag 7 september 2004 19:41 schreef Strolie75 het volgende:
Over buikje gesproken. Straks weer sporten!![]()
![]()
Dat behoort leuk te zijn Gijsquote:Op dinsdag 7 september 2004 19:41 schreef Strolie75 het volgende:
Over buikje gesproken. Straks weer sporten!![]()
![]()
Aan de bar jaquote:Op dinsdag 7 september 2004 20:00 schreef Strolie75 het volgende:
Als ik eenmaal daar ben is het leuk.
Fitnessquote:Op dinsdag 7 september 2004 20:00 schreef Strolie75 het volgende:
Als ik eenmaal daar ben is het leuk.
Kan je beter neukenquote:Op dinsdag 7 september 2004 22:16 schreef Strolie75 het volgende:
Zo, weer een milimeter buik eraf.
Niemand is perfect. © Chocoboquote:Op dinsdag 7 september 2004 22:28 schreef Strolie75 het volgende:
En toch haal ik hem niet.
quote:Op dinsdag 7 september 2004 22:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Niemand is perfect. © Chocobo
Gijs je weet niet wat je meemaakt serieusquote:Op woensdag 8 september 2004 00:46 schreef Chocobo het volgende:
KeplerNL is playing Burnout 3.
NotoriousRoy is playing Burnout 3.
Ga dan!!quote:Op woensdag 8 september 2004 08:16 schreef -Struikrover- het volgende:
Serieus, m`n rug![]()
Nog nooit zo`n pijn gehad![]()
. ik ga naar huis denk ik
![]()
He heeerlijk !!quote:Op woensdag 8 september 2004 01:45 schreef kepler het volgende:
[..]
Gijs je weet niet wat je meemaakt serieus
ik heb veel race-games gespeeld, maar de snelheid in dit spel![]()
tis wel heeeeeeeel erg arcade, maar dat is logisch ook. Tis een kruising tussen RBS3 en PGR2 met alle goede punten
de adrenaline die je krijgt van een potje racen
Kheb zo'n hekel aan meelopers hequote:Op woensdag 8 september 2004 09:02 schreef Chocobo het volgende:
[..]
He heeerlijk !!Kreeg net een sms van Strol.... hij heeft hem ook maar gehaald
![]()
quote:Op woensdag 8 september 2004 09:24 schreef SailingAce het volgende:
[..]
Kheb zo'n hekel aan meelopers he
Fable niet halenquote:Op woensdag 8 september 2004 09:27 schreef Chocobo het volgende:
[..]Spel scoort tevens een 9.5 op gamespot... dat is fucking hoog voor die site zeg
Ja Strol is Strol,.... hij haalt nooit games maar vaak switched die wel om. Ik gilde toen die zei dat die Fable niet haalt omdat hij twijfelt![]()
![]()
Heb het maar niet serieus genomen.... tegen die tijd zit ook hij heerlijk te gamen in de wereld van Fable !
Dat zou wel tof zijn van Strolquote:Op woensdag 8 september 2004 09:50 schreef SailingAce het volgende:
[..]
Fable niet halen![]()
![]()
Ik weet hetquote:Op woensdag 8 september 2004 09:50 schreef SailingAce het volgende:
[..]
Fable niet halen![]()
![]()
quote:Op woensdag 8 september 2004 10:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
NadineGoeiemorgen
![]()
Heb je vrij vandaag? En hebben jullie Burnout 3 alquote:Op woensdag 8 september 2004 10:17 schreef Nadientje het volgende:
[..]
haaaai
nee ik had eigenlijk wel vrij vandaag en gister maar gister moest ik op cursus in nijkerk en vandaag moet ik een sluit overnemen van een collega die vandaag naar die cursus moet... maar morgen heb ik vrijquote:Op woensdag 8 september 2004 10:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Heb je vrij vandaag? En hebben jullie Burnout 3 al
Je mag je sig wel eens aanpassen, gij Burnout-out-lozequote:Op woensdag 8 september 2004 10:59 schreef -Struikrover- het volgende:
quote:Op woensdag 8 september 2004 11:01 schreef -Struikrover- het volgende:
Ik ga zo naar huis jongens. En heb thuis geen internet meer dus. ws tot maandag ofzo
Ja, klapte er gister uit, een uur met Demon gebeld, ze zien me nog wel maar er is geen dataverkeer meer mogelijk of zoietsquote:Op woensdag 8 september 2004 11:02 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]nog steeds geen internet?
quote:Dan ga ik je bellen deze week. Ik kan niet tot maandag zonder je
Fucked up, kijk een dagje zonder gun ik je wel, maar 5 dagenquote:Op woensdag 8 september 2004 11:06 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Ja, klapte er gister uit, een uur met Demon gebeld, ze zien me nog wel maar er is geen dataverkeer meer mogelijk of zoiets. Nu hebben ze een storingsmelding gedaan naar BBned. maar daar gaat minimaal 5 dagen overheen zeiden ze
Geef je eenquote:![]()
![]()
Jammer dat je niet kan inviten in Single Player he?quote:Op woensdag 8 september 2004 11:01 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Je mag je sig wel eens aanpassen, gij Burnout-out-loze
Ja, dat sucked hendig... Wat dat betreft zijn er betere LIVE gamesquote:Op woensdag 8 september 2004 11:27 schreef SailingAce het volgende:
[..]
Jammer dat je niet kan inviten in Single Player he?
Told you soquote:Op woensdag 8 september 2004 11:28 schreef Strolie75 het volgende:
Even heel snel tussendoor. Toch maar Burnout 3 gehaald! Ik kan niet tegen jullie enthousiasme en heb geen ruggengraat.![]()
quote:Verder was ik begonnen met wat oudere games, waaronder Zelda: OOT maar dat is gewoon hetzelfde als Windwaker maar dan zonder water!Ik trek die oude consolegames gewoon niet meer!
![]()
quote:Tot straks!
Graphics van Zelda: OOT zijn echt goed hoor! Alleen het is net Windwaker! Zelfde soort puzzels, dungeons, wapens, etc. Alleen is de setting anders (minder water).quote:Op woensdag 8 september 2004 11:30 schreef Notorious_Roy het volgende:Ik kan over OOT niets zeggen omdat ik zelf hem nog niet gespeeld heb, maar toen ik aan FF9 begon vond ik het heerlijk hoor, ondanks dat ik blokjes kon tellen bij de characters
N64 verkopen is geen optie! Krijg ik herrie met Toadette i.v.m. Mario Kart!quote:Op woensdag 8 september 2004 11:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik weet nu al dat de Replay de volgende niet meer inneemt:
Burnout 2 (PS2) omdat deel 3 nu uit is
MM3 (Xbox) omdat ie zonder hoesje is
RS3 (Xbox) omdat Black Arrow nu uit is
De rest wil ik wel even vragen, maar voor sommige games kun je beter Ebay oid proberen aangezien daar soms nogal domme mensen zitten die veel te veel willen betalen voor (in ieder geval) je N64 games
Dan hoef je geen Zelda game meer te halen, soort puzzels, wapens, vijanden en dungeons komen altijd ongeveer overeenquote:Op woensdag 8 september 2004 11:36 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Graphics van Zelda: OOT zijn echt goed hoor! Alleen het is net Windwaker! Zelfde soort puzzels, dungeons, wapens, etc. Alleen is de setting anders (minder water).
Dat zeg ik ook nergensquote:Op woensdag 8 september 2004 11:39 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
N64 verkopen is geen optie! Krijg ik herrie met Toadette i.v.m. Mario Kart!![]()
Ik denk er precies hetzelfde over eigenlijk, maar ik bewaar ze wel ivm verzamelwaardequote:Paper Mario trek ik niet, Zelda: OOT heb ik al als bonusdisk bij de Windwaker en Conker’s speel ik straks liever uit op de XBox.
quote:[Ker-mode]
Nu echt weg
[/Ker-mode]
Word afspreken via GAM of de Gijsjes dusquote:Op woensdag 8 september 2004 11:28 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ja, dat sucked hendig... Wat dat betreft zijn er betere LIVE gamesOok kun je geen kamers aanmaken voor alleen friends, en dat is strax best last als er meer mensen BO3 hebben...
Ja, dat moet verder geen probleem zijnquote:Op woensdag 8 september 2004 11:47 schreef SailingAce het volgende:
[..]
Word afspreken via GAM of de Gijsjes dus
Ik zag ook in mijn friendslist niet staan in welke games mijn friends zitten
dat kan wel, gewoon een passwoord erin zettenquote:Op woensdag 8 september 2004 11:28 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ja, dat sucked hendig... Wat dat betreft zijn er betere LIVE gamesOok kun je geen kamers aanmaken voor alleen friends, en dat is strax best last als er meer mensen BO3 hebben...
Nou.. spelen dus!!quote:Op woensdag 8 september 2004 16:20 schreef Chocobo het volgende:
I...ik heb... Buuuuurnouuuut 3![]()
vanavond 2245 ben ik livequote:Op woensdag 8 september 2004 16:20 schreef Chocobo het volgende:
I...ik heb... Buuuuurnouuuut 3![]()
guntquote:Op woensdag 8 september 2004 17:14 schreef Strolie75 het volgende:
Typisch....op de dag dat ik een nieuw spel heb moet ik een uur overwerken omdat een vergadering uitloopt.
Gestoord.quote:Op woensdag 8 september 2004 18:03 schreef Strolie75 het volgende:
Tenminste...tot Outrun 2 uitkomt.
quote:Op woensdag 8 september 2004 18:10 schreef SailingAce het volgende:
Gestoord.
Ja opzekers welquote:Op woensdag 8 september 2004 18:18 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Net $287.000 gehaald bij die eerste crash
Alleen heb ik niet het idee dat die aftertouch veel uitmaakt.
Niet!quote:Op woensdag 8 september 2004 19:28 schreef Strolie75 het volgende:
Fok sucked
What else is new?quote:Op woensdag 8 september 2004 19:28 schreef Strolie75 het volgende:
Fok sucked
idd hij doet het eindelijk weer eens.quote:Op woensdag 8 september 2004 19:28 schreef Strolie75 het volgende:
Fok sucked
Wat is dat voor iets wazig?quote:Op donderdag 9 september 2004 01:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
Sailing, kan jouw tv geen 60 Hz? Want dat is serieus fucked omdat 50 en 60 Hz niet met elkaar op LIVE kunnen...
Ik heb in het xbox menu nu op 60Hz gezetquote:Op donderdag 9 september 2004 01:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
Sailing, kan jouw tv geen 60 Hz? Want dat is serieus fucked omdat 50 en 60 Hz niet met elkaar op LIVE kunnen...
Dat wist ik ook niet nee, maar blijkt dat gamers alleen met elkaar kunnen spelen als ze zelfde instelling hebben van Hertz. Gros speelt met 50 Hz overigs.quote:Op donderdag 9 september 2004 06:34 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Wat is dat voor iets wazig?
Maar niet tegen ons, want je moest Arie en Sylvester kijkenquote:Op donderdag 9 september 2004 09:31 schreef Strolie75 het volgende:
Even dag zeggen
Gisteravond tot 1:00 lopen gamen.![]()
![]()
Die crash-gedeeltes zijn verslavend!
quote:Op donderdag 9 september 2004 08:02 schreef SailingAce het volgende:
@Roy, wij gaan ook Zaterdag naar die gamebeurs.
Ik speel altijd 60 Hrz,... sneller, voller en mooier beeldquote:Op donderdag 9 september 2004 07:57 schreef SailingAce het volgende:
[..]
Dat wist ik ook niet nee, maar blijkt dat gamers alleen met elkaar kunnen spelen als ze zelfde instelling hebben van Hertz. Gros speelt met 50 Hz overigs.
MSN vanavond wel ff mn mobiel nummer.. kunnen we ff gezellig meeten ofzoquote:Op donderdag 9 september 2004 10:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik heb overigens een perskaart, maar er is nog niet bekend wat dat precies inhoudt
Nou moet ik zeggen dat ik hem altijd op 50 had staan omdat ik die feature niet kende in het menuquote:Op donderdag 9 september 2004 10:52 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik speel altijd 60 Hrz,... sneller, voller en mooier beeld
As een spel 60 hz ondersteund is het wel lekker om in je dashboard dat aan te hebben staan ja. Zoals choco zegt, het beeld word wel verbeterd.quote:Op donderdag 9 september 2004 11:24 schreef D-Devil het volgende:
Is dat met 1 bepaalde Game met die Hz'en?
Heb daarna nog even gegamed.quote:Op donderdag 9 september 2004 10:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Maar niet tegen ons, want je moest Arie en Sylvester kijken
Bij RS3 werkt het wel, daar heb ik regelmatig met Sailing gegamedquote:Op donderdag 9 september 2004 12:08 schreef D-Devil het volgende:
Nee dat bedoel ik niet, meer dat het niet samen werkt als de 1 50 heeft, en de andere 60Hz.
Mij niet bekend.quote:Op donderdag 9 september 2004 12:08 schreef D-Devil het volgende:
Nee dat bedoel ik niet, meer dat het niet samen werkt als de 1 50 heeft, en de andere 60Hz.
Veel rustiger voor je ogenquote:Op donderdag 9 september 2004 11:28 schreef SailingAce het volgende:
[..]
As een spel 60 hz ondersteund is het wel lekker om in je dashboard dat aan te hebben staan ja. Zoals choco zegt, het beeld word wel verbeterd.
quote:Op donderdag 9 september 2004 12:43 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Veel rustiger voor je ogen
wat?quote:Op donderdag 9 september 2004 13:21 schreef Strolie75 het volgende:
Misschien moet Magneet....nee, te makkelijk.
1) Zijn tv op 50 Hz zetten zodat hij niet mee kan doen met Burnout 3?quote:Op donderdag 9 september 2004 13:37 schreef Magneet het volgende:
[..]
wat?
quote:Op donderdag 9 september 2004 13:58 schreef Chocobo het volgende:
3 nieuwe films gekocht
Passion of the Christ
Menace II Society
Peter Pan
Heerlijk
Ja niet Peter Pan de disney film hoor. Die heb ik al, maar Peter Pan die nieuwe familiefilm zeg maarquote:Op donderdag 9 september 2004 14:31 schreef SailingAce het volgende:
[..]
Die eerste wil ik ook nog halen, de tweede te vaak gezien op video, en de derde hebben we ook staan geloof ik, Tam kijkt die films
Oh dat is wel een leuke film voor Tam dan, die heeft ze nog nietquote:Op donderdag 9 september 2004 14:36 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja niet Peter Pan de disney film hoor. Die heb ik al, maar Peter Pan die nieuwe familiefilm zeg maarDie is echt geweldig !! Of bedoel je die ook !!
http://www.imdb.com/title/tt0316396/
trouwens.... Passion of the Christ ligt voor 12 euro bij de mediamarktDaar heb ik hem vandaan
quote:Op donderdag 9 september 2004 15:13 schreef SailingAce het volgende:
http://nu.nl/news.jsp?n=404830&c=11
Vrouwen hebben niks te zoeken in de politiek
hoi hoi!!!!!!quote:Op donderdag 9 september 2004 17:10 schreef Strolie75 het volgende:
Dine![]()
![]()
Alleen Renske? Zou ze die neger hebben gedumpt?![]()
Visum verlopen?quote:Op donderdag 9 september 2004 17:18 schreef silver-surfer het volgende:
![]()
quote:Op donderdag 9 september 2004 17:20 schreef SailingAce het volgende:
[..]
Visum verlopen?
Ik wil terug.......quote:Op donderdag 9 september 2004 17:33 schreef silver-surfer het volgende:
Even wat foto's
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Enquote:Op donderdag 9 september 2004 17:26 schreef mr_Brown het volgende:
![]()
Haiquote:Op donderdag 9 september 2004 17:51 schreef O-Ren het volgende:
[..]
Ik wil terug.......![]()
Het was echt heeeeerlijk![]()
mooie vrouwtjesquote:Op donderdag 9 september 2004 17:33 schreef silver-surfer het volgende:
Even wat foto's
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Vandaar die plotselinge duisternis!quote:Op donderdag 9 september 2004 18:32 schreef Chocobo het volgende:
Die stinkdikke is terug in het land![]()
quote:Op donderdag 9 september 2004 18:50 schreef Strolie75 het volgende:
[afbeelding]
Waarom heeft Brown een bezem in de hand?Hebben jullie hem laten werken???
*Naar ondertitel wijst*quote:Op donderdag 9 september 2004 17:26 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Turken zijn zo gek nog niet
Waarom DOEN ze dat dan niet?quote:Op donderdag 9 september 2004 18:55 schreef ChOas het volgende:
Daar ZIJN die mensen voor
Da's de natuur, hequote:Op donderdag 9 september 2004 19:05 schreef chibibo het volgende:
[..]
Waarom DOEN ze dat dan niet?
Cookies?quote:Op donderdag 9 september 2004 19:07 schreef ChOas het volgende:
Kut!
Mondquote:Op donderdag 9 september 2004 19:12 schreef D-Devil het volgende:
[..]
Cookies?.
.
dat ziet er niet verkeerd uit!quote:Op donderdag 9 september 2004 17:33 schreef silver-surfer het volgende:
Even wat foto's
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Vandaag post gehad maar ik was niet thuisquote:Op donderdag 9 september 2004 20:15 schreef D-Devil het volgende:
Ik moet nog zoveel games uitspelen.
Koerier post neem ik aan?quote:Op donderdag 9 september 2004 20:16 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Vandaag post gehad maar ik was niet thuisMorgen komen ze weer en dan ben ik er
quote:Op donderdag 9 september 2004 20:19 schreef D-Devil het volgende:
[..]
Koerier post neem ik aan?
Ze lijkt een beetje op Nadine.quote:Op donderdag 9 september 2004 20:32 schreef D-Devil het volgende:
Dan wil ik haar.
kom nou eens spelenquote:Op donderdag 9 september 2004 20:29 schreef Strolie75 het volgende:
Dat spel
Dit weekend...vanavond film kijken.quote:Op donderdag 9 september 2004 21:16 schreef kepler het volgende:
kom nou eens spelen
quote:Op donderdag 9 september 2004 21:17 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Dit weekend...vanavond film kijken.
Iemand moet de lul zijn he.quote:Op vrijdag 10 september 2004 07:28 schreef Strolie75 het volgende:
Vandaag gewoon in mijn uppie hier.
Wordt tijd dat ik ook een part-time dag krijg...
Wel lekker rustig...beetje werken...beetje internetten...straks van werkplek verhuizen zodat ik de ogen van die pik niet meer in mijn rug heb.quote:Op vrijdag 10 september 2004 07:50 schreef SailingAce het volgende:
Iemand moet de lul zijn he.
Oh dat is relax, neem de directeurskamer, heeft meestal mooiste uitzicht.quote:Op vrijdag 10 september 2004 07:51 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Wel lekker rustig...beetje werken...beetje internetten...straks van werkplek verhuizen zodat ik de ogen van die pik niet meer in mijn rug heb.
Longest Day blijft erg cool, al is het vergeleken met Saving Private Ryan een beetje tam. Maar dat grootschallige en al die bekende acteurs blijft geweldig om te zien!quote:Op vrijdag 10 september 2004 07:57 schreef SailingAce het volgende:
Oh dat is relax, neem de directeurskamer, heeft meestal mooiste uitzicht.
[quote]
Heb The longest day nu ook op dvd trouwens, heb hem al eens gezien tijden gelden, nog een keer kijken.
Gister Passion of Christ gekeken.. tis een bloederige film zeg maar.
SPR ging me de laatste keer toen ik hem keek echt vervelen, alleen maar geknetter, ik hou wel van die wat oudere films.quote:Op vrijdag 10 september 2004 08:00 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Longest Day blijft erg cool, al is het vergeleken met Saving Private Ryan een beetje tam. Maar dat grootschallige en al die bekende acteurs blijft geweldig om te zien!Zo'n film zou nu echt onbetaalbaar zijn.
Passion of Christ trekt me niet zo, ik heb gehoord dat het alleen anderhalf uur martelen is.Ik heb gister Shaun of the Dead gekeken! Geweldige film als je een beetje van het zombie-genre houdt.
Duurt dan ook lang zeg. Had je hem net zo goed bij Play kunnen bestellen.quote:Op vrijdag 10 september 2004 08:07 schreef SailingAce het volgende:
Die aggresieve Japanse film heb ik ook nog steeds niet binnen van BOL.
Ja hij is even niet leverbaar ofzoquote:Op vrijdag 10 september 2004 08:10 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Duurt dan ook lang zeg. Had je hem net zo goed bij Play kunnen bestellen.
Is een hoax, kijk maar naar die nummerplaten.quote:Op vrijdag 10 september 2004 08:14 schreef SailingAce het volgende:
Nieuwe Flitsers
Kastje ziet er echt uitquote:Op vrijdag 10 september 2004 08:17 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Is een hoax, kijk maar naar die nummerplaten.
Valt wel mee, is ook maar een kort stukje.quote:Op vrijdag 10 september 2004 08:19 schreef SailingAce het volgende:
JIj heb zeker ook last van die trajectcontrole voor je deur
Kastjes zijn ook echt, ze staan alleen niet in Nederland.quote:Op vrijdag 10 september 2004 08:19 schreef SailingAce het volgende:
Kastje ziet er echt uit
Net dat stukje waar ik altijd de neiging heb om gas te geven.quote:Op vrijdag 10 september 2004 08:22 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Valt wel mee, is ook maar een kort stukje.
juist, die kastjes staan in België btwquote:Op vrijdag 10 september 2004 08:22 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Kastjes zijn ook echt, ze staan alleen niet in Nederland.
Die lijst met flitslocaties gaat al jaren rond op het internet. Alleen heeft nu een of andere grapjas foto's toegevoegd.
MWAHAHAHAquote:Op vrijdag 10 september 2004 09:59 schreef Thor-Nexium het volgende:
http://users.pandora.be/luvam/thisland/
dit moeten jullie echt ff checken
STROOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOLLLLLquote:Op vrijdag 10 september 2004 10:00 schreef Strolie75 het volgende:
Thoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooor....heerlijke Gijs
Ik mis je een beetje![]()
Nooooooooooooooooooooooooooot ja hij is goed hequote:Op vrijdag 10 september 2004 10:02 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
MWAHAHAHADies cool man
THOOOORquote:Op vrijdag 10 september 2004 10:06 schreef Thor-Nexium het volgende:
[..]
Nooooooooooooooooooooooooooot ja hij is goed he
negerschietenquote:Op vrijdag 10 september 2004 10:03 schreef Thor-Nexium het volgende:
STROOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOLLLLL
heerlijke adonis van me.
Ik mis jullie ook hoor. Hey we moeten snel weer eens mat z'n allen online met rainbow.![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 10 september 2004 10:07 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
negerschieten
is het wat die gamequote:Op vrijdag 10 september 2004 10:07 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
THOOOOR
Alles goed? Heb weinig Nexiums online gezien de laatste week... Wel Nero in Burnout 3, maar die gozer is goed manTyfus
Ik vind het fantastischquote:Op vrijdag 10 september 2004 10:09 schreef Thor-Nexium het volgende:
[..]
is het wat die game
Is heftig.quote:Op vrijdag 10 september 2004 10:09 schreef Thor-Nexium het volgende:
is het wat die game
Ik volg Noot in dezequote:Op vrijdag 10 september 2004 10:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik vind het fantastischDie snelheid, die crashes, die explosies, dat neerhalen, 3 vs 3 op LIVE. Ik hou normaal niet zo van racers, maar dít is geniaal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |